A szépség és nőiesség jegyében
Az Intimissimi egyedülálló tévéreklám kampányt indított a szépség és a nőiesség megörökítése jegyében. A főszerepben: nyolc különböző országból származó nő, akik mind a saját történetüket mondják el. Az 1996-ban induló olasz fehérneműmárka, az Intimissimi, ma már jelen van több mint 30 országban, összesen 1300 üzletben értékesít világszerte és azoknak a nőknek első számú kedvence, akik minden alkalomhoz a tökéletes melltartót és fehérneműt keresik.
Az évek során márka célja mindig is az volt, és ez nem is változott, hogy olyan kampányokat és televíziós reklámokat hozzon létre, amelyek közvetítik a női individualizmus és a velünk született stílus szépségét gondosan kiválasztott modellek és színésznők, mint főszereplők személyén keresztül.
Azonban az Intimissimi úgy döntött, hogy 2015 Őszi/Téli szezonjában megváltoztatja a szabályokat, és az új kollekciók, a márka arcaiként "valódi" nőket helyez középpontba. Nyolc különböző nő, akiknek a belső szépségén és a személyiségén keresztül megragadhatjuk az Intimissimi lényegét, mindezt 8 különálló TV reklám által, amelyekben teljes jogú ikonokká válnak saját történeteiknek köszönhetően.
Az #ImAStory projekt 2015 nyarán, egy social media castinggal indult, az Instagramon és június 18-tól július 15-ig tartott. Minden résztvevőt arra kértek fel, fényképeiken és videóikon keresztül osszák meg történeteiket, mutassák meg egyediségüket és tárják fel egyéni szenvedélyeiket. Az egy hónapig tartó social media casting alatt az Intimissimi több mint 15.000 posztot osztott meg, amelyekben nők ezrei mutatkoztak be legtermészetesebb és legőszintébb oldalukról és meséltek arról, mi teszi őket egyedivé.
Közülük 38 a lányt válogattak be, akik kétnapos castingon vettek részt Milánóban, majd végül 8 nyertest választottak ki, 8 televíziós reklám leforgatásához – ezeket 2015 őszétől Olaszországban, Spanyolországban, Oroszországban, Portugáliában, Lengyelországban és más európai országokban kezdték sugározni.
Kik ezek a lányok? Egy olasz üdülőhely vezetője és utazó, Miriam Ziino és a belsőépítész, Marsica Fossati. A portugál színésznő, Barbara Lourenco, a spanyol diák, Maria Fernandez Rubin, az orosz balerina, Liliya Skovorodnikova, a lengyel személyi edző Katarzyna Wolska, az osztrák virágkötő, Fiona Seidl, a magyar énekes, gitáros, dalszerző, Korbucz Sonya.
A reklámok, amelyeknek rendezője, a kanadai Ryan Pallotta (RSA Film) volt, spontán módon ábrázolják a nyolc lányt, ahogy önmagukat adják és közben tökéletes Intimissimi melltartójukat viselik. A filmzene Fabrizio Campanelli szerzeménye, a címe “Rose in the Wind”, amelyet #ImAStory-hoz álmodott újjá. Nyolc modell nyolc nőnek, igazodik az alakjukhoz és a mindennapi történeteikhez.
Korbucz Sonya
29 éves énekes, gitáros, dalszerző. A zene mindig is a szenvedélye volt. 7 évesen kezdett gitározni és 14 évesen lett együttesének tagja. Néhány évvel később elkezdett dalokat és zenét írni.
#ImAStory interjú Sonyaval