Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. július 14. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Hihetetlen gyorsasággal  telnek a júliusi hetek, a nyár továbbra is egyre melegebb, én pedig minél több időt töltök a városban, na meg az irodában, annál jobban elvágyódom a munkából, egyenesen a vízpart mellé, a tengerhez, de minimum a Balatonhoz.  Így  ahogy tehetem, lecsippentem a hétvégéket, és Kedvessel leugrok Fonyódra, ahol számomra ilyenkor látszólag megáll az élet, megszűnik a hajtás és kezdetét veszi a nyári üzemmód, melynek ritmusa nagyban eltér az év többi hétvégéjétől. Kellenek az ilyen napok, hogy feltöltődjünk, és kibírjuk a szürke hétköznapokat.
untitled_collage_2.jpg
Kép1/2/3/4

És, ha már véget ért egy újabb hét, jöjjön gyorsan az eheti boldogság posztom, amivel bízom benne, hogy Neked is adhatok egy kis inspirációt, és ezt olvasva rádöbbensz, az élet telis-tele van apró, ám annál örömtelibb pillanatokkal, melyek átlendíthetnek a sors legnehezebb időszakain is, és ezen felbuzdulva Te is összeállítod majd saját kis ötös listádat…

giphy_81.gif

♥ Hétfő

E N I H O R N táska nagyköveteként megélni a pillanatot a márka legszebb táskáival. Egy hete még a gyönyörű virágos PIGGY-t vittem magammal mindenhova, ezen a héten pedig már a káprázatos HIPPO volt a társam irodában, földhivatalban, esti megbeszélésen, sőt még fagyizni is elvittem...

♥ Kedd

Outfit videót csinálni az irodában. Annyira megörültem a H&M-től érkezett csomagomnak, hogy indulás előtt  még gyorsan készítettem egy rövidke videót az összeállításomról... 

 ♥ Szerda

Részt venni a Volkswagen sajtótájékoztatóján, ahol először mutatták be a márka legújabb prémium modelljét, az Arteont. Az autó gyönyörű, és már alig várom, hogy itt a blogon is bemutathassam számodra.


A csapat, aki már kipróbálta...

A pezsgő és a macaron, amit a sajtócsomagban kaptam...�� 


♥ Csütörtök

A margitszigeti Danubius Szállodában indítani a napot. Több bloggerrel és újságíróval együtt én is részt vettem a Spa Ritual sajtótájékoztatón... 

A kellemes hangulatú sajtóeseményt egy finom ebéd zárta...


Ezt a napot a sajtóeseményekre szántam. A SpaRitual prezentációja után elugrottam még az F&F őszi/téli kollekciójának bemutatójára...


♥ Péntek

Egy gyönyörű SÜEL ruhában ráhangolódtam a hétvégi EFOTT-ra.

Majd elhoztam a legújabb MINI városi crossoverét, a gyönyörű Mini Countryman-t.  Ez az első hálózatról tölthető hibrid hajtáslánccal felszerelt modellje, a MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hybrid.

Már a kulcsát is imádtam...

A MINI kulcsa nagyon stílusosra sikerült...

El sem hittük, hogy a MINI-t úgy tudjuk feltölteni otthon, mint egy lemerült mobilt...

A MINI Countryman annyira stílusos, hogy már vissza sem akartam adni...


Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7412669845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása