Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így tedd jobbá mások életét egy narancsfa ültetésével!

2017. május 11. - Antalfy Krisztina

Magyarországon is fákat ültet a francia likőrmárka

Az egyik legpatinásabb francia likőrmárka, a Cointreau Magyarországra is elhozza nemzetközi jótékonysági kampányát. Cindy Crawford-ot és Eva Longoria-t követve minél több magyar hölgyet is szeretnének bevonni a kihívásba, melynek lényege, hogy minden #1narancs1fa jelöléssel feltöltött narancsos fotó után a Cointreau pénzadományt ajánl fel magyarországi faültetésre.
img_1389.jpg

A Cointreau néhány hónapja vezette be új jótékonysági kampányát a Cointreau művészeti vezetője, Laetita Casta francia színésznő és szupermodell valamint a belga-tunéziai művész, Naziha Mestaoui kezdeményezésére. A kampány lényege, hogy minden #1orange1tree hashtaggel, a legnépszerűbb közösségi platformokon megosztott fotó után a Cointreau egy fát ültet el Szenegálban, ezzel is elősegítve az ottani biodiverzitás megőrzését, a kihalófélben lévő ökoszisztéma hiányzó darabjainak pótlását.
img_1489.jpg

A narancs természetesen nem egy véletlenszerűen választott motívum, hiszen a Cointreau Franciaország egyik leghíresebb itala, egy narancslikőr, melyet 1849-ben hoztak forgalomba, családi vállalkozásként. Azóta is töretlen a népszerűsége, szinte nincs is a világon olyan koktélbár, ahol ne lenne megtalálható, mivel ez az egyik legtöbbször használt koktélalapanyag is. Megtalálható a tequila alapú margaritában, a cognac alapú sidecar-ban vagy a gin-alapú White Lady-ben, hogy csak a legnépszerűbb koktélokat említsük. Mégis a párizsi nők italaként találkozhatunk vele a leginkább, akik “limonádéként” fogyasztják, azaz citrusokkal, gyümölcsökkel ízesítve és szódával felspriccelve. Az így készülő Cointreau Fizz a letisztult párizsi elegancia jelképévé is vált.
csilla.jpg

A Cointreau Magyarországon is szeretné jótékonysági kampányát népszerűsíteni, így a Levegő Munkacsoporttal karöltve egy arra érdemes területen fog szeptemberben fákat ültetni. Ehhez a hastag-gyűjtés május 10-én indul, és június 30-ig tart majd. A magyar résztvevőktől a #1orange1tree hashtag-en kívül a #1narancs1fa jelölés használatát is kérik. A kampány egyebekben teljesen megegyezik francia párjával: minden résztvevőnek ki is kell hívnia valakit, aki remélhetőleg szintén vállalja a narancsos fotót, és egy újabb embert hív ki.

A nemzetközi kampányhoz már több híresség is csatlakozott, a kitaláló Laetitia Casta-n kívül Eva Longoria, Cindy Crawford és Naomi Campbell is pózolt már naranccsal a közösségi médiában. Eddig már több millió közösségi felhasználó találkozott a kampánnyal.

img_1381.jpg

A magyarországi kampány indítása 2017. május 10-én zajlott a Hattyú utcai francia kávézóban, a Café Flore Matin et Soir-ban, amelyet a Viola Violetta Florals virágüzlet is támogatott egyedülálló virágdekorációival és mini narancsfáival. Itt minden a narancs és a franciás életérzés körül forgott. A Cointreau Fizz kóstoló mellett a Levegő Munkacsoport és a Cointreau magyarországi képviselete bemutatták a kampány társadalmi felelősségvállalási koncepcióját.

A Levegő Munkacsoport örömmel csatlakozott ehhez a kezdeményezéshez. Politikai pártoktól és gazdasági érdekektől mentes független társadalmi szervezetként azért dolgoznak, hogy minden ember egészséges környezetben, emberhez méltó módon élhessen. Számukra fontos, hogy a Cointreau felelős gondolkodásával a környezetvédelem ügyébe bekapcsolódik, és így hozzájárul a jövő generációk életminőségének javulásához. Ezzel a faültetési eseménnyel kezdetét veszi az “Egy iroda egy fa” program is, ami minden felelős cég, vállalkozás, szervezet számára felkínálja a lehetőséget, hogy tegyen a környezetvédelemért azzal, hogy akár a szűken értelmezett környezetében, az irodája közelében elültet és gondoz egy fát.

 Csatlakozzatok minél többen ehhez a csodás kezdeményezéshez, hogy minél több fát ültethessünk a zöld Magyarországért is! #1narancs1fa

nevtelen_3_36.png
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A nemzetközi kampányról bővebben:
http://www.cointreau.com/int/en/1orange1tree
Az kampány magyar FACEBOOK oldala:
https://www.facebook.com/1narancs1fa/

Támogató partnerek:
Levegő Munkacsoport: https://www.levego.hu/
Viola Violetta Florals: http://violavioletta.hu/
Café Flore Matin et Soir: http://cafeflore.blog.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1012500329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása