Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Smink // Max Factor #myEpicLook

2016. december 10. - Antalfy Krisztina

Már alig két hét és tényleg beköszönt a várva várt karácsony. Sokan ebben az időszakban szerzik be az asztalra való finomságokat, míg mások a karácsonyfa alá próbálják megtalálni a tökéletes meglepetéseket szeretteik számára. Én viszont most egy olyan sminket hoztam el számodra, ami szerintem tökéletes megállja a helyét akár december 24-én is, szenteste.

15251777_1144110182304895_8759513077805744128_n.jpg

Általában mindig egyfajta, vagy legalább is nagyon hasonló sminket szoktam viselni a hétköznapokban, amit egy esti rendezvényen, vagy hétvégi összejövetelen legfeljebb egy erőteljesebb tusvonallal erősítek meg. Az ünnepi időszak azonban nálam is a gyönyörű árnyalatokról, ragyogó csillámokról és a gyönyörű, hangsúlyos szempillákról szól.

15043706_661912727315359_3586924413787832320_n.jpg

A képen látható sminket a Max Factor legújabb Smokey Eye Drama Kit 2in1 gyönyörűen pigmentált szemhéjpúderével készítettem el.  

A sminkelés előtt előkészítettem az arcom. Első körben jó alaposan áttöröltem a bőrömet kedvenc sminklemosómmal, majd tonikommal, hisz a láthatatlan szennyeződéseket csak így tudom tökéletesen eltávolítani. Az alapozó előtt pedig felvittem egy mattító, hidratáló arckrémet, mert sajnos T-vonalban eléggé zsírosodik a bőröm.

received_1191635164238392.jpeg

Következő lépés az alapozás volt, mellyel szépen, egyenletessé varázsoltam az arcbőröm. Sminkelésnél mindig a krémes alapozót preferálom, melyet általában alapozó szivaccsal, vagy ecsettel viszek fel, mert így sokkal finomabban, egyenletesebben el lehet dolgozni.

Az ünnepi smink lényege számomra mindig a tekintet kiemelése. Ennek érdekében a belső szemzugba és a szemöldökcsontra felvittem a legfényesebb, legvilágosabb szemhéjpúdert a Smokey Eye Drama Kit 2in1 palettából. Majd jött a bronzos árnyalat, melyet felvittem a mozgó szemhéjam teljes felületére. Ezt követte a csillámos, barna szín, mellyel mélyítettem a tekintetem. A barna színt a külső szemzugtól a szemöldök belső vonaláig vittem fel. A szép átmenet érdekében egy kisebb fejű ecsettel satíroztam össze a színeket.

bnmj6duggsg.jpg

A tus helyett most a paletta legsötétebb színét használtam, hogy még szebb, még hangsúlyosabb legyen a tekintetem. A még látványosabb végeredményért benedvesítettem egy fülpiszkáló fejét, és azzal vittem fel a szemem belső szemzugából, kifelé egyre vastagabb vonalat húzva a port.

Utolsó lépésként a pilláimat a False Lash Epic szempillaspirállal festettem ki, mellyel igazán gyönyörű, ívelt, hosszú szempillákat kaptam. Az ajkaimra a Max Factor dögös vörös szájfényét használtam.

14574017_1734564113527465_699630364129230848_n.jpg

És Voilá, kész is az ünnepi smink!
nevtelen_3_75.pngTovábbi információ:
Max Factor Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5612040241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása