Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

FORD: Az autó, mely rabul ejti a nagycsaládosok szívét

2017. június 04. - Antalfy Krisztina

Ford S-MAX 2.0 TDCI 210 LE Vignale Aut. // Női szemmel

A múlt héten Ford sportos családi egyterűje járt nálunk igazi luxuskivitelben, amely 7 üléses kivitele és tágas utastere okán a nagy családosok igazi kedvence lehet. Mi is belepakoltunk minden csomagunkat,  valamint a családunk apraja-nagyját, így a Balaton felé vettük vele az irányt. Tartsatok velünk és nézzük, hogy mit is nyújt ez a luxus hajó 2017-ben. 

20170528_201414_hdr_1.jpg

Jelen tesztautónk a Ford egyterűje az S-max, ennek is a Vignale kivitele. A Ford modellpalettáján kettő darab családi modell kapható, az egyik a Galaxy, a másik jelen tesztautónk az S-Max. Az S-Max igazából a sportos családok vágya lehet, ez a modell képviseli igazán a dinamikus, sportos vonalat, míg a Galaxy a megfontolt, nyugalmasabb családi formát keresők autója lehet.

20170528_192234_hdr.jpg

A Ford is felismerte, hogy az S-Max képviseli a dinamikus, szebb és sportos vonalat, így csak ebből a modellből kapható Vignale luxus változat.  Hogy mit is jelent a Vignale, arról már olvashattatok már Nálam a blogon a Kuga tesztjében, itt csak annyit említenék meg most, hogy ez a felszereltségi szint egy különleges bánásmódot takar a Ford részéről, nem mellékesen azon túl, hogy a Vignale változattal a ma kapható minden technikai és kényelmi szolgáltatást megkapjuk, amit az autóipar és a Ford ma kínálni tud, igaz eléggé borsos áron.

20170528_192251_hdr.jpg

Külcsín:

A tesztautó átvételekor elfogott egy magas fokú izgalom, ugyanis ez az autó hatalmas. Én aki inkább kis méretű autókhoz szoktam, kicsit megijedtem, hogy fogok ezzel az autóval közlekedni. De lássuk milyen is az autó kívülről.

20170528_160929_hdr.jpg

A fényezése ugyanolyan különleges gyöngyházfényű Milano Grigio bézs árnyalatú fényezés volt, mint az elmúlt alkalommal tesztelt Kugáé.

20170528_192326_hdr.jpg

Itt is megtalálható a különleges méhsejt mintájú hatszögletű hűtőmaszk, a külön erre a modellre fejlesztett 18 colos exkluzív felnikészlet, a különleges adaptív LED fényszóró rendszer, első és hátsó parkolószenzorok, a temérdek krómkiegészítő és a gyönyörűen kivitelezett hátsó sportkipufogó végek.

20170528_161006_hdr.jpg

A kivitelezés minősége nagyon szép, az illesztések nagyon szépek, messziről látszik, hogy egy nagyon igényes autóval állunk szemben. A Galaxy és az S-Max modell előlről egyébként teljesen ugyanúgy néz ki, hátulról különböztethetőek csak meg. A S-Max hátsója szerintem sokkal szebbre és tényleg sportosabbra sikerült.

20170529_074946.jpg

Belbecs:

Igen szép, egyszerre fényezett és krómozott kilincsel tudjuk nyitni az utastért ajtajait, amelyek ugyancsak hatalmasak. Az ajtók csukódási hangja is igazán prémiumosra sikerült. Ebben a modellben is teljesen bőrbevonatú a műszerfal, igen szép bézs árnyalatúak a bőrülések.

20170528_192424_hdr.jpg

A kivitelezés a beltérben is első osztályú. A beltérben a tervezők magasfényű zongoralakk bevonatú középkonzolt szereltek be, amelyen elhelyezték az automata váltó karját, és 2 db igen nagy méretű italtartót is. A bőr és a krómozott díszek igazán szimbiózisban élnek együtt az autóban. 
fotorcreated_576.jpgA rendszerhez kapcsolható az okostelefonunk, amelyet az autó kijelzőjéről tudunk kezelni. Lehet rajta sms-t olvasni, fényképeket nézegetni, stb.

images_3.jpg
A vezetőülés nagyon kényelmes, eléggé mélyre engedhető, jó a kilátás belőle. A hátsó traktus is a külméretekhez hasonlóan hatalmas, a hátsó ajtó úgyszintén, és szinte 90 fokban kitárható. A beszállási kényelem elsőosztályú, minden irányban hatalmas a helykínálat és kényelmes az ülés.

20170528_192523_hdr.jpg

A harmadik üléssor viszont már igazán a kisméretűek játszóhelye. Ha 7 ülésesként használjuk, az egyébként hatalmas csomagtér mérete is megcsappan. A csomagtér ebben a modellben is láblendítéssel nyitható, teljesen automatikus a működése.

20170528_193023_hdr.jpg

Induljunk!


fotorcreated_577.jpg
A motor alapjáraton és menet közben is csendes, a hozzá kapcsolt hatfokozatú powershift elnevezésű automata váltóval igazán szépen működik együtt.

ford_s-max-vignale_58.jpg

Itt nem tapasztaltam azt a fokú idegességet a váltó részéről, mint a KUGA 180 LE változatánál. Dugóban araszoláskor a Start-Stop rendszer használatakor újraindítás után nagyon szépen, rántás nélkül kezdett kúszni az autó, a váltásokkor is rántás mentesen működött.

fotorcreated_578.jpg

Az autó Ford modellhez jellemzően nagyon jó egyenesfutással rendelkezik, szépen kivasalja az úthibákat, igazi anyahajóként siklik az úton, családi modellhez képest igazi kanyarvadász is. A fogyasztás nálunk 8,6 literre jött, ami egy ekkora és ilyen dinamizmusú autóhoz mérten igazán szép érték. 

20170528_201158_hdr.jpg

Az autó vezetőülése menet közben igazi masszázsfotel funkciót is ellát, amely az utasülésen is rendelkezésre áll. Nagyon jó a rendszer működése egyszerre masszírozza az ember hátát és hátsóját, teljesen felfrissülve érkezhetünk meg az úticélunkhoz egy hosszú út után. Ráadásul az ülések hűthetők-fűthetőek is, így a napon felforrósodott ülés pillanatokon belül lehűthető és hidegben felfűthető.

20170529_074153.jpg

A háromzónás légkondícionáló szinte az autó minden szegletéből fújja a hideg levegőt, a plafonon és a padlón keresztül is. Hátul külön kezelőgombokkal állítható. Nagy melegben eszméletlen hatásos a rendszer működése, a nagy napon hosszú órákon át álló autót utasterét perceken belül lehűtötte a kívánt hőmérsékletre.

20170529_074828.jpg

A FORD adaptív LED fényszórója esti működése fenomenális. Teljesen automata itt is működés, igazi világosságot varázsolt az autó elé. Ebben az autóban minden lámpa már teljesen LED-es elől és hátul is, az első index már futófényes is.

20170528_200546_hdr.jpg

Ebben a modellben is teljes a felhozatal a sofőrsegédekből, amelyek működése itt már teljesen kiforrott, nem idegesíti a vezetőt vakriasztásokkal. Van itt távolságtartó, sávasszisztens, koccanásgátló, parkolást segítő rendszer, holttér figyelő. Az autó nagy méretei miatt kicsit nehézkes a parkolás, de a beépített első, hátsó, oldalsó radarok ekkor a segítségünkre sietnek, és segítenek navigálni a szűk helyen is. A biztonságot jelentő légzsákokkal is elég jól el volt látva a tesztautó, még a harmadik sorban utazók részére is tartalmazta az oldallégzsákokat a teljes függönylégzsákokon felül, ami dicséretes, mert sok más gyártó még felárért sem kínál ilyet a saját modelljeihez.

20170528_200820_hdr.jpg

Összegezve:

Ez az autó a nagycsaládosok igazi luxusvonata, teljes kényelmi, biztonsági és szolgáltatás kínálattal. Nagyon szép, igazi prémiummodell kívülről, belülről pedig egy otthonos és meleg nappali kényelmét nyújtja. Egy hátrányát tudom felsorolni az autónak, az pedig az ára, amely a jelenlegi még jobban felextrázott tesztautónk igényes kivitelezésén túl is ijesztő: 16.750.000,- Ft. Természetesen márkakereskedők akciói keretében belül elcsíphető olcsóbban is az autó, akár Titanium kivitelben is, de aki különleges kivitelre és bánásmódra válik annak a Vignale modell az egyetlen választása. A luxus sosem volt olcsó.

20170528_201911_hdr.jpg

A tesztautót nagyon köszönjük a Ford Magyarországnak.
 
20170529_075358.jpg
Outfit:

Felső: E N I H O R N 
Nadrág: E N I H O R N 
Táska: E N I H O R N 
Szandál: H&M

További információ:
FORD Magyarország

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3912563599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása