Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így tette rendbe szemöldököm a Beauty. Pest. Brow Bar

2016. április 19. - Antalfy Krisztina

Ehhez csak cérna kell

Vannak helyek a testünkön, ahol mi nők nem igazán szeretünk szőrözni, főleg ha az a szőrszál az arcunkon nő. Egy szépen ápolt női arc olyan akár egy gyönyörű festmény, melynek a szépen formázott szemöldök ad tökéletes keretet, optikailag fiatalítja az arcot és ragyogóvá teszi a tekintetet. Egy túl szedett, vagy épp kesze-kusza szemöldök nagyon feltűnő, és még a legszebben sminkelt arcot is könnyen el tudja rontani. Mivel én nem szeretem a véletlenre bízni a szemöldököm kinézetét, ellátogattam a Beauty. Pest. Brow szalonba, ahol szakértő szemöldök stylist vett kezelésbe.

img_7548.JPG

Van, amit edzés nélkül is formába tudunk hozni, és ez nem más, mint a szemöldököd

Mindenki azzal gazdálkodik amije van, de sajnos a természet nem mindenkinek ad szépen ívelt, kellően formás szemöldököt, éppen ezért fontos, hogy két kéthetente, vagy havonta legalább egyszer elmenjünk a kozmetikusunkhoz, aki kialakítja számunkra a tökéletes formát, színt és ezt követően már csak néha kell helyre tegyük az eltévedt kósza szálakat.

img_7528.JPG

Bár gyakran én sem jutok el kedvenc szalonomba egy alapos arckezeléssel egybekötött szemöldök frissítésre, azért saját kezűleg nem szívesen alakítgatom szemöldököm formáját. Persze két kezelés között azért muszáj nekem is néha hozzányúljak és az elkóborolt, túl hosszú szálakat csipesszel és egy kis ollóval megigazítanom. Az utóbbi segítségével nem vékonyítok tovább az amúgy is keskeny szemöldökömön.

img_7529.JPG

Miután a hajamat sem vágom otthon, a szemöldökömet is jobban szeretem profi szakemberre bízni. Bár több éve már ugyanahhoz a kozmetikushoz járok, azért nem bánom, ha néha valami újat is kipróbálhatok. Így nagy örömömre szolgált, hogy meghívást kaptam a gyönyörű Beauty. Pest. Brow Bar Szépségszalonba, ahol egy szemöldök styling alakította ki számomra a tökéletes tekintetet.

A helyről

A Beauty. Pest. Brow Bar a 13. kerületben, a Jászai Mari tér közelében találod. A szalon azonnal kitűnik a Raoul Wallenberg utcában, belépve azonnal kizárod a város zaját és egy letisztult, elegáns, varázslatos terembe csöppensz, ahol te vagy a főszereplő, ahol kizárólag rád koncentrálnak.

img_7534.JPG

Kinek ajánlott a cérnás szemöldökszedés?

Bárkinek, aki szeretné végre megtalálni a szépen ívelt, arcához illő szemöldökformát és színt. Mindenkinek, akinek fájdalmat okoz a hosszas, csipeszes szőrszáltépkedés, vagy aki nem szeretné gyantával megnyújtani a szem környéki bőrt, ami nem mellesleg a gyakori gyantázástól idő előtt ráncosodhat.

A cérnás szemöldök formázás lényege

Már tavaly hallottam erről az eljárásról - amit Amerikában “threading”-nek neveznek – itthon azonban eddig még sehol sem találkoztam vele. Ez az úgynevezett cérnaszálas szemöldökszedés nagyon új keletű kis hazánkban, de remélem mihamarabb elterjed a többi kozmetikai szalonokban is. Nem kell hozzá más ugyanis mint egy kb. 40 centis, a végeinél összekötött és a közepén megcsavart cérna, amivel a hozzáértő hihetetlenül gyorsan eltűntei a nem kívánatos szálakat, miközben még formázza is a szemöldököt. A végeredmény remek és a szálak legaláb 2 hétig nem bújnak ismét elő.

img_7533.JPG

A kezelés menete

1. A styling letisztította a szemöldököm egy finom krémes kozmetikummal.
2. Az arcformámat felmérve, csipesszel kialakította a formát.
3. Cérnás módszerrel pillanatok alatt eltávolította a legapróbb szőrszálakat.
4. Átfésülte és tüzetesen átnézte, hogy nem maradt egy kósza, nem kívánatos szőrszál sem
5. Krémes barna festékkel kialakította a szemöldök kontúrját
6. Végezetül kaptam egy finom alapozó réteget, ami enyhítette a bőröm pirosságát, és indulhattam is.

img_7536.JPG

Összességében

Nekem nem tartott 20 percél tovább az egész, de a végeredmény annál látványosabb volt. Miután eleve smink nélkül érkeztem, nagyon látványos volt a stíling után a tekintetem, jó érzés volt a tükörbe nézni, teljes mértékben meg voltam elégedve a szolgáltatással. Két hét múlva biztos újra elugrok a Beauty. Pest. Brow Bar-ba.

Neked hogy tetszik a végeredmény? Kipróbálnád a szolgáltatást?

fotorcreated_18.jpg

nevtelen_3_3.png

Beauty. Pest. Brow
A komplett szolgáltatás ára:
3990 Ft
Kezelés időtartama:
30 / 45 perc
Telefon: (70) 908 0800
Cím: .Budapest, Raoul Wallenberg utca 3.
Bővebb információ: Beauty. Pest. Brow

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr878644828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása