A szuperhősfilmek kínálata igencsak bőséges idén, amiben tipikusan egy macsó karakter képviseli a férfiasság netovábbját. Ezzel szemben a valódi férfiak napjainkban azt vallják, hogy az igazi erő abból fakad, ha valaki ki meri mutatni törődését. A valóságban a férfiak 88%-a hiszi, hogy a családdal való törődés erősebbé teszi őket.[1] Az idei Apák Napján a globális férfikozmetikum márka arra helyezi a hangsúlyt, hogy az apák gondoskodása hogyan emeli őket hőssé a gyermekük szemében. Valódi történeteket felhasználva, amiben a férfiak büszkesége vagy elhalványul a gyermeküknek köszönhetően, vagy annak lehetünk tanúi, amint közösen osztoznak egy szenvedélyen, a Dove Men+Care egy őszinte oldalról mutatja meg az apák gondoskodását napjainkban.
Mert a Hősöket napjainkban nem a köpenyük méretétől, hanem a törődésre való hajlandóságuktól függően mérjük.
Az apukák gondoskodó oldala inspirálta az “Igazi Hősök” videót, ami egy egészen új oldalról közelíti meg a mai igazi hősök mibenlétét. A Dove Men+Care a világ minden tájáról gyűjtött felvételeket, hogy hiteles ábrázolást nyújtson az apák törődéséről, és arról, hogy ez mit is jelent a gyermekeiknek. Az “Igazi Hősök” film egy házivideó válogatás, amiben több, mint 20 család példáján keresztül lehetünk tanúi, hogy a modern apukák milyen változatosan mutatják ki törődésüket a gyermekük felé.
“A maszkulin erő, és annak a definíciója, hogy mi tesz egy embert hőssé, mára sokkal tágabb értelmezést nyert és odáig fejlődött, hogy már a gondoskodás is beletartozik” – állítja Morvay Katalin, Kategóriamenedzser, Tisztálkodás és Testápolás. “A Dove Men+Care az apák törődésétől és a gyermekükre gyakorolt hatásuktól inspirálódva valódi videókat gyűjtött össze, hogy hiteles ábrázolást nyújthasson az apák gondoskodásáról napjainkban.”
Világszerte 10-ből 9 férfi hiszi, hogy a maszkulinitás édesapjuk nemzedéke óta rengeteget változott, fejlődött. Az “Igazi hősök” film egy valódi, kedves házivideó válogatás azokról az apákról, akik igazi erőssége, hogy képesek törődni. A Dove Men+Care elismeri a modern maszkulinitás autentikus ábrázolásának fontosságát, és hirdeti, hogy a férfiakat a valódi önmagukért értékeljük, méghozzá olyan környezetben, ami számukra a legkényelmesebb.
Miguel Angel Avila – Levetkőzte férfiúi büszkeségét, hogy lánya, Destiny 15. szülinapi kívánsága valóra válhasson. Miguel hetekig azon munkálkodott, hogy tökéletesítse a gyermekével közösen bemutatott hip hop táncukat, amivel aztán a családját és barátait is meglepte az ünnepélyen.
Craig Guillot – Craig a lányával a babakocsiban kezdett el futni, hogy formába hozza magát. Ez gyorsan egy erős kötelékké alakult közöttük miközben több, mint 3000 mérföldet tettek meg közösen, beszélgettek egymással és még az ABC-t is megtanulták.
Jared Edmunds – Miután a gördeszkázó apukák inspirálták, Jared minden akadályt leküzdött, hogy segíthessen Atticus fiának átérezni az igazi sebesség élményét a gördeszka parkban. Ami csak egy egyszerű délutáni mókaként kezdődött végül egy heti rendszerességű programmá vált, és egyben lehetőséggé, hogy Jared és Atticus egy teljesen új szinten kommunikáljanak, miközben egy új, közös szenvedélyüknek hódolnak.
A Dove Men+Care Magyarországon június 17-től a közönséget is bevonva próbálja érzékeltetni, hogy a hősiesség fogalma mára a tradícionális megközelítéshez képest nagymértékben változott. Mivel a márka számára az igazi hősök az édesapák, így egy átfogó kampányban arra buzdítja az embereket, hogy osszanak meg ők is egy apa-gyermeke pillanatról készített képet a Facebookon az #IgaziHősök hashtaggel ellátva, így végül a többi család hősies pillanatai között kedvükre böngészhetnek és inspirálódhatnak a látogatók. A képekből végül összeállítják a Dove Men+Care logóját, ugyanis itthon a márka üzenetének valódi képviselői az itteni, hús-vér emberek, a mindennapi hősök igazán.
Látogass el a Dove Hungary Youtube oldalára az “Igazi Hősök” film megtekintéséhez, ami Apák Napján egy új perspektívába helyezi, hogy kik is a valódi hősök, és egyben az apák gondoskodó oldalára az erősség egy jeleként tekint. Oszd meg te is a saját hősöddel a videót és a Facebookon az “#IgaziHősök” hashtaggel vegyél részt a Dove Men+Care kampányában.
[1] 2014 Dove Men+Care ‘Care Makes A Man Stronger’ Felmérés
További információ:
Dove Magyarország