Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta pillanatok az életemből // Március

2015. április 01. - Antalfy Krisztina

My month on Instagram

Amikor legutóbb egy asztalnál ültünk, még másként tekintettem rájuk. Akkoriban minden tovább tartott, a nevetések, a jó beszélgetések, a közös programok, a tavaszi séták. Mára minden megváltozott, megszűntek a nevetések, a közös élmények, ma már csak önmagunkra figyelünk. Rohanunk, dolgozunk, talán kicsit egoisták lettünk és már nem hagyunk időt a másikra.

FotorkgiuCuioureated

Március a megújulás, a nagytakarítás időszaka, ilyenkor erőt veszek magamon és lomtalanítok egy nagyot, kitakarítok minden felesleges dolgot az életemből, legyen szó egy évek óta őrizgetett, de sosem hordott pulóverről, imádott, de jobb napokat is látott fülbevalóról, vagy egy rongyosra olvasott magazinról. Így bukkantam rá egy régi, poros családi fotóalbumra a fiókos szekrényem legmélyén. A megsárgult képeken nagyszüleim fiatalkori arca mosolygott vissza rám.

3504f3a0e05a5ad035d48ea3ddb93eda

Emlékek százezrei szabadultak fel bennem, így nagy öröm volt, hogy ebben a hónapban kiutazhattam rég látott rokonaimhoz Németországba, ha csak egy hosszú hétvégére is.

♥ Újdonságokat teszteltem #manhattan #avon #nivea #scholl… Köszönet a közreműködésért legkedvesebb szőrmókunknak, Pamacsnak!

Insta pillanatok

♥ Állatkertbe mentem, és lencsevégre kaptam a Fővárosi Állatkertlegújabb lakóit. Bár nem szeretem az állatkerteket, a tündéri koalák miatt mégis eleget tettem Hanga Zoltán meghívásának… 

Insta pillanatok
♥ Az M&D (Mother&Daughter) márkával ismerkedtem. A családias hangulatú sajtótájékoztatón szó esett szépségápolásról, bőrproblémák kezeléséről és persze az édesanyák és lányaik közti kapcsolatról…

Insta pillanatok
♥ A budapesti Árkádba látogattam, ahol megcsodáltam a 2015-ös tavaszi-nyári Swarovski kollekciót. Ezeket a csodás darabokat egyszerűen látni kell, mert még a legjobb fotó sem tudja átadni a szépségüket…

Insta pillanatok
♥ Az első napsütéses hétvégén Kedvessel sokáig lustálkodtam, kávé mellé péksütit majszoltam, Ikeában  topzódtam, kutyit sétáltattam, és ebéd után egy nagyot kertészkedtem. Fantasztikusan feltöltődtem…

Insta pillanatok
Gardenexpo kiállítást látogattam. Itt órákig csak  inspirálódtam, rengeteget fotóztam, álmodoztam és tervezgettem…


♥ Fogat fehérítettem, több árnyalattal fehérebb fogsorral távoztam. Köszönet érte a Smilepoint-nak!

Insta pillanatok

♥ A KitchenBox-ból rendeltem, munka után sütöttem és főztem, este Kedvessel egy finomat ettem.  

Insta pillanatok

♥ A Starbucks-ba jártam, ahol Rauzer Zoltán kávémestertől a tavaszi kávékülönlegességekkel ismerkedtem. A koffein áldásos hatásának köszönhetően rendesen fel is pörögtem…

Insta pillanatok
♥ Németországban jártam, keresztelőre mentem, rég látott rokonságot látogattam…. 

Insta pillanatok

♥ Korán reggel megfagytam, reklámforgatásra mentem, gyönyörű Van Graaf ruhában szerepeltem…


♥ Barátnőmmel a Gozsdu Udvarban jártam, a Costa Coffe-nak köszönhetően isteni kávékat és süteményeket kóstoltam. Cipők és finom kávék, örök szerelem…

Insta pillanatok

♥ Márciusban 3d műszempillával néztem a világra. Kezdetben – első pár nap – nagy szerelem volt a miénk, aztán hamar rájöttem, hogy viszonyunk nem tarthat örökké. Bár mindent az előírtak szerint tettem, néhány nap elteltével azok a fránya pillák sehogy sem akartak  a megfeleő irányba állni, szúrtak, zavartak. Szinte megkönnyebbültem miután az utolsó szál is kihullott. Szép volt, jó volt, de ennyi volt! Így ért vége szempilla szerelmem… 


Neked milyen volt a márciusod?  
Christine

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr10012397077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása