Az Én szépségem, az Én döntésem!
Egyszerűen imádom a Dove legújabb kampányát. Így nem kis izgalommal vettem részt a kozmetikai márka legújabb sajtóeseményén, ahol megtudhattam, hogy a cég számára még mindig a nők inspirálása, motiválása és igényeik szem előtt tartása a legfontosabb. Ennek érdekében nagyon nagy hangsúlyt fektetnek a valódi nők szépségére, magabiztosságára és elégedettségére. Az új kampány megismerésén kívül három erős, és nagyon vicces nővel is volt szerencsém találkozni, akik saját tapasztalataikat, illetve világszemléletüket hallhattam #azEnSzepsegem témával kapcsolatban.
A Dove idén ünnepli fennállása 60. évfordulóját, ezért mindenképpen szerettek volna a korábbiaknál is erősebb és motiválóbb üzenettel előállni, így születette meg Az Én szépségem, az Én döntésem kampány. Céljuk felhívni az emberek, és még inkább a nők figyelmét arra, hogy a saját szépségünk meghatározásánál sajnos milyen nagy arányban vesszük figyelembe a kívülről, másoktól érkező visszajelzéseket, és milyen kevéssé figyelünk oda arra, hogy mi mitől is érezzük jól magunkat a bőrünkben.
A sajtótájékoztató keretében nőiességről, szépségről, magabiztosságról és az elfogadásról, illetve mindezek megéléséről beszélgetett Bihari Viktória blogger, Pásztor Anna énekesnő és Ráskó Eszter humorista, szexuálpszichológus. Bár bizonyos kérdéseket mind-mind másként közelítettek meg, abban abszolút egyetértettek, hogy senki sem hagyhatja, hogy mások döntsenek a szépségéről.
És íme nagy kedvencem, a Dove kampányfilmje:
Legyen csodás a heted!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.