Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Unod már a tömegközlekedést? Itt tanulj meg vezetni!

2018. április 29. - Antalfy Krisztina

Első vezetési órám // Beszámoló

Az életem egy hatalmas nagy várakozás volt, legalább is eddig! Vártam a téli mínuszokban a buszra, vártam a negyven fokban a villamosra, szardíniaként összepréselődve tipródtam a nagy melegben, hogy végre leszállhassak a hévről és hosszú-hosszú percekig vesztegeltem az anyós ülésen, várva a páromra, a kollégámra, vagy épp a főnökömre. De elegem lett, belefáradtam, hogy nem én irányítom a saját életem minden egyes percét. Így erőt vettem magamon, legyőztem a félelmeimet és beiratkoztam a Mosolyzóna Autósiskolába!

some_sun_andvitamin_sea_2.jpg

Azt már egy előző beszámolóban írtam, hogy elsőre sikerült átlendüljek a KRESZ-vizsgámon és ugyanígy vettem az elsősegély vizsga akadályt is. S csak reménykedem benne, hogy ez a sikerszéria kitart a forgalmi vizsgámig.

De lássuk milyen is volt oktatómmal az első 50 perc!

Az első gyakorlati órámtól úgy tartottam, mint ördög a szentelt víztől, elképzelni nem tudtam, hogy valaha is átülök az anyós ülésről a kormány mögé. Aztán persze rá kellett jöjjek, hogy valójában nem is a vezetéstől féltem, hanem inkább önmagamtól, és a saját kis démonjaimtól, amik vidáman éltek eddig a fejemben, és mindig csak fújták a magukét: nem megy ez neked, a párod úgy is tud vezetni, hagyd a fenébe, minek vezetnél?

giphy_3_4.gif

Majd beültem Nagy Ferenc mellé, akiről nem sokat tudtam meg első találkozásunkig, csupán, hogy Budán, Kelenföldön oktat és egy Honda Jazz, dízeles személygépkocsija van. Na köszi, messzebb nem is kerülhettem volna a 23. kerületből – gondoltam először!

A gyakorlati oktató választás az egyik legfontosabb mozzanata a tanulásnak.

Aztán magunkra zártuk a kocsi ajtajait, bekötöttük a a biztonsági övet, és mintha egy új dimenzióba csöppentem volna. Feri egy végtelenül kedves, türelmes és mindent, de tényleg mindent jól elmagyarázó oktatónak bizonyult már az első 50 percben, olyannyira, hogy már első nap én vezettem vissza a tanpályáról a kelenföldi találkozó pontig. Persze még elkelt a segítség a pedálozásban, de a kormányt már jól tudtam tekergetni a forgalomban. A démonjaim pedig szép lassan elcsitultak, én pedig életemben először élveztem a vezetést.

giphy_2_7.gif

Ha még most is keresitek a stresszmentes, mégis az egyik legjobb autósiskolát, akkor ne habozzatok, még ma iratkozzatok be a Mosolyzóna Autósiskolába, nem fogtok csalódni! 

További információ:
http://www.mosolyzona.hu/

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1514019192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása