Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. június 03. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Néha én is nagyon elveszettnek érzem magam, hiába a sok motiváló idézet, okoskodó életvezetési tréner, boldogságra sarkalló író, meg ehhez hasonló, a gondtalan öröm nem jön parancsra, főleg, ha rossz passzban, sőt pocsék időszakban vagy. Bár nem úgy tűnik, azért láttam már én is esőt, sőt mindent elsöprő cunamit. Ilyenkor én sem vagyok vicces, kedves és vidám, ilyenkor az én számból sem fakad mindig rózsaszirom, legfeljebb néhány szilánkok és tövis, aminek következtében épp azokat bántom meg, akiket szeretek.

fotorcreatedcsad.jpg

Ők viszont türelmesek, ha kell mellettem vészelik át a pillanatot, ha szükséges megvárják, amíg szabadjára engedem minden dühömet, minden negatív érzelmeimet. Miután mindezen túl vagyok, szép lassan lenyugszok, megkönnyebbülök és erőt veszek magamon, hogy aztán újult erővel vágjak neki az előttem álló napoknak.

giphy_8.gif

Még sok dolgot meg kell tanuljak, hogy jobb emberré váljak, de egy dolgot ma már biztos nem teszek, nem engedem túl közel magamhoz a folyton panaszkodó, keserű embereket ,akik negatív életvitelükkel magukkal húznak a depresszió mélységébe. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem hallgatom meg őket, nem állok melléjük, de ha őket boldogabbá teszi mások keserűsége, akkor felállok egyedül és kisétálok az életbe. Mert a padló arra van, hogy felálljunk róla...

 És miután beköszöntött egy újabb péntek, ismét megosztom veled azt az 5 apróságot, amely boldoggá tette az elmúlt hetemet. Remélem te is megtaláltad e heti örömforrásod...

♥ Hétfő
fotorcreated1_1.jpg♥ Kedd

fotorcreated2_1.jpgKép

♥  Szerda

fotorcreated_30.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreateddxs.jpgKép

♥ Péntek

fotorcreatedcxs.jpgKép

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr968779984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása