Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

A hónap 5 kedvence // Augusztus

2016. szeptember 01. - Antalfy Krisztina

Végérvényesen búcsút inthettünk a nyárnak. Bár az időjárás még véletlenül sem tükrözi a valódi őszt, és még javában tart a vénasszonyok nyara, a naptárban már átlapoztunk szeptemberre. Én már nagyon vártam ezt az időszakot, talán öregszek, de valahogy jobban szeretem a hűvösebb napokat, mint a tikkasztó forróságot. De mielőtt még az utolsó falevelek végérvényesen elhullnak a fákról, gyorsan nézd át velem az augusztusi hónap kedvenceit, hisz most is nagyon klassz termékek kerültek előtérbe.

photocatsds.jpg

1. Giorgio Armani Si // parfüm

Mit mondhatnék? Imádom! Hosszú időbe telt, de így 30 fölött végre megtaláltam a tökéletes parfümöt, ami nélkül már nem tudnék elindulni otthonról. Úgy egy éve volt szerencsém először találkozni vele és első szaglásra beleszerettem.

img_20160924_150549.jpg
Ez az illat az én bőrömön finom, kellemesen édes, hihetetlenül nőies és legnagyobb örömömre nagyon tartós, még másnap is érezni az illatát. Olyan összetevőket tartalmaz, mint a feketeribizli, frézia, rózsa, ciprusfa és egyéb fehér fás jegyek.

20160924_123143.jpg

A Si talán nem mindenki számára tökéletes, hisz sokan nem szeretik a túl édes, erős illatokat, és decens kisugárzása miatt talán fel kell nőni hozzá. De ha a rohanó hétköznapokban te is szeretnéd élvezni a luxus érintését, kényeztetni a környezeted és elvarázsolni a férfiakat, akkor feltétlenül próbáld ki magadon is. Én végérvényesen elvesztem benne.

2. Ilcsi Paradicsomos Arc- és Testápoló Krém

Sajnos csak nyár végén jutottam hozzá, de még így a nyaralás után is remek nyári bőrápolónak bizonyult. Személy szerint nem vagyok nagy paradicsomfogyasztó, de a napbarnított bőrt imádom.

Laikusként azonban tisztában vagyok vele, hogy napozáskor az UVA és UVB sugarak szárítják, károsítják, öregítik a bőrt. Védelméhez pedig sok béta-karotinra van szükség, amely köztudottan a barnulás legfőbb segítője. Nagy mennyiségű Béta-karotin pedig a sárgarépában, a sütőtökben és a paradicsomban fordul elő.

20160924_113516.jpg
Az Ilcsi paradicsomos krém pedig épp ezt a védelmet készíti elő külsőleg, amire szükségünk van a tűző nap alatt és nem csak a forró nyári időszakban. Illata kellemes, állaga finom, krémes és hamar felszívódik. Szerintem nem árt, ha tartasz belőle a szeles, őszi napokon is belőle magadnál.

20160924_113622.jpg

3. Bioderma Nodé A sampon

Sampon terén nem vagyok egy hűséges típus. Általában sűrűn váltogatom őket, az olcsótól a drágáig, a természetestől a közismert márkáig sok mindent kipróbáltam már. Persze vannak nagy kedvenceim, de sajnos még mindig nem találtam meg azt az egyet, ami minden hajas gondomat megoldaná.

20160924_115159.jpg
Aztán kezembe került a Bioderma Nodé A sampon. Mivel hosszú évek óta gyenge, vékony szálú a hajam és nagyon érzékeny a fejbőröm, nagy elvárásokkal vágtam bele a tesztelésbe, remélve, hogy beváltja mindazt a jót, amit ígér:
"D-Panthenol aktív hatóanyagának köszönhetően nyugtatja és hidratálja az érzékeny fejbőrt. Csillapítja a viszketést, azonnal kifejti hatását. Különösen ajánlott festett, igénybevett hajra."

20160924_115237.jpg
A Nodé A sampont most már lassan egy hónapja használom, kúra szerűen, heti háromszor, és legnagyobb örömömre azt tapasztaltam, hogy a fejbőröm irritációja és érzékenysége javulásnak indult. Bátran ajánlom hasonló problémákkal küzdőknek.

4. AVON Anew arctisztító lapocskák

Bármennyire fáradt is vagyok a nap végén, semmiképp sem bújok ágyba talpig sminkben. Azonban előfordul, hogy még a legalaposabb sminklemosó sem szedi le 100%-ban a szennyeződést az arcbőrömről, aminek köszönhetően előjönnek az undok miteszerek, pattanások. Ilyenkor jól jön valami igazán extra arctisztító termék.

20160924_114152_0.jpg
Amikor először megláttam az AVON új Anew arctisztító lapocskáit, alig vártam, hogy kipróbálgassam. Igaz először kissé félve nyúltam hozzá, mert a bőrpuhító aloe vera mellett az arctisztító 10% glikolsavat és hialuronsavat is tartalmaz. Előbbi segít a sejtek megújulásában, utóbbi pedig a mélyhidratálásról gondoskodik.

20160924_114318.jpg

Komolyabban 2 hete használom, hetente 3 alkalommal, és őszintén, elégedett vagyok vele. Este, sminklemosás után alkalmazom, egyenletesen végig húzva arcon, nyakon, elkerülve a szem környékét. A végén pedig felkenem a pihentető éjszakai arckémem. Bár a ráncaimat nem simította ki, a bőröm tónusát szépen kiegyenlítette, összehúzta a pórusokat és a pattanások száma is lényegesen lecsökkent. Szerintem érdemes kipróbálnod.

5. AVON Planet Spa Treasures of the Desert regeneráló masszázsolaj

Nekem bejönnek a 3in1 termékek, így örömmel vettem kezembe az AVON Planet Spa Treasures of the Desert 3 az 1-ben argánolajos regeneráló masszázsolajját, amelyet arcra, hajra és testre egyaránt használhatunk. Az illata szerintem csodás, az állaga sűrű, olajos, de ennek ellenére hamar felszívódik.

20160924_114757.jpg
Mivel így is elég sűrűn zsírosodik a hajam, az olajat a hajamon nem használtam, de minden egyéb területen remek. Csodás illattal vonja be a bőrt és remekül hidratálja az arcot meg a testet.

20160924_114715.jpg

Ne feledd! Ahány ember, annyiféle igény és bőrtípus: amik befolyásolhatják a termékről kialakult véleményeket. Én tehát nem befolyásolni szeretnélek, csupán inspirálni, hisz a döntés mindig a Te kezedben van!
nevtelen_3_36.png
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5811752369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása