Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Outfit // Farmernadrágban, kényelmesen

2015. szeptember 12. - Antalfy Krisztina

Helló szeptember!

Az időjárás már az első szeptemberi héten éreztette, hogy véget ért a nyár, így szép lassan előkerülhetnek a több hónapja elfeledett meleg darabok, zárt cipők, csizmák. A mai posztban egy olyan összeállítást hoztam el, ami egyszerre kényelmes, mégis nagyon nőies.

11820509_602725203200320_626802181_n.jpg

A hűvösebb reggeleken az első, amihez nyúlok, amikor indulás előtt kinyitom a gardróbomat, az a farmernadrágom. Ez egy olyan darab, ami örök és szerintem soha nem megy ki a divatból, hisz a hétköznapi öltözködés egyik alapja.

img_3893.jpg

A farmerláz az ötvenes évek óta tombol, és ahogy elnézem még nagyon sokáig része lesz a ruhatárunknak. Legyen szó klasszikus, répa, csőszárú, vagy az idén ősszel nagy visszatérő, trapéz fazonról, a farmer nadrág mindenkinek jól áll, csak meg kell találni az alakunkhoz illő legelőnyösebbet.

img_3918.jpg

Hosszú évekig sajnos nem a számomra megfelelő fazont hordtam, ezért gyakran inkább fel sem vettem, mindaddig, amíg rá nem találtam erre a tökéletes fazonú darabra. A megfelelő szabás és jól megválasztott méret ugyanis jól illik a testalkatunkhoz, kiemeli alakunk előnyös tulajdonságait, elrejti a nem kívánatos részeket, ugyanakkor egész nap kényelmes viselet.

img_3917.jpg

 

A farmer jól mutat egy laza pólóval, kötött pulóverrel, elegáns inggel, amit egy blézerrel még nőiesebbé tehetünk. Persze a választásod mindig attól függ, hogy milyen alkalomra viselnéd.

img_3923.jpg
Én ehhez a sötét színű farmerhoz egy puha, narancs színű a pulóvert választottam, amit – érzékeltetve a szeles időjárást – egy bézs mellénnyel dobtam fel. A pulóver önmagában is szuper választás, de a mellénnyel szerintem egyszerűen tökéletes őszi összeállítás. A szettemet a fekete bokacsizma és kedvenc táskám tette teljessé, ami így egészében elég nőiessé teszi az összképet.

A teljes összeállítást az Amnesia/Eva Prokai üzletében szereztem be, ahol még számtalan csodás őszi darab vár Rád is.

Outfit:
Pulóver: Amnesia/Eva Prokai
Mellény: 
Amnesia/Eva Prokai
Farmer: 
Amnesia/Eva Prokai
Táska: 
H&M

Amnesia/Eva Prokai üzletek:
http://www.amnesia.hu/uzletek/

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_2.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr315454784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása