Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

A hónap 5 kedvence // 2016. június

2016. július 01. - Antalfy Krisztina

Még épp, hogy csak felhúztam a fürdőruhámat és szereztem egy kis barnaságot a Balaton partján, máris véget ért a június. Egyszerűen hihetetlen, hogy repül az idő. Most, hogy így elrohant a nyár első hónapja, gyorsan behűtöttem a málnás limonádémat, jégre tettem a reggeli kávémat és gyorsan összeírtam az elmúlt egy hónap legnagyobb kedvenceim listáját.

photocatgfd.jpg

1. Rexona Motionsense Active Shield Deo Spray

Termékről:

Antibakteriális hatása legyőzi a kellemetlen testszagot okozó baktériumokat a hónaljon. Friss és száraz értést nyújt egész napon át. Citrusos illata mozgás hatására szabadul fel, amikor legnagyobb szükséged van rá.

photocats.jpg

Hatás:

Elsőre megfogott a reklámja, meg persze az ígéret, miszerint frissen tart egész nap, mert amikor az élet megizzaszt, jól jön az extra védelem. A nyári nagy meleg beköszöntével minden nap vele indítom a napomat - lassan úgy egy hónapja -  persze az alapos zuhany után. Nos az illata nekem kissé erős, de szerencsére hamar elillan. A frissen borotvált hónaljamat is bátran befújhatom vele, mert sok dezodorral ellentétben a Rexona nem csípi a bőrt, ezért a hozzám hasonló érzékenyebb bőrűek is bátran használhatják.

Tartósság:

Egy fújás jobbra, egy fújás balra, és indulhat is a nap. Számtalan dezodort használtam már eddigi életemben, de amikor nagybevásárlást tartok, csak és kizárólag Rexona kerül a kosaramba. Ennek a legfőbb oka, hogy nagyon tartós, ahosszú, izzasztó pillanatok után sem jelenik meg izzadság folt a ruhámon és az undok illatokat is remekül blokkolja.

photocatj.jpg

2. Dove Derma SPA Summer Revived Önbarnító Testápoló
   (Világos és Normál Bőrre)

Termékről:

Természetesnek ható barnaságot ad és ápolja a bőrt. A formulát Cell-Moisturisers™ hatóanyagunkkal gazdagították, mely kulcsfontosságú hidratáló komponenseket tartalmaz. A természetes magvak préselt olajából nyert összetevőt most először egyesítették gyengéd barnító anyagokkal, létrehozva egy kényeztető önbarnító testápolót, amely ragyogóvá és hidratálttá varázsolja bőröd. Egészséges, bronzos ragyogást kölcsönöz bőrödnek és érzékeny bőrűek is használhatják.

photocatk_1.jpg

Hatás:

Nap mint nap azt hallom a tévéből, olvasom a magazinokban, hogy ma már nem divat a barnaság, a szoláriumok fénykora pedig leáldozóban van, én azonban képtelen vagyok elviselni a hófehérke, vagy ahogy én hívom, túró színű bőrömet, bármennyire is divatba jött a Twilight-őrület.

Számtalan más barnító márkát kipróbáltam eddig, azok viszont mindig foltosan fogta be a bőrömet. persze lehet gyakran én nem kentem fel elég körültekintően. Így kissé kétkedve vágtam bele a tesztelésbe, napokig csak szemeztem vele, de az előzőek rossz tapasztalata miatt nem mertem kipróbálni. Aztán egyik hétvégén erőt vettem magamon és a reggeli zuhany után felkentem, első körben a lábaimra.

photocath.jpg

Az állaga lágy, finoman krémes, az illatét pedig különösen imádom, olyan napbarnított bőr és tengerparti homok keveréke. Már az első használat után láttam a változást, igaz az erőteljesebb barnaság eléréséhez legalább 3 alkalomra volt szükségem, de a végeredményért megéri. Ami a legjobb benne, hogy nem lettem foltos tőle.

Tartósság:

Én átlagosan fehér bőrű vagyok, a napon már egy ideje nem bírok kint feküdni, szoliba pedig nem sűrűn járok a bőröm egészsége érdekében, de ezzel a termékkel elérem a nyári napbarnított bőrszínt, ami épp olyan, mint fénykoromban volt, amikor órákat kint feküdtem a nap alatt. Egyszerű a használata, elronthatatlan a felvitele és napcsókolta bőrt kölcsönöz, ezért csak ajánlani tudom. Tartósságát illetően csillagos ötös, nekem vagy egy hétig is megmarad és egyenletesen tűnik el, nem koszosan, folt szerűen.

photocat_1.jpg

Tipp:

Használat előtt radírozd le bőröd az egyenletes szín érdekében. A barnító krémet masszírozd egyenletesen a tiszta, száraz bőrbe, majd alaposan mosd meg a kezed. Ha napon tartózkodsz, mindig használj külön napvédő terméket is.

3. L'Oreal Paris Mega Volume Miss Hippie Szempillaspirál

Termékről:

Intenzív fekete színe, különböző hosszúságú sörtéi tökéletesen biztosítják a fedést, akár 24 órán át. A speciálisan kifejlesztett szálaknak köszönhetően a kefével könnyen kapnak a szempillák egyéni, gazdag és játékos és elegáns fesztivál megjelenést.

photocatf.jpg

Hatás:

Megszámolni sem tudom, hogy hány szempilla spirálom van, de jelenleg ez az egyik legnagyobb kedvencem. A keféje talán első látásra nagynak tűnhet, ennek ellenére nagyon szépen lehet vele dolgozni, könnyedén felvihető a fekete festéket. Persze ha sietős reggeleken kapkodva készülök, nekem is félrecsúszik néha, de ennek ellenére nagyon szép, ívelt, hosszú pillákat varázsol.

A tökéletes smink eléréséhez 2-3 rétegben is felviszem a felső szempilláimra, az alsó pillákra bőven elég egyszer. De légy óvatos, mert elég sok festéket felvisz, ezért figyelj rá oda, mert ha túlzásba esel a rétegezéssel kissé becsomósodik, a pillák pedig csúnyán összetapadnak.

Tartósság:

Bár kell neki idő, hogy rendesen megszáradjon, nekem a nap végére sem kúszott le a pilláimról. Jól bírja a rohanós hétköznapokat, na meg a hétvégi bulikat, sőt a nyári fesztiválokat is.

photocati.jpg

 

4. Biobaza Sun Száraz Napozóolaj

Termékről:

A Biobaza Napozóolaj sárgarépaolajból és dióból kinyert karotinoiddal hatékonyan segíti elő az egészséges bronzszín elérését. Az ápoló argán-, makadámdió-, mogyoró- és kalendulaolaja segítenek megőrizni a bőr természetes nedvességtartalmát és rugalmasságát. Alkalmazza tiszta bőrfelületen, napozás előtt! 100%-ban természetes eredetű.

photocat34.jpg

Külcsín:

A csomagolása tökéletes, pumpás, spray megoldásának köszönhetően remekül adagolható, nem folyik, nem csöpög, ezért abszolút strandtáskába való.

Hatás:

Érdekesnek találom a száraz olaj megnevezést, hisz ez egy sűrű olajos termék. Az illata viszont különösen tetszik, az állaga pedig ahogy már említettem, épp olyan, mint minden sűrű olajnak. Mivel ez a termék nem tartalmaz fényvédőt, ezért napvédőkrém használata mellett javasolt. A bőrre kenve nagyon kellemes érzés, és mivel én a hűtőben tárolom, használatakor istenien hűsít is.

A hófehér bőrön kissé zavaró lehet az olaj narancsos színe, de ha már van egy kellemes, napbarnított alapod, az olaj tökéletesen kiemeli a szép, napcsókolta bőrt, a kis csillogás pedig egy kis szexisséget, ami jól jön, ha az egész napos napozás után hivatalos vagy egy jó kis esti buliba.

photocatkk.jpg

Két-három fújás is elég belőle, amit aztán a kezeddel kel felvigyél a bőrödre, de ennek ellenére szerintem ez egy szuper termék. Mivel sűrű olajról van szó, kissé lassabban szívódik fel, mint az átlagos naptej, de megéri kivárni, mert csodás ragyogást kölcsönöz a bőrnek. Egyre vigyázz! Ha nem akarod, hogy a fürdőruhádat is befogja, először inkább fújj belőle a tenyeredbe, majd úgy masszírozd fel!

5. AVON Little Lace Dress Parfüm

Termékről:

Mi rejtőzik a csipke mögött? Tagadhatatlanul nőies illat, melyet a kézzel készített csipke fortélya ihletett. Szerepet kap illatanyagában a lédús fekete ribizli, a szicíliai mandarin, valamint intenzív, ugyanakkor rejtélyes virágakkordok - leghangsúlyosabban a fekete írisz és az egzotikus, éjjel virágzó jázmin. Végül a pacsuli illatában bontakozik ki a misztikum.

photocatff.jpg
Külcsín:

Imádom a csipkét, a klasszikus, elegáns csipkés, fekete ruha pedig nálam alap, így az üvege szerelem volt első látásra. Az 50 ml egy nagyon kifinomult, nőies, letisztult üvegbe van bezárva, ami telitalálat volt ennek az illatnak.

Hatás:

Első fújásra nem tetszett, túl intenzívnek éreztem, kissé pacsuli illatúnak tartottam. Aztán ahogy egyre többször használtam, kezdtem hozzászokni. Bár a nagy melegben nem ajánlom a használatát, mert inkább erőteljesebb, fűszeresebb, mint lágy, virágos, a hétköznapokban, ha tárgyalásra, megbeszélésre, vagy randira készülsz fújd magadra bátran. Arra az időre tökéletesen fog működni, hisz a tartóssága - igaz bőrtípus válogatja - olyan 1-2 óra. De amúgy szerintem úgy működik, mint a kis fekete ruha, nappal kedves és visszafogott, este csábító és elragadó.

photocatg.jpg

Használata:

Fújd közvetlenül a pulzáló pontokra (csuklóra, könyökhajlatra, nyakra), de fújhatsz a hajadra és a ruhádra is. Még egy tipp: permetezd a levegőbe, majd sétálj át az illatfelhőn! Meghosszabbíthatod a parfümöd tartósságát, ha az ugyanahhoz az illatcsaládhoz tartozó, kiegészítő termékeket használod (például deo spray formájában), így rétegezheted az illatot.

nevtelen_3_30.png

Ne feledd! Ahány ember, annyiféle igény és bőrtípus: amik befolyásolhatják a termékről kialakult véleményeket. Én tehát nem befolyásolni szeretnélek, csupán inspirálni, hisz a döntés mindig a Te kezedben van!

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr858870302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása