Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Őssejtes kozmetikumok a szebb és üdébb arcbőrért!

2017. szeptember 27. - Antalfy Krisztina

Ki ne szeretne 40-50 évesen olyan frissen, fiatalosan kinézni, mint 20 éve korában? Hát persze, hogy minden nő erre vágyik. Az alábbiakban bemutatom neked a Fytofontana Stem Cells őssejtes svájci termékcsaládot, mely a tudomány csúcsát képviseli a kozmetikai termékek palettáján.

10959606_803070286453234_5897350709289107176_n.jpg

A termékcsalád Dr. Fiker több évtizednyi kutatómunkájának, valamint a legmodernebb összetevők magas hatóanyag-tartalmának és azok egyedülálló kombinációjának köszönhetően méltón érdemelte ki a bőrápoló termékek legmagasabb kategóriáját, a cosmeceutical minősítést. Dr. Fiker Nobel-díjas kutatásokon alapuló, több évtizednyi munkájának az eredményeképpen egy olyan kivételes hatóanyag kombináció született, amelyben az aktív anyagok célzottan hatnak a bőr megújítására. Az innováció titka:  TrioStem3 Complex és peptidek egyedülálló kombinációja a Fytofontana Stem Cells termékcsaládban.  A TrioStem3 Complex egy új innováció a kozmetológiában, mely a humán őssejtaktivátort, a keserű narancs őssejtjeit és a svájci alma őssejt kivonatát tartalmazza.  Ez a biotechonológiai őssejtkomplexum ötvözi mindazt a genetikai információt, amely a bőr teljeskörű megújításához szükséges: őssejtek aktiválása, sejtek közötti kommunikáció megerősítése és a bőr szerkezetének javítását szolgáló gének aktiválása.  Hogy a bőr hibáinak korrekciója befejezett legyen,  Dr. Fiker intenzív ránctalanító és regeneráló hatással bíró peptideket, valamint a különböző problémákra specializálódott olyan egyéb összetevőket is alkalmaz receptúrájában, melyek által a bőr élettel telivé és ragyogóvá válik. Az eredmény szemmel látható: a bőr átalakul és megfiatalodik.  
10959876_798905513536378_3573996690361825391_n.jpg

Fytofontana Stem Cells őssejtes kozmetikumok: A tudomány csúcsa a kozmetikai világban

Peptidek szerepe a mindennapi szépségápolásban

A ráncok kialakulásához a mimika és az ismételt arcmozgások nagymértékben hozzájárulnak. Amennyiben a mimikai izmok összehúzódását átmenetileg gyengítjük, a mimikai ráncok láthatóan kisimulnak. A Fytofontana Stem Cells Botu egy olyan egyedülálló készítmény a kozmetológiában amely az őssejteket kombinálja erőteljes ránctalanító hatású peptidekkel. Ezek a peptidek a botulotoxin injekciókhoz hasonlóan fejtik ki hatásukat, mérsékelik a mimikai izmok összehúzódását, ezáltal csökkentik a mimikai ráncokat.

b_01_04.jpg

Fytofontana Stem Cells BOTU őssejtes szérum mimikai ráncokra, 30 ml
Fytofontana Stem Cells BOTU Intense őssejtes  szérum mély, mimikai ráncokra, 4,5ml
Fytofontana Stem Cells PURE  Wrinkle őssejtes arctisztító gél mimikai ráncokra, 125 ml

Szemkörnyékápolók

Az Eyecontour kifejezetten a szemkörnyék finom bőrének ránctalanítására lett kifejlesztve, ezért a TrioStem3 Complex kiegészül ránctalanító peptidekkel és vitaminokkal.  Az EyeDark a szemkörnyék mikrokeringésének, a nyirokkeringésnek és a kis erek állapotának javításán keresztül  javít a szem alatti elszíneződések állapotán, míg az EyeBag egy speciális ödémacsökkentő peptiddel kiegészülve mérsékli a szem körüli duzzanatot.

02_02_l.jpg

Fytofontana Stem Cells EyeContour  őssejtes szemkörnyéki fiatalító szemránckrém, 15 ml
Fytofontana Stem Cells EyeDark őssejtes szérum a szem alatti sötét karikákra, 15 ml
Fytofontana Stem Cells EyeBag őssejtes szérum  szem alatti táskákra, 15 ml

Speciális bőrproblémákra

A Collagen  kifejezetten a kollagéntermelés optimalizálására törekszik, mely 30 éves kor felet egyre inkább zavart szenved. Csökken a kollagén készlet, a kollagénrostok élettartama illetve egyre több a szerkezeti hiba. A TrioStem3 Complex mellett 3 féle összetevő segít ebben. Speciális peptidek, hidrolizált búza- és szójafehérje, valamint egy biotechnolóiai úton nyert kivonat.

03_02_l.jpg

Fytofontana Stem Cells Collagen őssejtes ráncfeltöltő emulzió, 30ml

A TrioStem3 Complex aktiválja bőrünk őssejtjeit, így segít megőrizni a fiatalságát és támogatja a megújulását. 

Fytofontana Stem Cells őssejtes svájci termékcsaládot keresd a patikákban!

További információ:
www.fiatalodj.hu
facebook.com/Fytofontana-Stem-Cells

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

cameff_1501848501721.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7212903638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása