Egészen újszerű online kampányba kezdett az Erste Bank az Airbnb-vel karöltve az Illatos úti Ebtelep kutyáinak megmentésére. Első lépésként megkerestek három Airbnb-n szereplő budapesti lakás tulajdonosát, és édes, árva kutyusok fotóval módosították a hirdetések profiljával, mintha a kiskutyák máris elfoglalták volna új otthonukat.
A Team Red Reklámügynökség hozta életre ezt a figyelemre méltó kezdeményezést…
A Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság Állategészségügyi Szolgálata folyamatos helyhiánnyal küzd, 94 férőhelyen sokszor 120-130 kutya és macska él, ezért minden újszerű ötlet segíthet nekik végre igazi otthont találni.
A kampány lényege pedig az, hogy ha valaki örökbe fogad egy, vagy akár több cuki négylábút, három napra kiveheti a három Airbnb-n szereplő meseszép lakás valamelyikét alig 2700 Ft/éj áron.
Az ötlettől egyrészt azt várják, hogy az emberek kedvet kapjanak az örökbefogadáshoz, és minél több kutyának sikerüljön új otthont találni, de a kampánynak az is célja, hogy újszerűsége révén az itthoni, a nemzetközi sajtóban, és az online közösségi térben is minél többen beszéljenek a témáról.
Szia,
Kiara vagyok, 1 éves árva lány kutya, és otthont keresek. Fogadj örökbe engem, vagy egy másik gazdátlan kutyát innen a profilról, és tiéd ez a csodálatos lakás a legalacsonyabb áron, 3 napra!
További információ:
Erste Bank Hungary