"A bátorság nem a félelem hiánya"
Bemutatta a Ray-Ban szemüvegek új kampányát a Luxottica. A koncepció középpontjában a márka egyik alapvető értéke, a bátorság áll, amely hét különböző helyzetben mutatkozik be.
A sorozat darabjait Mark Seliger fotózta Los Angelesben. A reklámok a legújabb szemüvegek mellett olyan helyzeteket mutatnak be, amelyekben szükség van a bátorságra. A szereplők olyan hétköznapi emberek, akik elég bátrak ahhoz, hogy vállalják tökéletlenségüket, harcoljanak a társadalom sztereotípiái ellen, túllépjenek határaikon és kifejezzék önmagukat.
A kampány a közösségi média oldalakon és a Ray-Ban.com oldalon is fut, ahol a követők inspirálódhatnak és bátorítást kaphatnak. A bejegyzések könnyedén fellelhetők az egyedi hashtaggel: #ittakescourage (magyarul körülbelül: bátorság kell hozzá).
A Ray-Ban a kampányhoz kapcsolódóan több egyedi aktivitást szervezett. Az első helyzetben két egymást még sohasem látott embernek kellett kérdéseket feltennie egymásnak, majd arra kérték őket, hogy négy percig nézzenek a másik szemébe. A másodikban két haragban lévő személyt arra kértek, hogy törjenek el együtt egy tányért, amellyel a múltbéli törést szimbolizálták a kapcsolatukban. A harmadik – talán legnehezebb – szituációban pedig egy csoport nemzetközi internetes véleményvezért arra kért, hogy egy időre kapcsoljanak ki együtt, és tegyék magukat online-ról teljesen offline-ra.
A kollekció 7 bátor darabja:
Ray-Ban Aviator átmenetes tükrös lencséjében
Harcolj a tökéletesség ellen!
Legyél bátor, és lépj fel a társadalmi sztereotípiákkal szemben. Mutasd meg, ki vagy valójában.
Ray-Ban Clubround optikai változatban és napszemüvegben
Nyisd meg a szíved!
Legyél elég bátor, hogy vállald a sebeket a szeretet nevében.
Ray-Ban Round
Nézz szembe a kritikával!
Legyél elég bátor ahhoz, hogy megnyílj, és kitedd magad a kínos helyzeteknek, elutasításnak, népszerűtlenségnek.
Ray-Ban új Wayfarer
Tarts ki!
Legyél elég bátor, és tarts ki az álmaid, vágyaid mellett, és váltsd valóra céljaidat.
Ray-Ban fém optikai szemüveg
Kezdd újra!
Legyen elég bátorságod ahhoz, hogy elfogadd a változásokat, és kimozdulj a komfortzónádból egy olyan életért, amit szeretnél.
Ray-Ban kerek optikai
Menj offline!
Legyen elég bátorságod ahhoz, hogy kinézz a képernyőből, és kommunikálj a valós világban.
Ray-Ban Liteforce Wayfarer
Győzd le a félelmeidet!
Legyél elég bátor ahhoz, hogy elismerd félelmeidet, és szembeszállj velük.
Én imádom ezt a kampányt!
Neked hogy tetszik?
További információ:
Luxottica