Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Jöhet egy kis Superfood az arcodra?

2017. október 30. - Antalfy Krisztina

A The Body Shop a világ egyik legsikeresebb kozmetikai vállalkozása, mely már hosszú évek óta a jó ügyek élenjáró aktivistája, kampányainak köszönhetően kiemelkedő szerepet tölt be a környezetbarát szépségiparban. Az elmúlt évtizedekben pedig a Cruelty Free International szervezettel közösen elérték, hogy az Európai Unióban 2013 óta tilos kozmetikai célú állatkísérleteket végezni. Ez pedig nekem épp elég ahhoz, hogy megszeressek egy márkát, s úgy érzem, ha The Body Shop terméket vásárolok, picit én is jót teszek a világgal.
received_1555705324498039-01.jpeg

Az alábbi posztban rögtön három növényi alapú The Body Shop terméket is elhoztam számodra melyek alapanyagát a cég úgynevezett "fair trade" (becsületes kereskedelem) módon szerzi be, mert az állatkísérletek betiltása mellett, fontosnak tartja a környezettudatosságot is.

JAPÁN MATCHA TEA VÉDELMEZŐ ARCMASZK

Termékről:

Ez a mélytisztító, krémes radírozó arcmaszk a Superfood kollekció része, amelyet arra fejlesztettek ki, hogy meggátolja a káros anyagok felszívódását a bőrben, és megvédje a szennyeződésektől. Az antioxidánsokban gazdag matcha tea meggátolja a sejtkárosodást és a korai bőröregedést. 100% vegán, szilikon-, ásványiolaj- és paraffinmentes formula Közösségi Kereskedelmi aloe verával valamint pitypang kivonattal gazdagítva. 

received_1555705191164719-01.jpeg

Szerintem:

A csomagolásán most nem időznék túl sokat, a lényeg úgyis az, amit a tégely magában rejt. Nekem elsőre nem jött be az illata, kissé erősnek éreztem, így óvatosan vittem fel az arcomra, lassú, aprólékos mozdulatokkal.

Azonban masszírozás közben ez az illat hamar elillant, a zöld színű, kissé agyag sűrűségű krém pedig finoman átmasszírozta az arcbőröm, köszönhetően a parányi szemcséknek. Mikor lemostam, azonnal éreztem a hatását, a bőröm szinte megfiatalodott, felfrissült és megújult. Amellett, hogy remekül megtisztította az arcomat, frissít, ápol és még puhává is varázsol.

received_1555705297831375-02.jpeg

Így használd!

Arctisztítás után vidd fel egyenletes rétegben az arcod teljes területére és a nyakadra. A szemkörnyéket elkerülve. Hagyd hatni 10 percig majd langyos vízzel először óvatosan masszírozd át az arcod, hogy a radírozó szemcsék kifejthessék hatásukat, majd alaposan öblítsd le. Heti 2-3 alkalommal használd.

TEAFAOLAJOS ÉJSZAKAI ARCMASZK

Termékről: 

100% vegán, mattító és problémamegoldó memóriagéles Teafaolajos éjszakai arcmaszk, mely már reggelre tisztább és puhább bőrt eredményez, hosszútávon pedig segít megelőzni a pattanások és mitesszerek kialakulását és javítja a bőr állapotát. Alkohol- és mesterséges illatanyagmentes, nem tömíti el a pórusokat, nem hagy nyomot a párnán. Közösségi Kereskedelmi teafaolajat, aloe verát és szalicilsavat tartalmaz.

received_1555705891164649-01.jpeg

Szerintem

Azokon a bizonyos napokon az arcbőröm még így harminc fölött is kész tragédia, az állam és a homlokom egyik pillanatról a másikra tele lesz csúnya és vállalhatatlan pattanásokkal, így bármit felkenek, ami egy halvány esélyt is garantál a pattanások eltűntetésére.

Az illata nem lopta be magát a szívembe, de mivel ma már tudatosabb vagyok, mint tini koromban, így nem illat, hanem hatóanyag alapján választok kozmetikai termékeket. Eddig még nem volt szerencsém olyan arcmaszkot használni, melyet egész éjszakára fent kellett hagyni az arcomon, de végül is mindennek eljön egyszer az ideje.

received_1555705217831383-01.jpeg

Állaga zselés, emiatt felkenve kissé ragacsos érzetet kelthet, de nagyon hamar beszívódik és szinte el is tűnik, olyan mintha semmit sem kentem volna fel, mégis már lefekvés előtt látható, hogy a maszk bizony csinálja a dolgát. Nem irritált, nem húzódott tőle a bőröm, úgy aludtam vele az arcomon, mint nélküle, vagyis fel sem tűnt, hogy rajtam van.

Reggelre pedig megtörtént a csoda, na jó nem lettem 10 évvel fiatalabb, még 5 évvel sem, de a csúnya, piros foltok és apróbb duzzanatok maguktól visszahúzódtak. Amióta használom, kevesebb pattanás merészkedik elő az államon és kevésbé zsírosodik a T-vonalam.

Így használd!

Az esti arcápolási rutin utolsó lépéseként vidd fel az arc és a nyak teljes területére és körkörös mozdulatokkal gyengéden masszírozd a bőrbe. Hagyd rajta egész éjszaka. Reggel indítsd az arcápolási rutinod arctisztítással.

FUJI GREEN TEA FEJBŐRRADÍR

Termékről:

Fuji Green Tea frissítő és tisztító fejbőrradír igazán mesés élménnyé teszi a hajmosást! Japán zöld tea levelekkel, mentollal, etióp mézzel és sókristályokkal tisztítja és radírozza a fejbőrt. Nedves hajon úgy habzik mint bármilyen sampon, de intenzíven tisztítja és frissíti a fejbőrt és a hajat is. Egészséges fényt ad a hajnak.

received_1555705214498050-01.jpeg

Szerintem:

Életemben nem találkoztam még eddig fejbőrradírral, de amióta kipróbáltam a The Body Shop Fuji Green Tea fejbőrradírját, beiktattam a szépségápolási rutinomba. Az állaga elég fura, az egész olyan, mint egy durva szemcsés, kissé ragacsos bőrradír, de ez ne riasszon el tőle, hogy a fejedre kend.

Használata egyszerű, fürdés közben simán masszírozzuk be a hajba - ahogy mondjuk azt a hajbalzsammal is tesszük - és közben élvezzük a frissítő hidratálást. Bár én először kissé ódszkodtam tőle, hamar megszerettem. Már használata során érezhető volt a friss, tiszta érzés, amit főleg a sokat gyötört fejbőröm értékelt. A sűrű szemcsék ellenére is könnyű volt kiöblíteni és maradéktalanul tiszta lett a tőle hajam, a szokásos szárítás után pedig érezhetően puhább.

received_1555705494498022-01.jpeg

Így használd!

Használd minden második vagy harmadik hajmosásnál sampon helyett. Masszírozd be a nedves hajadba és fejbőrödbe, majd alaposan öblítsd ki! A legjobb hatás elérése érdekében használd együtt a Fuij Green Tea hajbalzsammal! 

További információ
THE BODY SHOP

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

cameff_1501848501721.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8513111690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása