Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Helló OKTÓBER! // Viszlát szeptember!

2014. október 01. - Antalfy Krisztina

Nyáron mindig hűvösebb időre és esőre vágyom, a borongós őszi reggeleken azonban gyakran visszasírom a nap forró sugarait. Miért van ez? Talán mert ilyen az emberi természet, persze lehet, hogy ezzel csak én vagyok így egyedül, de nem hiszem. Az idei év szeptEmbere egy meleg hétfő reggel lépett be az életembe és egy vidám, emlékezetes kedd délután távozott, hátrahagyva számtalan értékes emléket. 

Viszlát szeptember

1. Ez a hónap sok örömöt tartogatott számomra, közülük az egyik, hogy a lassan 3 éve működő, egyszemélyes kis blogomat már több mint 400-ankedvelitek. Köszönöm Nektek, hogy a milliós bloggerek és bloggerináktáborában rám is jut pár perc időtök.


2
. Viszlát pasztell árnyalatok, viszlát cuki rózsaszín! Ha már ősz, akkor úgy gondoltam itt az ideje, hogy eltüntessem a dögunalmas francia stílusta körmeimről, és beújítottam egy ferrari piros körömlakkot.


4.
 Bizony, Zeusz már 2 éves, hihetetlen milyen gyorsan telik az idő. Mit mondhatnék, ő legrosszabb akciós kutyus, de mi még így is imádjuk!


4.
 Családunk legapróbb, de a legnagyobb figyelmet igénylő  két tagja Pamacs és Tappancs. A két tapsifülesnek a számítógép kábele nem épp a legjobb barátja, és a magazinjaimat is csócsálva olvassák át, én mégsem tudok rájuk haragudni, még akkor sem  amikor a hátam mögött, titokban családot alapítanak… Bizony, a 2 személyes nyúlfamília immár három tagúra bővült. Soha többé nem hagyom anyura a felügyeletüket… 


5. 
Ha ősz, akkor krizantém vásár. Tudom, hogy sokak szerint még mindigtipikus temető virág, a halottak napja tiszteletére, én viszont nagyon szeretem, a nyári évelők elnyílását követően, azonnal beültetem a kertetés a teraszt ezzel a színpompás szépséggel.

Nektek milyen volt a Szeptemberetek?

Ha tetszett a poszt, gyertek és csatlakozzatok a VoilaMode Facebookoldalához, de természetesen az Instagram-on is követhettek: @voilamode13

Christine
Képek:
http://weheartit.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1212796358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása