Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

TESZT // Marc Jacobs Decadence parfüm

2017. április 03. - Antalfy Krisztina

Jó, hogy újra itt van végre! A hosszan elhúzódó, szürke, hideg téli napok után ismét eljött! Legalább is én már nagyon vártam ezt a napsütéses évszakot. Tavasszal a természet újra felébred, és új ruhát ölt: ilyenkor én is megpróbálom felújítani a ruhatáram, felfrissíteni a pipere cuccaimat, sminkek és parfümök terén egyaránt, hogy aztán vidám színekben és finom illatba burkolózva köszöntsem a jó időt!
photocat_71.jpg

A mai bejegyzésben egy új szerelmemet szeretném Neked bemutatni, melyet nemrég kezdtem el használni - a gyönyörű üvegbe zárt Marc Jacobs Decadence parfümöt. Mivel rajongok a finom illatokért, mindig óriási lelkesedéssel várom az újdonságokat. 

Egy kis történelem:

Marc Jacobs nem ismeretlen a divat világában. Az irányzatokhoz való hozzáállása révén besorolásra került a világ legbefolyásosabb divattervezői közé. A Time magazin által megjelentetett 100 legbefolyásosabb ember listáján is előkelő helyet foglal el. De hogyan ért el ekkora sikereket?

marc-jacobs-coach.jpg

1963. április 9. - én született, zsidó családban, New Yorkban. A művészeti középiskola elvégzése után designt tanult a Parson’s School of Design iskolában. Már a tanulmányai alatt eladta az első kézzel kötött szvetterek kollekcióját, mellyel díjat is nyert. 1987-ben a legfiatalabb divattervezővé vált, akit több szakmai díjjal értékeltek. Ma a Marc Jacobs márkanév alatt több tíz üzlet fut az egész világon, nem hiányozhat sem Párizsból, Mexikóból, Japánból és Kínából sem.

A termékről:

A Marc Jacobs Decadence parfüm belépő a legfelsőbb körökbe. Feltűnő design, luxus minőség, forradalmi illat élmény jellemzi. A DECADENCE parfüm olyan, akár egy tisztelgés a Marc Jacobs parfümök kihívó, szabad szellemisége előtt, a fényűzés új dimenzióit nyitja meg előttünk.

marc-jacobs-decadence-eau-de-parfum-review-3.jpg

Külcsín:

Marc Jacobs Decadence gyönyörű smaragd / jáde zöld üvegébe már első látásra beleszerettem, elegáns, nőies és különleges, csakúgy, mint az illata. Amikor megkaptam tesztelésre a Coty Hungary Kft.-től tudtam, hogy akármennyire is válik majd be számomra az illat, a piton borítású, kis ridikülre emlékeztető üveg örök darabja marad a fésülködő asztalomnak.  

img_20170403_152701.jpgAz illat:

Egy igen megosztó, kissé nehézkes, fűszeres illat, nem gyakran jön szembe velem az utcán. Ezzel szemben nekem mégis nagyon tetszik, bár nem vele indítom minden napomat, jeles alkalmakra, randira, péntek esti vacsorához, na meg csábításhoz, egy dögös szettel egyszerűen tökéletes partner a számomra.

img_20170403_152730.jpg

Az tény, hogy ez az illat nem épp cuki vattacukor, nem is egy pillangókkal teli virágos rét, ezért nem is a tiniknek való, ehhez az illathoz fel kell nőni, nagybetűs Nővé. Ezért úgy gondolom, így 30 fölött én már bőven magamra ölthetem, és csodálattal szaglászhatom a bőrömön. Nem mellesleg nem csak én vagyok odáig érte, de még a vőlegényem is imádja: „Ha ez van rajtad, más nem is kell!” 

Első fújásnál én a szilva édeskés, bódító illatát érzem mindig, melyben keveredik az írisz és a sáfrány. Ez azonban perceken belül elpárolog és kinyílnak a virágok, felüti fejét a bolgár rózsa, a sambac jázmin, na meg a flórenci nőszirom, melyek virágos lágyságát tompítják a parfüm alap jegyei: ámbra, vetiver, papirusz.

img_20170403_152558.jpg

Tartósságára pedig nem lehet panasz: zuhanyzás után azonnal befújom magam vele, és egész nap érződik rajtam, sőt még az esti puszinál is érezhető: legalább is a párom szerint. 

Összességében:

Lehet elsőre kicsit tartasz majd tőle, de mindenképp adj neki egy esélyt, szagolgasd, fújd ki a bőrödre, ismerkedj vele. Nekem nagyon bejött, szeretem, és emiatt csak ajánlani tudom számodra.

4e3b14c0a2f5074fac06094bef7ac477.jpg

További információ:
Marc Jacobs 

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3412390849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása