Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Teszt // Fytofontana Stem Cells Botu Intense

2015. december 08. - Antalfy Krisztina

Ints búcsút az undok mimikai ráncoknak!

Bár meg tudnám állítani az időt, akkor nem kéne aggódnom az öregedés és a kellemetlen mimikai ráncok miatt, melyek évről-évre egyre többen vannak, és egyre mélyebben néznek vissza rám a tükörből. Így örömmel fogadtam, hogy kipróbálhatom a Fytofontana termékcsalád egyik jeles képviselőjét, a FS Fytofontana Stem Cells Botu Intense össejtes szérumát mely kifejezetten a mély, mimikai ráncokra fókuszál.

Fytofontana Stem Cells Botu Intense

Sajnos minden nő öregszik, de szerencsére – a mai fejlett szépészeti eljárásoknak és a az óriási kozmetikai termékek kínálatnak köszönhetően – már tehetünk ellene, és ha megállítani nem is tudjuk, késleltetni már annál inkább. A kérdés csak az, hogy melyik érdemes pénzt áldozni.

A márkáról

Az FS (Fytofontana Stem Cells) kozmetikumok a márka állítása szerint a tudomány csúcsát képviselik a kozmetikai termékek palettáján. A márka elsősorban az öregedésgátló termékeket kínál, melyekben egy bizonyos TrioStem3 Complex nevű őssejtkomplexumot, valamint ránctalanító és regeneráló hatással bíró peptideket, továbbá különböző problémákra specializálódott egyéb összetevőket is alkalmaznak a termékeik receptúrájában.

Fytofontana Stem Cells Botu Intense

A termékről

Az intenzív ránckisimító hatással rendelkező szérum, az arc mély és markánsabb ráncainak kezelésére szolgál. A készítmény speciális adagolótoll kiszerelése lehetővé teszi a pontos adagolást és a ráncok célzott kezelését. Magas hatóanyag tartalmának köszönhetően kiváló kiegészítője a Fytofontana Stem Cells Botu mimikai ráncok elleni emulziónak és szérumnak.

Saját tapasztalat

Kék szemeim vannak, amik köztudottan nagyon érzékenyek, így mindig kicsit félve nyúlok egy-egy szemkörnyékápoló termékhez. Az FS Fytofontana Stem Cells Botu Intense őssejtes szérumnál azonban nem tapasztaltam semmilyen irritációt, kipirosodást. vagy könnyezést.

Fytofontana Stem Cells Botu Intense

Legelőször este, lefekvés előtt kentem a szemem alatti apróbb mimikai ráncokra, ami kifejezetten nagyon finom, kellemes érzés volt. A krém pillanatok alatt felszívódott és már az első használat során enyhültek a „mosolyráncok” mélységei.

Fytofontana Stem Cells Botu Intense

Reggelre egy frissebb, üdébb arc nézett vissza ráma tükörből. Azóta naponta kétszer használom, reggel, a smink alá és este, lefekvés előtt és igazán kellemes csalódást okozott számomra ez a kis ceruza krém.

Fytofontana Stem Cells Botu Intense

Összességében:

Már vagy egy hónapja társam az FS Fytofontana Stem Cells Botu Intense össejtes széruma, és személy szerint meg vagyok elégedve vele. Bár az időt ez a krém sem tudja megállítani, de rendszeres használatával szebb, ragyogóbb tekintetet eredményez

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6612066595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása