Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Avon mark. tattoo szemöldök és ajakformázó / TESZT

2019. február 11. - Antalfy Krisztina

Bár a hétköznapokban én is a visszafogott, természetes sminket preferálom, egy dologról még a rohanós reggeleken sem tudok lemondani, ez a spirál és a szépen megformázott szemöldök. Egy ideje már gondolkodok a szálas szemöldök tetováláson, de addig is igyekszem itthon, saját sminktermékekkel olyan szemöldököt varázsolni magamnak, mely összhatásban van a hajam színével, szépen illeszkedik az arcformámhoz, nem túl vastag, de nem is túl vékony és összességében természetes hatást kelt. Így különösen megörültem, amikor az Avon csapata tesztelésre küldött egy szemöldökformázót a részemre. Gondoltam, na ez végre tökéletes megoldás lesz rövid távon, amíg bele nem vágok a tetoválásba.    
ide_by_sideor_miles_apartbest_friends_are_foreverclose_to_the_heart_6.jpg

A szépen ívelt, jól megformázott és természetes színűre festett szemöldök csodás keretet tud adni az arcnak. Én mára annyira hozzá szoktam ahhoz, hogy szemceruzával, vagy porral áthúzom és megformálom a szemöldökömet, hogy e-nélkül a mozdulat nélkül szinte meztelennek érzem magam, mintha a kész sminknél kimaradna a szempilla spirál.

20190211_122015-02_1.jpeg

Szerencsére ma már azoknak sem kell csüggednie, akiknek nem adatott meg szép, szabályos, természetes, sűrű szemöldök – ami ma annyira divat -, hisz a kozmetikusoknak és a szépségipari termékeknek köszönhetően könnyen lehet rajta javítani, főleg ha olyan termék kerül a kezeink közé, ami valóban alkalmas erre.   

nevtelen_35.png

Termékről:

Microblade tetovált hatás azonnal és fájdalom nélkül a Mark Brow Tattoo szemöldökformázóval!

avon-brow-tattoo_prod-card_1.jpg

Saját vélemény:

Vékony szemöldököm számára valódi megváltást jelent egy jó minőségű szemöldök formázó, de ezúttal sajnos a Mark Brow Tattoo szemöldökformázója nekem nem hozta a vele szemben támasztott elvárásaimat.

A tripla ágú applikátor elsőre nagyon klassz, - úgy voltam vele, ezzel biztos precíz, természetes, szép szemöldököt lehet majd rajzolni - a kézfejemre felkenve még jól is mutatott, de maga a termék szerintem olyan, mint egy alkoholos filctoll. Használata ebből kifolyólag rém egyszerű, de a végeredmény sajnos természetellenes. Ha kevésbé nyomom rá, alig látszik, ha erőteljesebben, akkor túl krémes, mintha tényleg egy barna filctollal rajzoltam volna szemöldököt magamnak.

20190211_122435-01.jpeg

Nagy reményeket fűztem hozzá, de nekem ez most sajnos nem jött be…

avon.png

Termékről:

Félelmetesen precíz kontúr és vibráló színek ajkaidnak a Mark Lip Tattoo 2 az 1-ben rúzs- és szájkontúrceruzával!

2 az 1-ben Lip tattoo rúzs- és szájkontúrceruza:

KONTÚR: Rajzold meg és hangsúlyozd ajkaid formáját könnyedén!
SZÍN: Az intenzív rúzsceruzával fesd ki ajkaidat! Könnyű, súlytalan formulája nem szárít, és építhető fedést biztosít.

avon-lip-tattoo-prod-card.jpg

Saját vélemény:

Annak ellenére, hogy a hétköznapokban inkább a visszafogottabb rúzsozás híve vagyok, imádom az élénk rúzsokat, így mindig azonnal lecsapok az ajakvarázst ígérő beauty termékekre.

Az Avon Mark Lip Tattoo 2 az 1-ben rúzs- és szájkontúr ceruza színe egyszerűen gyönyörűBright Side / pink - a kontúr és a filces rúzs, azonban nem fog szépen, akárhányszor is próbálkoztam vele, - pedig napokig lefelé tároltam a filces részt - nem látszott felkenve a szép és intenzív színe, Ahogy a szemöldök formázó, úgy ez a termék is épp olyan, mint egy filctoll, amit az unokaöcsémtől csórtam az oviból, és ami már a sok rajzolástól kiszáradt.  

20190211_122335-01.jpeg

Őszintén sajnálom, mert tini korom óta használom és szeretem az Avon termékeit, de ezúttal csalódtam benne...

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

További információ:
AVON Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr10014619930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása