Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. március 31. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Gyakran túladagoltam a dolgokat, túl sokat aggodalmaskodtam, stresszeltem, és olyan dolgok miatt szorongtam, amik meg sem történtek, csupán bekövetkezhetnek. Ez nálam úgy húsz éve alakult ki, egy autóbaleset után. Azt követően a félelem uralta az életem: féltem az ételallergiától, a szomszéd ugatós kutyájától, az elhibázott lépésektől, na meg egy újabb balesettől. Ettől a félelemtől lebénultam, betonná váltam, s inkább kihátráltam mindenből, sőt inkább bele sem vágtam – időközben még egy kellemetlen kis pánikbetegség mellém szegődött. Az életem pedig tele volt: Mi lesz, ha… jellegű mondatokkal.

fotorcreated_417.jpgKép1/2/3/4

Aztán rádöbbentem, az élet túl rövid ahhoz, hogy saját elmém által elképzelt félelmeim börtönébe éljem azt le. Döntöttem, döntenem kellett, és szép lassan kezdtem átgondolni a dolgokat, kilépni rémes fóbiáim világából, majd élni, úgy igazából, és észrevenni az élet apró, pici dolgait. Mit is mondhatnék, nem könnyű, és nem is mindig sikerül, de rájöttem, a legtöbb dologra van megoldás, és a legsötétebb szoba falát is át lehet törni.

tenor.gif

     Mindig is hittem, hogy leszegett fejjel sohasem láthatom meg a fényt.

Bízom benne, hogy az eheti poszttal is egy kis inspirációt adhatok neked , és rádöbbensz, hogy tudatosítod végre magadban, az élet legapróbb örömteli dolgai is átlendíthetnek a sors legnehezebb pillanatain, és ezen felbuzdulva Te is összeállítsd saját kis ötös listád…

♥ Hétfő

fotorcreated_418.jpg

♥ Kedd

fotorcreated_419.jpg

♥ Szerda

fotorcreated_420.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreated_421.jpg

♥ Péntek

fotorcreated_422.jpg

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6112390067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása