Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Teszt / Neogence hialuronsavas arcmaszk

2016. január 01. - Antalfy Krisztina

A keleti kozmetikumok csodája

Már jó ideje szemezek az ázsiai szépségápolás termékeivel, hisz mindannyian láthatjuk, hogy a koreai nőknek milyen hihetetlenül szép és ragyogó az arcbőre, és bizony nem csupán fiatal korban. Így nagyon megörültem, amikor a tajvani alapítású Neogence márkától tesztelésre kaptam egy hialurosavas hidratáló arcmaszkot. Nagyon kíváncsi voltam rá, mert külföldi oldalakon szinte már piedesztálra emelték ezt a mélyhidratáló 3D biocellulóz arcmaszkot. Lássuk hát mit is tapasztaltam!

fotorcreatedj.jpg

Köztudott, hogy a tökéletes tiszta, ápolt bőr titka a megfelelő kozmetikai termékeken, a jó kozmetikuson, és persze az odafigyelésen múlik. Jól tudják ezt az ázsiai nők is, akik a magas minőségű kozmetikumok mellett sok időt áldoznak a külsejükre is, és most nem a márkás ruhákra, vagy cipőkre gondolok, hanem a szépségápolási rutinjukra.

Nemrég olvastam, hogy Koreában egy magára valamit is adó nő bőrápolási rutinja 10 lépésből is állhat, szemben a mi kis 3 lépésünkkel (artisztítás, tonizálás, hidratálás). Ők hetente legalább 2x használnak valamilyen tetszőleges hatóanyaggal átitatott arc maszkot, ami ugyanúgy a mindennapi bőrápolási rutinjuk részét képezik, mint a sminklemosók, vagy hidratáló krémek.

f61959d15784c73ef532c76f85e1cd7f.jpg

Így nem csoda, hogy jómagam is óriási elvárásokkal vágtam bele a tesztelésbe, mivel tudtam, hogy az innovatív biotechnológiát alkalmazó Neogence egy többszörösen díjnyertes, tajvani alapítású cég, mely kutatásai és fejlesztései során minden egyes arcápolási termékében a hatékonyság, biztonság és gyors eredmények hármas koncepcióját célozza meg. A termékek a Neogence szigorú követelményrendszere szerinti magas gyógyszerészeti tisztaságú, aktív hatóanyagokkal, egyedi hialuronsav technológiával készülnek.

TERMÉKLEÍRÁS

A speciális 3D biocellulóz rost technológiájának köszönhetően a maszk hatóanyaga a bőrön egy természetes védőréteget alkot, amely lezárja és védi a bőrt az alkalmazás alatt, akár a varr a gyógyuló sebet. Az oxidációtól elzárt bőr rendkívül hatékonyan regenerálódik és a hidratáció akár másfélszer mélyebbre hat a bőrben. Az eredmény látványos és hosszantartó. Parabénmentes. Szójamentes. Főbb hatóanyagok: Hilauronsav (hidratáló membránt képez a bőrön), Hialo-Oligo komplex (a bőr belső hidratációját fokozza), Tornare (természetes poliszacharidként segíti megőrizni a bőr nedvességtartalmát, nyugtatja a bőrt, védi a környezeti behatásoktól), Hyaloveil-P (pozitív töltésű formulája segítségével ionos kötéssel kapcsolódik a bőrhöz, meghosszabbítva a hialuronsav hidratáló hatását).

De lássuk én mit is tapasztaltam!

Sajnos én a vegyes bőrtípusba tartozok, az arcom két oldala száraz, néha feszül, olykor érdes tapintású, míg arc a T-vonalban (homlok, orr, áll) zsíros, olajosan fénylő. A pórusok tágak és így 30 felett is gyakran küzdök undok mitesszerekkel, pattanásokkal. Számtalan kozmetikumot kipróbáltam, de csak kevés vált be igazán.

Emellett szegény bőröm folyamatosan ki van téve a levegő szennyezettségének, az UV sugárzásnak, stressznek és hormonális változásoknak, az aprócska barázdák kialakulásáról már nem is beszélve.

Mivel az időt én sem vagyok képes megállítani, érzem, és sajnos látom is, hogy bőröm öregszik, ezáltal nehezebben szabályozza a nedvességet, nehezebben regenerálódik, védekezik, éppen ezért szüksége van egy kis külső segítségre. Itt jön képbe a Neogence hialuronsavas maszk, ami hatalmas dopping a fakó arc számára.

Hogy használtam?

Első körben finoman eltávolítom a maradék sminket az arcomról, majd alaposan lemostam, amivel megtisztítom a bőrömet a szennyeződésektől, végül pedig következhetett a tonizálás. Ezt követően eltávolítottam a maszkot a tasakból, amely előtte egy egész napon át pihent a hűtőmben. Amikor kihúztam, a fehér maszk erősen krémes, kissé síkos tapintású volt, köszönhetően annak, hogy a biocellulóz maszk két réteg között található.

A maszkot kihámoztam, majd szépen, finom, simító mozdulatokkal felhelyeztem az arcomra. A maszkot kb.15 - 20 percig hagytam fent, hogy a fontos hatóanyagok kellően kifejtsék hatásukat. Javaslom, amíg rajtad van, addig még a postást se engedd be, ha nem akarod, hogy frászt kapjon… :)

fotorcreated_1.jpg

A hatóidő leteltével lehúztam a maszkot és a maradék eszenciát bemasszíroztam a bőrömbe.

A látvány minden pénzt és időráfordítást megért. Hihetetlenül feltöltődött az arcom, ragyogó és élettel telivé vált. Miután aznap este még jelenésem volt, nem tétováztam sokat, jöhetett a smink és ami kell. Azonban sosem volt ennyire szép a sminkem, mint aznap a Neogence hialuronsavas fátyol maszk használata után.

Én hetente kétszer, általában este, lefekvés előtt használom, de alkalmazható esemény előtt, amikor a bőr fokozott igénybevételnek van kitéve (napozás, szél, hideg, szolárium, légszennyezettség), vagy szépészeti kezelések után.

 fotorcreatedhh.jpg

Összességében:

Imádom, valami csoda, amit az arcommal csinált, biztos, hogy még rendelek belőle, mert zseniális termékről van szó. Amellett, hogy hosszan tartó, még gazdaságos is, mert miután levettem az arcomról, és gondosan visszacsomagoltam, majd visszatettem a dobozos tej és jégsaláta mellé, még legalább két alkalommal fel tudtam használni.

Minden egyes maszk 30 ml különleges, egyedileg fejlesztett hialuronsav koktélt tartalmaz, hogy a bőröd a lehető leghatékonyabb ápolást kaphassa.

Kiszerelés: 1 db tasak 30 ml komplex hialuronsav koktél hatóanyaggal.

További információ:
Neogence Magyarország
Szepsegcenter

nevtelen_3.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr888426256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása