Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Mire vetemedtem? Testedzésre mentem

2018. április 21. - Antalfy Krisztina

...és nem is akár hová!

Ugyan többször volt már arról szó, hogy felhagyok a szénhidrát habzsolásával, leteszem nutellás kanalam és a kedvenc pékségemet még távolról is elkerülöm, de sajnos, ami januárban kőkemény elhatározásnak indult, az márciusra egyre inkább csak távolodó álommá vált. Aztán meghívást kaptam a munkahelyemhez közel eső Fit Club Zuglóba, amit isteni jelnek vettem: Kezdj végre mozogni!

blue_circle_sunflowers_spring_instagram_post.jpg

Bár még csak egy alkalommal voltam náluk, már most nagyon hálás vagyok az egész csapatnak. Egyrészt azért, mert itt valóban újra rendesen átmozgattak és megmozgattak, ezáltal hosszú idő után végre ki tudtam lépni a komfortzónámból, másrészt amiatt, mert nyertem magamnak pár új ismerőst, akik olyan szinten motiváltak, ahogy eddig még senki.

lynda-carter-as-wonder-woman-01.gif

Ha csak azt említem, hogy együtt thai boxoltam Lipcsei Betta szépségkirálynővel és televíziós műsorvezetővel, a két edzőm pedig két olyan acélos, dögös csaj volt, akik amellett, hogy imádni valóak, kőkeményen kihozták belőlem a maximumot, sőt még azt is, amire azt gondoltam képtelen vagyok.  

26907410_943075095841101_5051184348083268876_n.jpg

Nincs időm, fáradt vagyok, sokat dolgozok!

Én már régóta szerettem volna elmenni edzeni, de sajnos soha nem mertem meglépni, hol idő hiány miatt, hol szégyen érzet miatt, a lényeg, hogy mindig volt valami kifogásom, amivel aztán elteltek a hónapok, és aztán az évek. Itthon viszont hiába szereztem be a legtrendibb edző cuccokat, vásároltam fel a legcsajosabb súlyzókat, ugróköteleket, nem volt motivációm és nem volt meg az a szakmai tudásom, amivel hosszú távon is legyűrhettem volna azokat az undok kilókat.

fcc751b51a1588e7077f9570044ba4d7.gif

A Fit Club Zuglóban viszont rájöttem, hogy milyen buta hozzáállás is volt szégyelni a testem az edzőteremben. Bár természetesen itt is vannak (már)tökéletes testű, fitneszmodell alkatú lányok, de bizony hozzám hasonló kezdők is szép számmal akadnak.

Amikor beléptem…

Először is megreggeliztem a kávézóban, ahol prémium kategóriás, északolaszországi kávékülönlegességek, frissen sütött croissantok és egyéb finomságok közül válogathattam. Rossz szokásom, hogy kihagyom a reggelit, de mint megtudtam ezzel rengeteget ártok a szervezetemnek. Az edző egyet leszögezett: Edzés előtt mindenképp kell étkezni! Az éhgyomorra történő edzés ugyanis negatív eredményeket hozhat, az alacsony vércukorszint okozta várható rosszulléttől, szédüléstől már nem is beszélve, ami ugye nem jönne túl jól edzés közben.

20046423_848557861959492_8922409297719962764_n.jpg

Kényeztetés felsőfokon

A finom reggeli után valódi kényeztetéssel folytatódott a napom, kipróbálhattam a mikroáramos arcliftinget. A kezelés feszesíti az arcizmokat, serkenti a bőr természetes kollagén termelését, fokozza a sejtmegújulást és csökkenti a száj körüli mimikai izmok okozta ráncokat. Nagyon kellemes élmény volt.
28685003_966619183486692_7315983613997037101_n.jpgVágjunk bele!

Hosszú évek óta nem mozogtam rendszeresen, huzamosabb ideig, így első személyi edzőm, Kernya Brigitta nagyon odafigyelt, hogy a terheléses edzés fokozatos legyen, mégis intenzív. Brigi nagyon kedves és türelmes volt, dicsérő szavai hallatán még motiváltabbá váltam. Élveztem a vele töltött egy óra minden egyes percét.

26169683_932844696864141_501839383247886890_n.jpg

Jöjjön egy kis alakformáló női thai box!

Ha fogyni, formálódni vagy mozogni szeretnél, akkor feltétlenül próbáld ki a thai boxot Sávoly Dórival! Bár Dóri kőkeményen eléri, hogy a lazsálásra még véletlenül se gondolj, órái nagyon jó hangulatban zajlanak. A végére tuti kidőlsz, és garantált az izomláz! De imádtam, sikerült levezetni a stresszt és úgy átmozgatta a testem, hogy szinte újjá születtem, energikusabbá váltam. Csak ajánlani tudom!

Egy szó mint száz, szuper hely, szuper csapattal! Itt mindenki tényleg nagyon kedves és profik az edzők!
Mozgásra fel!

További információ:
https://www.facebook.com/fitclubzuglo/

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6413853304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása