Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. május 06. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Ahogy ott ültem a kávéházi teraszon egyedül, volt időm megfigyelni a körülöttem elhaladó embereket, idős hölgyeket ahogy a piacról igyekeztek hazafelé, kézen fogva andalgó fiatal párokat, akiknél még lángolt a szerelem, édesanyjával a villamos után rohanó kisfiút, térképet szorongató turistákat és egy nőt, aki épp addig üldögél magányosan a villamos megállóban, a kopottas padon, amíg én elkortyolgattam a tejszínhabos lattemat. Semmit különöset nem csináltunk, ő csak bámult maga elé hosszasan, míg én elméláztam a gondolataimban. Nem ismertük egymást, de egy dolog közös volt akkor kettőnkben, végre önmagunk lehettünk és kiélvezhettük az egyedüllét ellopott pillanatait. Nem vagyok egy magányos lény, de néha azért jól esik egyedül meginni azt a finom feketét a hosszú munkanap végén.

fotorcreatedds_1.jpg

Légy néha önző, foglalkozz a testeddel-lelkeddel, hisz ha önmagaddal törődsz, az egyáltalán nem egoizmus, hanem szeretet! Hidd el, vannak még remek dolgok az életben, élj hát a pillanatnak, mert ezzel tartozol saját magadnak!

Miután beköszöntött egy újabb péntek, ismét megosztom veled azt az 5 apróságot, amely boldoggá tette az elmúlt hetemet. Remélem te is megtaláltad e heti örömforrásod...

♥ Hétfő

fotorcreated1.jpg

♥ Kedd

fotorcreated2.jpg

♥ Szerda

fotorcreated3.jpgKép

♥ Csütörtök

 fotorcreated4.jpgKép

♥ Péntek

fotorcreated5.jpgKép

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr418696770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása