Egy új illat. Egy új nagykövet. Egy új kampány.
Szeretem Olaszországot! Egyszerűen odáig vagyok az olasz ízekért, konyhaművészetéért, rajongok a finom olasz tésztákért, dallamokért, a kultúráért, a mediterrán életérzésért, a divatról már nem is beszélve. Így talán nem véletlen, hogy azonnal belopta magát a szívembe a Dolce&Gabbana legújabb kampánya. A világhírű luxus márka újraértelmezte ikonikus The One illatát: megalkotva ezzel az új, könnyed The One Eau de Toilette illatot, mely elmerít a nőies illatok világában.
Egy nagysikerű illat friss verziója
A The One Eau de Toilette egy elbűvölő, érzéki, nőies illat, frissességgel telve, melyben a központi jegyet a fehér liliom alkotja. Vibrálóbb, mint valaha, Michel Girard parfümkészítő egyszerre ragadta meg a virágos illat minden oldalát, egy új, érzéki virágos addikciót alkotva.
Az illatban a fehér szirmú, aranyló virágporos fehér liliom és a virágzó olasz bergamot, a mandarin esszencia, a lágy licsi és a zamatos fehér barack találkozása érezhető. A ylang ylang egyedi esszenciáját – melynek különleges párlata felfedi annak ragyogó liliomos oldalát – hangsúlyozza a lágy narancsvirág és a mézes seprőzanót abszolút. Érzéki vanília, vetiver és pézsma ölelik körbe ezt az érzéki, gazdag illatcsokrot.
A The One család legelső tagja a The One Eau de Parfum, mely Christine Nagel alkotása. Egy mély illatélmény, melyben a fehér liliomos, virágos szív finom kontrasztot alkot az érzéki, gazdag vaníliával és az azt körülölelő ámbrás és pézsmás jegyekkel.
A The One család legintenzívebb tagja a The One Essence, melyet Michel Girard készített. Nagyszerű fehér virágok variációja: a központi fehér liliom virágos illata jázminnal és gyöngyvirág esszenciával kombinálva.
Az új csomagolás
Az új Eau de Toilette megjelenésével Dolce&Gabbana visszatér az eredeti The One üveghez, mely ezúttal magasabb, karcsúbb és elegánsabb sziluettet kapott. A mértani arany kupak, fényes fekete logóval és a világos arany doboz magában hordozzák az illatcsalád színkódjait.
Az új nagykövet: Emilia Clarke
Ki az egyedüli The One? A tehetséges angol színésznő, Emilia Clarke a The One női nagyköveteként csatlakozott a Dolce&Gabbana családhoz. Instagram posztjában így írt a reklámkampány színfalak mögötti képeiről: „Ez a hatalmas mosoly Dolce&Gabbana-nak köszönhető, akik tökéletesen tudják, mitől érezheti magát egy angol lány olasz királynőnek!”
Emilia Clarke megajándékozta az új kampányt ellenállhatatlan mosolyával és különleges melegségével. Friss, természetes szépsége és valódi érzelmei megragadják a The One illat lényegét. Ő a Dolce&Gabbana nő.
Az új reklámkampány
Egy kültéri piac Nápolyban. A mediterrán nap arany ragyogása. Utcai előadók és árusok tumultusa a helyi olasz családok között, akik rendkívül élvezik a finom olasz ételeket és a vidám, ünnepies légkört.
Emilia Clarke is feltűnik a tömegben: egy elbűvölő sztár és lenyűgöző szépség, egy szintén vidám, melegszívű, spontán, fiatal nő, aki átadva magát a pillanatnak minden percét élvezi az életnek. Elragadó mosolya azonnal beragyogja a képernyőt. Ő az egyedüli The One.
Képek a nápolyi utcákról, hétköznapi emberekkel a mindennapokban…ez jellemzi az új The One reklámkampányt, melyet a kézikamerával felvett dokumentalista stílusáról ismert olasz filmrendező, Matteo Garrone rendezett. Mozdulatlanul, de mégis tökéletesen megragadja a pillanat hangulatát.
A film zenéje a vidám hangulatú „Tu vuó fa’ l’americano” („Amerikai szeretnél lenni”), egy 1965-ös olasz sláger nápolyi stílusban, mely a swing és jazz műfaját kombinálja. Vibráló és üdítő, az új kampány szenvedélyesen és hitelesen ragadja meg az olasz kultúra lényegét: egy olyan világ, ahol mindenki az egyedüli The One lehet.
#DGBeauty #DGTheOne
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_