Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. május 19. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Újra eljött a várva várt péntek! Ez jó, több mint jó, egyrészt mert már nagyon vártam a hétvégét, másrészt mert még mindig itt vagyok, pötyöghetek a több éves kis klaviatúrámon, és remélem Te is itt vagy még. A hét eleje nem épp úgy alakult ahogy terveztem, de szerencsére mosolyogva zárhattam le ezt a hetet. Az öröm főleg annak tudható be, hogy egy remek csapattal én is részt vehettem egy szuper sajtó úton, a gyógyvizeiről híres Bükfürdőn, amiről hamarosan bővebben is beszámolok.

fotorcreated_563.jpgKép1/2/3/4

Addig is jöjjön az eheti boldogság posztom, amivel bízom benne, hogy neked is adhatok egy kis inspirációt, és ezt olvasva rádöbbensz, az élet telis-tele van apró, ám annál örömtelibb pillanatokkal, melyek átlendíthetnek a sors legnehezebb időszakain is, és ezen felbuzdulva Te is összeállítod majd saját kis ötös listádat…

♥ Hétfő

fotorcreated_558.jpg
♥ Kedd
fotorcreated_559.jpg
♥ Szerda

fotorcreated_560.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreated_561.jpg

♥ Péntek

fotorcreated_562.jpg

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1412546285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása