Egy új illat. Egy új nagykövet. Egy új kampány.
Szeretem Olaszországot! Egyszerűen odáig vagyok az olasz ízekért, konyhaművészetéért, rajongok a finom olasz tésztákért, dallamokért, a kultúráért, a mediterrán életérzésért, a divatról már nem is beszélve. Így talán nem véletlen, hogy azonnal belopta magát a szívembe a Dolce&Gabbana legújabb kampánya. A világhírű luxus márka újraértelmezte ikonikus The One illatát: megalkotva ezzel az új, könnyed The One Eau de Toilette illatot, mely elmerít a nőies illatok világában.

Egy nagysikerű illat friss verziója
A The One Eau de Toilette egy elbűvölő, érzéki, nőies illat, frissességgel telve, melyben a központi jegyet a fehér liliom alkotja. Vibrálóbb, mint valaha, Michel Girard parfümkészítő egyszerre ragadta meg a virágos illat minden oldalát, egy új, érzéki virágos addikciót alkotva.
Az illatban a fehér szirmú, aranyló virágporos fehér liliom és a virágzó olasz bergamot, a mandarin esszencia, a lágy licsi és a zamatos fehér barack találkozása érezhető. A ylang ylang egyedi esszenciáját – melynek különleges párlata felfedi annak ragyogó liliomos oldalát – hangsúlyozza a lágy narancsvirág és a mézes seprőzanót abszolút. Érzéki vanília, vetiver és pézsma ölelik körbe ezt az érzéki, gazdag illatcsokrot.
A The One család legelső tagja a The One Eau de Parfum, mely Christine Nagel alkotása. Egy mély illatélmény, melyben a fehér liliomos, virágos szív finom kontrasztot alkot az érzéki, gazdag vaníliával és az azt körülölelő ámbrás és pézsmás jegyekkel.

Az új csomagolás
Az új Eau de Toilette megjelenésével Dolce&Gabbana visszatér az eredeti The One üveghez, mely ezúttal magasabb, karcsúbb és elegánsabb sziluettet kapott. A mértani arany kupak, fényes fekete logóval és a világos arany doboz magában hordozzák az illatcsalád színkódjait.
Az új nagykövet: Emilia Clarke
Ki az egyedüli The One? A tehetséges angol színésznő, Emilia Clarke a The One női nagyköveteként csatlakozott a Dolce&Gabbana családhoz. Instagram posztjában így írt a reklámkampány színfalak mögötti képeiről: „Ez a hatalmas mosoly Dolce&Gabbana-nak köszönhető, akik tökéletesen tudják, mitől érezheti magát egy angol lány olasz királynőnek!”

Az új reklámkampány
Egy kültéri piac Nápolyban. A mediterrán nap arany ragyogása. Utcai előadók és árusok tumultusa a helyi olasz családok között, akik rendkívül élvezik a finom olasz ételeket és a vidám, ünnepies légkört.
Emilia Clarke is feltűnik a tömegben: egy elbűvölő sztár és lenyűgöző szépség, egy szintén vidám, melegszívű, spontán, fiatal nő, aki átadva magát a pillanatnak minden percét élvezi az életnek. Elragadó mosolya azonnal beragyogja a képernyőt. Ő az egyedüli The One.
Képek a nápolyi utcákról, hétköznapi emberekkel a mindennapokban…ez jellemzi az új The One reklámkampányt, melyet a kézikamerával felvett dokumentalista stílusáról ismert olasz filmrendező, Matteo Garrone rendezett. Mozdulatlanul, de mégis tökéletesen megragadja a pillanat hangulatát.A film zenéje a vidám hangulatú „Tu vuó fa’ l’americano” („Amerikai szeretnél lenni”), egy 1965-ös olasz sláger nápolyi stílusban, mely a swing és jazz műfaját kombinálja. Vibráló és üdítő, az új kampány szenvedélyesen és hitelesen ragadja meg az olasz kultúra lényegét: egy olyan világ, ahol mindenki az egyedüli The One lehet.

#DGBeauty #DGTheOne
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_