Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

L'Oréal Paris tavaszi újdonságok // TESZT

2019. február 20. - Antalfy Krisztina

Mi nők igen sokat köszönhetünk  Eugène Schueller, francia kémikusnak, aki 1909-ben megalapított a L’Oréal szépségápolási márkát. Azóta persze számtalan újdonság látott már napvilágot, köztük olyan nagy kedvenceimmel, mint a L'Oréal Paris micellás víz, vagy a True Match alapozó. S bár egy új szempillaspiráltól, vagy szemtustól nem tüntethetjük el azokat a bizonyos ráncokat, a márka szépségápolási termékeivel mindig olyan sminket varázsolhatunk magunknak, amelyektől sokkal szebbnek érezhetjük magunkat a mindennapokban.
51465050_402695687173352_6526671640116924915_n.jpg

A szebb külsőnek köszönhetően pedig mi is elégedetten nézünk bele a tükörbe, amitől nem csak mi leszünk boldogabbak, de a körülöttünk lévő emberek is felfigyelnek magabiztosabb megjelenésünkre. Az alábbi posztban el is hoztam számodra három L’Oréal Paris újdonságot, mellyel nekem is csak a napokban volt szerencsém közelebbről megismerkedni, de máris nagy kedvenceimmé váltak.

giphy_1_27.gif

kép

1. L'oreal UNLIMITED VÍZÁLLÓ SZEMPILLASPIRÁL
Árnyalat: Fekete

Termékről:

Új technológiájú, könnyen lemosható vízálló szempillaspirál különleges, hajlítható spirálkefével az elképesztően hosszú és megemelt szempillákért. A szempillaspirál egy innovatív kefével rendelkezik, amely két különböző szögben hajlítható, így rendkívül pontosan, maszatolás nélkül tud a szempillákhoz érni Eltávolításához nem szükséges szemfesték lemosó, akár meleg vízzel is lemosható.

 loreal-paris-unlimited-vizallo-hosszabbito-szempillaspiral_3.jpg

Saját véleményem:

Mindig is nagyon szerettem a L'Oréal Paris spiráljait, így nagyon megörültem, hogy megjelent ez a különleges kialakítású szépség. Nekem bevált, tetszik a fogása, a keféje, szerintem kényelmes és egyszerű a használata. Bár talán kicsit túl sok festéket visz fel egyszerre, ezért nem árt kicsit óvatosan bánni vele, de épp ezért igazán szép, sűrű, fekete pillákat varázsol - a ouuu hatásért azért nem árt legalább háromszor átmenni a pillákon vele. Tartósságát illetően egy erős négyest adnék neki. A micellás sminklemosómmal tökéletesen eltávolítható.

Ajánlott fogy. ára: 4699 Ft.*

2. L'oreal SUPERLINER FLASH CAT SZEMHÉJTUS

Termékről:

A L'Oréal Paris filc szemhéjtusa különleges sablonnal van ellátva, amelynek segítségével könnyebben húzhatunk lenyűgöző cicás tusvonalat. Szénfekete pigmentek és hosszan tartó összetétel a merész megjelenésért. 

ocni-linky-ve-fixu-superliner-flash-cat-eye-eye-liner-9-g_1455569520190303212450.jpg

Saját véleményem:

Sosem rajongtam a szemhéjtusokért, talán mert sose tudtam velük bánni. Életem első tusfilcét névnapomra kaptam pár évvel ezelőtt, melyet végül annyira megszerettem, hogy ma már nem is tudnám elképzelni tusvonal nélkül a sminkem. Nekem a L'Oréal szemhéjtusa egy amolyan jolijoker, amit akkor is előkapok, ha más sminkterméket nem is kenek fel az arcomra. Egy cicás vonal, fekete spirál, kis ajakfény és rohanhatok  is a dolgomra.

Persze azt nem mondanám, hogy tökéletesre finomítottam tusvonal húzási technikám, de szerencsére a Superliner flash cat szemhéjtusnak egy olyan különleges kupakja van, amit egy hozzám hasonló ügyetlenke is remekül tud használni. Szépen pigmentált, fekete színe van, s ha ügyesek vagyunk, nem kenődik - nekem azért még most is előfordul, hogy amíg a bal szememet egy húzással meghúzom, a jobb szememmel percekig pepecselek. Tartóssága csillagos ötös nálam, reggeltől estig fenn marad, és ugyanolyan erős tusvonal marad, mint amikor reggel felkentem.

Ajánlott fogy. ár: 3499 Ft*

3. L'oreal ROUGE SIGNATURE TARTÓS AJAKRÚZS

Termékről:

Rouge Signature hosszan tartó, matt hatású folyékony ajakrúzs a L'Oréal Paris-tól. Nagyon vékony, intenzív, matt réteget képez az ajkakon, ezáltal könnyed viseletet biztosít. Hangsúlyozza az egyéniségét a Rouge Signature ajakrúzzsal!

loreal-paris-rouge-signature-mattito-folyekony-ruzs_3.jpg

Saját véleményem:

Két színt is volt lehetőségem kipróbálni (Savor 109, és I Rebel 104). Amennyire imádom hangsúlyozni és erőteljesebben sminkelni a szemeimet, annyira nem sminkelem az ajkaimat. Rohanós reggeleken csak egy halvány rúzst, vagy szájfényt kenek fel, így nekem a Rouge Signatture rúzsai elnyerték a tetszésem. 

Felkenve vékony könnyű és áttetsző réteget hoz létre az ajkaimon, mely először olyan, mintha semmit sem kentem volna fel - vizes hatás -, mégis visszafogott, természetesen sminkelt ajkak érzetét keltik. Nem ragad, nem csomósodik, könnyedén és szépen felvihető úgy önmagában, mint másik rúzs fölé. A délutáni ebédszünetet nem viseli túl jól, ahogy a kávés csésze érintését sem, de egy gyors frissítés az apllikációval és máris minden a régi. 

Ajánlott fogy. ár: 3499 Ft*

51599296_1535281766606108_6440130652934560695_n.jpg

További információ:
L'Oréal Paris

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

 

*Az itt szereplő árak kizárólag tájékoztató jellegűek. A kiskereskedők saját jogkörükben szabadon határozhatják meg saját kiskereskedelmi áraikat.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4214706458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása