Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Interjú: Ember Csillával, a Chillearrings alapítójával

2016. május 02. - Antalfy Krisztina

"Legyen egyedi kollekció, olyan amilyet én álmodhatok meg..."

Ki mondta, hogy egy látványos nyakéket, vagy égköves fülbevalót kizárólag este lehet hordani? Persze egy jeles eseményre is remek darab, de ma már egy fehér póló-farmer kombinációhoz is tökéletes kiegészítő a statement nyaklánc. Az ékszer bizony legalább annyira fontos része az életünknek, mint bármely más kiegészítő, hisz a szemet gyönyörködtető dolgok lélekemelők és különlegessé varázsolják még a leghétköznapibb összeállítást is. Én imádom az ékszereket, így talán nem véletlen, hogy néhány hónappal ezelőtt megismerkedhettem Ember Csillával, a Chillearrings alapítójával, akivel beszélgettem csillogásról, szépségről és minden féle csajos apróságról.

11140380_947012661985980_6312847659468580995_n.jpg

Egy kedves ismerősöm még a tavalyi Beautyrobic eseményén mutatta be nekem Ember Csillát, különlegesen szép ékszereivel együtt, akiről azelőtt csupán annyit tudtam, hogy van egy szuper honlapja, ahonnan számtalan ragyogó kiegészítőt lehet rendelni. Amellett, hogy órákig tudtam a Chillearrings honlapján eltölteni, úgy gondoltam muszáj közelebbről is megismerjem ezt a fiatal, vállalkozó szellemű lányt, aki nem félt belevágni saját vállalkozásába.

Kérlek, mesélj kicsit magadról, hogy jött az ötlet, hogy megalapítsd a Chillearrings márkát?

Akartam valami különlegeset, ami én vagyok, és amit szeretek majd csinálni. Milyen vagyok én? Rendkívül pörgős, kreatív, szervezkedő lány vagyok!

08_2.jpg
Mit jelent számodra a Chillearrings név, honnan jött?

Egyrészt a becenevemből, ami Csill és hogy eleinte csak fülbevalókat forgalmaztam. Az igények alapján bővült a paletta, de a név megmaradt. Akartam egy igazán szépen csengő szót, ami könnyed és laza, akárcsak az ékszerek, ha viselik a hölgyek érezzék jól magukat bennük! Így jött tehát a Chillearrings.

Minek a hatására döntöttél úgy, hogy beindítasz egy webshop-ot?

Egyre több kérdés érkezett, hogy „Mikor lesz már webshop?” „Van webshop?” És nyilván én is tudtam, hogy ez a következő lépcsőfok. Alig vártam, hogy elkészüljön és megmutassam nektek! 

Mi az, ami megfog a hétköznapokban és inspirál téged?

A színek, a virágok, minden, ami vidám és el tudom képzelni ékszeren is. Tervezőkkel folyamatosan agyalunk az új kollekciókon, rengeteg ötlet van. Hamarosan láthatjátok is! Külföldi oldalakat is folyamatosan követek, így próbálok a trendeknek megfelelően, a legújabb darabokat behozni.

12963693_640874986051279_329365265891699684_n.jpg

Mi alapján választod ki az oldal kínálatát?

Természetesen elsősorban olyanokat, ami engem is megfog, amibe egyből szerelmes leszek. De van, hogy más stílust is mutatnom kell, hiszen mindenkinek más az ízlése.

Gondolom a webshop tulajdonosaként rengeteg ékszered van. Mégis melyik a kedvenced, színben és fazonban, amit elsősorban preferálsz?

Akad. Most a legkedvesebb a rózsakvarc és a márvány mintás minden mennyiségben. Mindenféle formában és stílusban. Napi szinten rajtam vannak pl. az ásvány karkötők és nagyon szeretem őket.

13133105_647304592074985_8548275188165068526_n.jpg

A csodás ékszerek önmagukban is megállják a helyüket, de Te most a legújabb projektedben magyar tervezőkkel is kollaborálsz. Hogyan jött az ötlet?

Imádom a magyar tervezők munkáját, és akartam, hogy nálunk is elérhető legyen. Legyen egyedi kollekció a Chillearrings-nél, olyan amilyet én álmodhatok meg. Tervező segítségével pedig megvalósul az álom! 

13096263_644460702359374_7267583239535569938_n.jpg

Sok lány nagy örömére blogerekkel is szívesen együttműködsz? Hogyan jön létre egy ilyen közös munka?

Egyre több blogger keres fel, és nagyon szívesen együttműködök velük, többféle formában is! E-mailben vagy egy személyes találkozó során egy kávé mellett megbeszéljük a részleteket, hogy milyen formában tudunk együttműködni és onnantól megkezdődik a közös munka. Legyen ez egy közös fotózás, egy közös játék, vagy örömmel és bátran fogadom a különleges ötleteiket is.

Min dolgozol jelenleg, és mik a jövőbeni terveid, céljaid?

Most egy új tervezői kollekción dolgozunk, amit hamarosan látni is fogtok, addig maradjon titok! Most, hogy már Budapestre költöztünk, rengeteg terv van, amit szeretnék megvalósítani. Mindenről informálódni fogtok! A márkát szeretném üzletekben is megjelentetni. 

Köszönöm az interjút!

nevtelen_3.png
További információért látogass el:
Facebook:     Chillearrings
Honlap:        http://chillearrings.com
Instagram:  http://instagram.com/chillearrings

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr188680366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása