Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

EUCERIN Sun extra könnyű naptej

2018. augusztus 29. - Antalfy Krisztina

A napbarnított bőr is lehet gyönyörű

Sajnos az idő folyamatosan ellenünk dolgozik, és főleg nekünk nőknek kell küzdenünk az idő múlásával, hisz amíg a pasiknak jól áll az öregedés, addig mi már nem igazán tudunk vele mit kezdeni. S bár a kozmetikai krémek nem tudják vissza fordítani az idő múlását, azét akadnak olyan termékek a hazai piac kínálatában, melyekkel legalább egy kicsit lelassíthatjuk azt a fránya öregedést. Ilyen pl. egy jó minőségű fényvédő, amire érdemes költenünk, ha már a bőrünk védelméről van szó.

ide_by_sideor_miles_apartbest_friends_are_foreverclose_to_the_heart_1_1.jpg

Bár úgy vélem a tökéletesség hajszolása csak csalódottságot és boldogtalanságot eredményez, a magunk szintjén azért mégis csak tehetünk egészségünk és külső megjelenésünk érdekében.

img_20180831_124340-01.jpeg

Hosszú évekig nagy szolárium fogyasztó voltam, szinte depresszióssá váltam, ha nem jutottam el hetente legalább háromszor barnulni kedvenc fekvőszolimba. Aztán ez a nagy barnulási vágy szép lassan alább hagyott, és rájöttem, hogy a fehér bőr legalább olyan szép és vonzó, mint a csokibarna test. És bár a szolit már hosszú évek óta nem látogatom, a nyári napozásról továbbra sem tudtam lemondtam, ehhez azonban be kellett szerezzek egy magas faktor számú fényvédő krémet. Az alábbi posztban az EUCERIN Sun extra könnyű naptejét hoztam el számodra, mely idén nyáron az első számú termékemmé lépett elő.

img_20180831_124145-02.jpeg

Termékről: 

Az Eucerin Sun Photoaging Control testre használható naptej amellett, hogy kiemelkedő szintű fényvédelmet nyújt, hatékonyan óvja bőrünket a napfény bőrkárosító hatásaival szemben és hyalurontartalmának köszönhetően láthatóan csökkenti a már kialakult ráncokat is. Könnyű állaga miatt hamar beszívódik és nem hagy maga után ragacsos érzetet. 30 és 50 faktoros változatban is elérhető, ráadásul vízálló textúrájának segítségével hatékony védelmezőnk lehet akár egy napsütéses tengerparti program esetén is. 

Amit tapasztaltam:

Szép lassan búcsút inthetünk az idei nyárnak, ez azonban nem jelenti azt, hogy fürdőszobaszekrényünk legeldugottabb részébe kéne süllyesztenünk a naptejeket, sőt! Míg sokan a fényvédőket csak nyári strandkelléknek tekintik, addig én igyekszem a hétköznapokban is használni a fényvédő krémeket, még akkor is, ha csak munkába megyek, vagy tudom, hogy órákat fogok a földhivatalban sorba állni. Miért? Mert akár az utcán, a villamosra várva, de akár autóban, lehúzott ablak mellett is könnyedén le lehet égni.

img_20180831_124324-02.jpeg

Nekem eleve extra érzékeny, fehér, mindentől kipirosodó bőröm van, emellett a nagy melegben imád külön életet élni a smink alatt: izzad, fénylik, kivörösödik. Így előszeretettel használom az Eucerin fényvédő krémet az arcomra is, a smink alá. Egyrészt, mert enyhén mattítja az amúgy is fénylő bőrömet, másrészt abszolút smink barát: jól megvan az alapozóm alatt, nem hagy foltot és nem csúszik el.

Többszöri használat után sem tapasztaltam irritációt. Kevés is elég belőle, könnyű a felvitele, hamar beszívódik, és közben nem hagy látható, fehér színű réteget maga után. A magas, 50-es faktorszám pedig nagyon kellett nekem, ugyanis a hosszú, balatoni hétvégékkel együtt járó, több órás napozást is jól bírta: így végre nem égtem le. 
img_20180831_124153-01_1.jpeg

Összességében:

Azok közül a naptejek közül, amiket eddig volt szerencsém tesztelni, nekem ez vált be a legjobban. Finom az illata, lágy, krémes az állaga, nem zsírosodik, nem ragad s közben elég gyorsan beszívódik. Különösen szeretem benne, hogy akár arcbőrre is használható, ami nem elhanyagolható tény, ha figyelembe vesszük, hogy  a napfény által okozott öregedésnek leginkább az arcbőrünk van kitéve - úgy a nyári melegben, mint  ősszel, vagy télen. 

Eucerin Sun Photoaging Control naptej testre, FF30 / FF50

  • Innovatív összetétel: UVA- és UVB- fényszűrő rendszer és bőrkárosodás elleni védelem egyben
  • Hyaluron hatóanyagával láthatóan csökkenti a bőr idő előtti öregedésének jeleit
  • Azonnal felszívódó, könnyű állag
  • Vízálló formula
  • Érzékeny bőrűek számára is biztonságosan használható
  • Illatanyag-, tartósítószer- és emulgeálószer-mentes

150 ml, ajánlott fogyasztói ár: 5 090 Ft (FF30) és 5 690 Ft (FF50)

 

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1314213975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása