Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Szürkéknek áll a világ!

2017. február 23. - Antalfy Krisztina

Mondj igen a szürke Ötven árnyalatának!

Ok, bevallom nem olvastam, belekezdtem, de nem bírtam. A film viszont vonzott, mint éji lepkét a lámpa fénye, de meg is égettem magam rendesen. Ennek ellenére adtam még egy esélyt neki, és megnéztem a második részét is, de Mr. Grey és Anastasia kalandjai továbbra sem hoztak lázba.
50.png

Ha már elindítottam úgy voltam vele, hogy végig nézem a sötét ötven árnyalata második részét. Az első rész is unalmas volt, de ez a rész szó szerint a két és fél órás szenvedés volt számomra, és ezen még a szociopata, szexis, kockás hassal rendelkező, domináns Grey sem segített. Ennél a filmnél százszor izgalmasabb, fantáziadúsabb és persze szexisebb filmekkel találkoztam már életem során, de hát ez van, ízlések és pofonok.

 rimmel-my-grey-collection_1.jpg

Egyetlen jó dolog mégis csak van ebben a felfújt filmben, ugyanis minden résszel párhuzamosan megjelenik egy Rimmel trendkiadás is! A márka arca – nem mellesleg a film egyik szereplője is - Rita Ora népszerűsíti a My Grey Collection by Rita Ora termékeit. A limitált kollekciónak része a betonszürke körömlakk (My Grey 807), a Rita's red fantázia nevű ezüst csomagolású rúzs, mély piros árnyalatban, matt finissel, egy remek kis szemhéj stick, ami egy sötét metálszürke vastaghegyű ceruza, a már jól ismert Stay Matte púder ezüstös csomagolásban és végül a Rimmel spirálok közül az Extra Super Lash kapott helyet.

A kollekciót már megtaláljátok minden Rimmel állvánnyal rendelkező drogériában...

Rimmel Rita Ora Shadow Stick, Guilty Grey 1699.- Ft
Rimmel Lasting Finish Lipstick By Rita Ora, Rita's Red 1399.- Ft
Rimmel 60 Seconds körömlakk, My Grey 807 749.- Ft

További információ:
Rimmel London Magyarország

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2312334817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása