Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Neogence // Tökéletesen hidratált bőr pillanatok alatt

2016. október 02. - Antalfy Krisztina

Sokszor halottam már a fátyolmaszkok csodás hatásáról, de soha nem próbáltam, mindaddig, amíg a Szépség Center be nem robbant kishazánkba a Neogence termékeivel. Mivel csak pozitív dolgokat hallottam ezekről a hialuronsavas maszkokról, úgy voltam vele, nekem is feltétlenül ki kell próbáljam őket. Hisz, ha csak a felét betartják az ígéretüknek, már megéri.

fotorcreatedj_4.jpg

Egy stresszes, hosszú pénteki nap végén próbáltam ki először a Neogence fátyolmaszkját. Miután hazaértem, lezuhanyoztam, bekaptam néhány falatot, majd lefekvés előtt a szokásos módon lemostam a sminkem és belenéztem a tükörbe, elkeseredtem. Talán a sok munka, a hosszú hét fáradalmai, de sajnos egy olyan arcot láttam akkor este a tükörben, amin ott éktelenkedett minden baj és gond.

Ekkor vettem elő először a Neogence Hialuronsavas Hidratáló Fátyolmaszkját. Úgy voltam vele, hogy rosszat biztos nem teszek vele a bőrömnek, ha pedig még segít is kiküszöbölni a megfakult kinézetemet, akkor mindenképp szánhatok rá 15 percet.

fotorcreated_1_1.jpg

Kombinált, vízhiányos és nagyon érzékeny, kipirosodásra hajlamos a bőröm, így nagyon izgatottan vártam a végeredményt.  

Felhelyeztem, majd ágyba bújtam. Megválaszoltam volna az üzeneteimet, de inkább kikapcsoltam a mobilom és bő negyed órát pihentem a krémes álarc alatt. A maszk használatát követően a maradékot az arcomba masszíroztam, amit pillanatok alatt fel is szívott a bőröm.

A maszk eltávolítása után az arcbőröm kissé nyálkás érzetű maradt, de miután a hatóanyag felszívódott, a ragacsos érzet megszűnt. A bőröm tapintása pedig már az első használat után hidratáltabb, teltebb, feszesebb, arról nem is beszélve, hogy csökkentette a kipirosodás és a szürke bőrszínem pillanatok alatt felragyogott. Reggelre pedig egy boldog, kipihent nő nézett vissza rám.

Tipp: Az első alkalom után se dobd ki a maszkot. Inkább hajtogasd vissza a csomagba a maszkot, hisz a zacskó alján még marad a szérumból, így még egyszer fel lehet használni, persze csak is hűtőben tárolva.

Szerintem kipróbálni, hisz egy kis extra hidratálás mindig jól jön a bőrünknek.

Minden egyes maszk 30 ml különleges, egyedileg fejlesztett hialuronsav koktélt tartalmaz, hogy a bőröd a lehető leghatékonyabb ápolást kaphassa.

Kiszerelés: 1 db tasak 30 ml komplex hialuronsav koktél hatóanyaggal.

Te próbáltad már?
nevtelen_3_58.pngTovábbi információ:
Szépség Center

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1411763849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása