Leáldozóban lenne a szupermodellek korszaka? Nem hiszem, sajnos egy túlidealizált világban élünk, ahol a magazinok címlapjairól photoshopozott, tökéletes testű és hibátlan arcú szépségek néznek vissza ránk – ám az Instagram elburjánzásának köszönhetően ma már bárkiből lehet sztár, akár úgy is, hogy nem tesz érte semmit, csak fotókkal bombázza követőit. Ezt pedig már a nagyobb ruhacégek gyártói is kiszúrták, és így máris kipattant a fejükből a szikra: modellek helyett civil, átlagos nők szerepeljenek a kampányok fotóin.
Végül is miért ne? Ez által mi sem érezzük olyan rosszul magunkat, a márkát is közelebbinek érezzük magunkhoz, nem mellesleg jobban tudunk azonosulni vele, ergo hamarabb be is szerezzük a terméket.
Trollok, rosszindulató beszólogatók, HAJRÁ!
1. A Modcloth a saját alkalmazottaira adta rá fürdőruháit...
Kép
2. A Lonely nevű új-zélandi ruhamárka a világ minden tájáról kér fel különböző adottságú nőket, hogy pózoljanak az alsóneműikben. Az üzenet egyértelmű: legyen egy nő dundi, sovány, magas, alacsony, mindenki ugyanolyan szexi egy szép fehérneműben!
3. A Naja nevű fehérnemű márkánál a két alapító, Catalina Girald és Gina Rodriguez döntöttek úgy, hogy a saját vásárlóikat öltöztetik fel kedvenc alsóneműjükbe.
Kép
4. Az American Apparel márka már a kezdetektől híres volt arról, hogy csak természetes modellekkel reklámoznak, és sosem használtak digitális utómunkát a fotókon.
5. Az amerikai Aerie márka volt az első, aki minden digitális utómunkát kivett a divatanyagjaikból.
Kép
Kép
6. Végül íme a Curvy Kate nevű angol fehérnemű-márka, mely így közelítette meg a valódi nő kérdését.
Kép
Kép
Neked melyik hirdetés jön be?
Forrás: