Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Insta-pillanatok // November

2016. december 01. - Antalfy Krisztina

10 dolog, amit szerettem benne...

Hihetetlen milyen szél tombol odakint, még kedvenc virág kaspómat is leverte a verandáról. Te jó ég, de utálom ezt az időt, de szerencsére ma egész nap itthonról dolgoztam, így még a széttört cserepek miatt sem dugtam ki az orrom. Inkább kicammogtam a narancs illatú konyhámba, lefőztem egy nagy adag kávét imádott rénszarvasos bögrémbe, bekapcsoltam a laptopomat és felhangosítottam a Last Christmas ezer éves zenéjét. Mit tegyek, a Karácsony szele engem is utolért.

fotorcreated_158.jpgKép1/2/3/4

Már november közepén előkerestem az ünnepi díszeket, fényfüzéreket aggattam mindenhova, naranccsal pakoltam tele a gyümölcskosaramat az étkezőben, finom illatú gyertyákat égetek esténként a hálóban, és a reggelimet is hópelyhes tányéron fogyasztom el minden nap. Egyszóval nálam már egy ideje minden kész dekoráció, mindenhol karácsonyi dalok szólnak és minden a várakozásról szól. Nagyon várom a Karácsonyt, nem az ajándékok miatt, hanem mert talán az ünnepek alatt végre behozom a kimaradt alvás adagomat.

1.

fotorcreated_157.jpg

2.fotorcreated_159.jpg

3.

fotorcreated_160.jpg

4.

fotorcreated_161.jpg

5.

fotorcreated_162.jpg

6.

fotorcreated_163.jpg

7.

fotorcreated_164.jpg

8.

fotorcreated_165.jpg

9.

fotorcreated_166.jpg

10.fotorcreated_167.jpg

 Neked hogy telt a november?
nevtelen_3_34.png
Ha tetszett a poszt, csatlakozz a
VoilaMode Facebook oldalához, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8712041359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása