Unod már az egyszínű, tök egyforma flip-flop papucsokat? Akkor ismerd meg a Brandshouse urban márkáinak 2018-as tavaszi-nyári kollekcióját és nézz szét még ma a márka oldalán! Én kifejezetten imádom ezeket a kényelmes, praktikus darabokat, melyeket a különleges nyári kiegészítőkkel pillanatok alatt egyedivé, saját személyiségünkhöz illővé varázsolhatunk. Mutatom is a legklasszabbakat!
A nyár szabadság, és végtelen nyugalom - legalább is akkor, amikor kiszabadulunk a városi beton fogságából, és eljutunk végre nyaralni, kikapcsolódni, leereszteni a hétköznapok rohanásával járó fáradt gőzt. A tökéletes pihenéshez azonban elegendő egy kellemes környezet, egy hűs koktél és egy trendi fürdőruha, kell néhány könnyedebb, lazább öltözet is, amiben valóban önmagunk lehetünk.
Ilyenkor jönnek képbe a ma már világszerte elterjed flip-flop papucsok, melyek a városi rohanásban éppúgy megállják a helyüket egy-egy farmersort-maxiruha összeállításhoz, mint a strandon, a vízpart mellett. Az alábbiakban a Brandshouse urban márkáinak 2018-as tavaszi-nyári kollekcióját ismerheted meg, mely remek inspirációul szolgálhat egy laza nyaraláshoz.
Havaianas
A Havaianas a legkeresettebb „flip-flop” papucs a világon, amely 1962 óta minden országot meghódított. Brazíliában a labdarúgás és a szamba mellett ez az a termék, mely kiegyenlíti a különbségeket és az összes társadalmi rétegben töretlen népszerűségnek örvend. Színvilágukkal, sikkes, letisztult, ám vagány megjelenésükkel megtestesítik mindazt, amit az emberek vonzónak találhatnak Brazíliában. Az eredeti brazil kaucsukból készült Havaianas modellek mindegyike kényelmes, könnyű, gyorsan és könnyen tisztítható. Bírja a gyűrődést, nem veszíti el eredeti formáját, nedvesen is csúszás-biztos, valamint a hosszantartó használat során sem vesz fel kellemetlen illatokat. A versenytársak igyekeznek másolni a sikeres terméket, azonban a műanyagból és a gyenge minőségű gumiból készült papucsok nem tudják felvenni a versenyt a Havaianas magas minőséget biztosító lábbelijeivel (levegőztetett gumitalpával). A számok magukért beszélnek: a cég 2013-ban 230 millió pár papucsot adott el világszerte.
A The Pack Society márka mögött egy olyan közösség áll, akik a szabad élet elkötelezett hívei, de fontos számukra a jó megjelenés. Bevezető kollekciójukat olyan fogalmak inspirálták, mint a fiatalság, szabadság, vadság. Ezzel a táskával viselője a természet ura lehet, eddig felfedezetlen utakat járhat be, játszótérré varázsolhatja a nyüzsgő várost.
A Ucon Acrobatics márka 2001 nyarán mutatkozott be első kollekciójával. Jochen Smuda és Martin Fussenegger alapítókat a következő elvek vezérelték: egy olyan életstílust tükröző márkát létrehozni, ahol a kreativitás, minőségi anyagok és innovatív technikák egyszerre járulnak hozzá a mindennapi viselethez.
Az embert a sokszínűség veszi körül, legyen szó hosszú vagy rövid utazásokról, városon belül, illetve kívül. Táska és hátizsák kollekciójuk minden körülmények között kiváló partnerünk lesz. Az igények kiszolgálásában tervező csoportok, design-erek segítették a Berlinben működő központ munkáját, hogy a végén minden részletében tökéletes darabok kerüljenek hozzánk.
Kollekciójukban széles a kínálat:
- klasszikus táskák minőségi anyagokból /bőr, vászon, pamut../
- újrahasznosított PET palackból készített
- vízálló és vízlepergető
- fényvisszaverő
További információ:
http://brandshouse.hu
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_