Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Mondj Igent, és váltsd valóra az álmaid!

2016. november 06. - Antalfy Krisztina

Teszt // Giorgio Armani Sí

Az elmúlt évek során számtalan parfümöt kipróbáltam már, de egészen idáig valahogy még nem találtam rá igazira, amitől magabiztosabbnak, vonzóbbnak érzem magam és összességében, ami úgy én vagyok. Voltak persze kisebb-nagyobb szerelmeim, de a nagy ő továbbra is váratott magára, mígnem egy késő nyári estén szembe jött velem Giorgio Armani Sí illata. Számomra ez az illat, ami tökéletessé teszi az elegáns összeállításaimat és emlékezetessé varázsolja a boldog pillanatokat.

14295446_1108786682491998_784253550711537664_n.jpg

Külcsín

Lenyűgözően egyszerű, mégis végtelenül elegáns. Semmi nincs rajta ami túl sok, giccses, vagy tolakodó.

Illatösszetevők

A Sì EdP Illatösszetevői: feketeribizli, frézia, rózsa, ciprusfa, fehér fás jegyek, mely hosszan érezhető a bőrön. Nekem kifejezetten bejön ez az illatkompozíció, mert hiszem, hogy nem csak nyáron lehet friss, virág illatú parfümöt használni. Mivel amúgy is a kedvenc évszakom a tavasz, így nekem bármikor jöhet egy csokor friss virág, legyen szó meleg évszakról, vagy a hideg télről.

img_9779_1_modified.jpg
A Giorgio Armani Sì tisztelgés a modern nőiesség, a báj, az erő és a független lélek ellenállhatatlan kombinációja előtt. Óriási IGEN az álmokra, a szabadságra, az érzelmekre, az életre és a szerelemre.

Belbecs

Én először egy meleg nyári estén találkoztam vele, hosszú és fárasztó munkanap végén beugrottam kedvenc könyvüzletembe, hogy meglepjem magam valami szép könyvvel, ami talán feldobja a hangulatomat. A polcokat pásztázva, a finom papírlapok illata között hírtelen felfigyeltem egy isteni illatra,  amibe azonnal beleszerettem. Nem volt kérdés - miután megtudtam a hölgytől a parfüm nevét - mielőbb meg kellett szerezzem magamnak is Giorgio Armani üvegcsébe zárt szépségét. Számomra a Sì elegáns, egyedi és a valódi nőt testesíti meg, az illata pedig nagyon, de nagyon tartós.

img_9783_1.JPG

Először csak jeles alkalmakkor, színházi estéken, családi vacsorákon, na meg fontosabb sajtóesemények előtt fújtam be magam vele, de olyan sikere volt, hogy nem bírtam ellenállni annak, hogy végül ezzel a parfümmel indítsam minden napomat. A rengeteg pozitív visszajelzést hallva pedig nagyon úgy tűnik, jól döntöttem, mert hihetetlen bókáradatot indított el számomra ez a pár reggeli parfümcsepp, és bizony nem csak a férfiak, de a nők is megdicsérték a parfümöm illatát.

img_9785.JPG

Egyszerűen imádom ezt az illatot, befújom vele magam reggel, indulás előtt, és érzem egész nap, sőt még este is a ruháimon, a fehérneműimen és a hajamon. Először nagyon intenzív gyümölcsös, ribizlis illatot áraszt a bőröm, majd később, úgy ebédidőben már egy édes virágos kertet húzok magam után, estére pedig egy kellemes rózsalugast viszek haza magammal.

Az illata kissé talán túl erős, komoly, így szerintem mielőtt megveszed, feltétlenül próbáld ki magadon, a bőrödön és ne a tesztcsíkon. Gyönyörű külseje ugyanis elegáns, határozott illatot takar, ami nem áll jól mindenkinek. Elsőre kissé talán túl intenzívnek tűnhet, egy kolléganőm szerint kifejezetten főnökasszonyos, karakteres, de, ha tudod viselni, biztos vagyok benne, hogy Te is hamar megszereted.

14310806_135895986865662_1067353904_n.jpg

Tipp:

Én zuhany után fújom be magam vele, a lüktető pontokra – nyak, csukló, szív – és mielőtt kilépek az ajtón egy keveset fújok  még a megszárított hajamra, illetve a ruhámra.

 Giorgio Armani Sí, a nagybetűs Nő illata!

giorgio-armani_logo_jpg.png
nevtelen_3_66.pngTovábbi információ:
Marionnaud Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2311817981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása