#Szépségsztorik 2019 tavasz
Új márkával, számtalan újdonsággal, és még annál is több bloggerrel, vloggerrel, na meg persze influencerrel rendezte meg idei első Beauty Workshopját a dm, méghozzá Budapest egyik legtrendibb szórakozóhelyén, az Extrában. Volt itt minden, amivel egy bloggert le lehet venni a lábáról: finom falatok, hűsítő koktélok és persze giga mennyiségű szépségápolási termék több szinten, több teremben. Mi pedig csak kapkodtuk a fejünket hol is kezdjük a a gyűjtögetést!
Időpont: 2019. április 09.
Helyszín: Extra klub
A tavasz beköszöntével virágba borult a természet, és vele együtt a dm Beauty Workshop is, amelyen a szervezők a szépségápolási újdonságok és a beauty trendek világába kalauzoltak el bennünket.
A nagyszabású esemény 17 órakor vette kezdetét, mely keretein belül a helyszínen Kanyó Roland marketing és PR menedzser, illetve Hittner Krisztina PR és ügyfélszolgálati csoportvezető köszöntötte a jelenlévőket, míg a háziasszony ezúttal is Takács Nóra volt. Ezt követően, mint a szabadnapos turisták, mindenki nyakába vette az akkor még tök üres „bevásárló” szatyrát és elindult felfedezni a márkák újdonságait, izgalmas DIY workshopokon, különleges és interaktív programokon keresztül.
FÖLDSZINT
1. SEINZ
Itt debütált a dm exkluzív férfi márkája, a SEINZ. Az új prémium brand többek között haj- és arcápolási termékeket, valamit tusfürdőket is kínál. A márka egyedisége abban rejlik, hogy a csomagolás 97%-ban újrahasznosított műanyagokból készül, és mindemellett vegán is!
2. trend IT UP
3. alverde
Itt aztán igazán odafigyeltek a bloggerek felfrissülésére: különféle energizáló juice-shot-okat kóstolhattunk, majd kis segítséggel elkészíthettük saját szappanunkat, kizárólag természetes alapanyagokból.
4. L’Oréal
Hosszú, kígyózó sor jelezte, hogy a L’Oréal termébe csöppentünk. Itt közelebbről is megismerkedhettünk az új Rouge Signature ajakrúzsaival, melyek közül egyet már ott a helyszínen ki is próbálhattunk, és haza is vihettünk.
5. L’Oréal Men Expert
A kedvencem volt a L’Oréal Men póker asztala, ahol pillanatok alatt sikerült megtanulnom a kártyakeverés és a zsetonpörgetés féltve őrzött titkát. A L’Oréal Men Expert és Barber Club férfi workshopján igazi profi segítségével sajátíthattuk el a játékot, melynek végén zsetonjainkat termékre válthattunk be. A legjobb volt az egészben, hogy még nyertem is a játékban!
6. Garnier BIO
A gyógytea szerelmesei elkészíthették saját teájukat, maximálisan természetes alapanyagokból, és mindemellett közelebbről is megismerkedhettek az új Garnier BIO termékcsaládjával.
7. Nivea és Nivea Men
A L’Oréal játékos workshopja után talán a Nivea terme tetszett a legjobban, ahol egy asztalnál egyedi, kézzel festett kerámiát készíthettünk magunknak. A teljes felfrissülésről egy matcha latte barista gondoskodott, míg az édesszájú bloggereknek a Nivea feliratú cupcake-ek okoztak örömteli pillanatokat.
8. Veet
A Veet Easy-Gel szoba egyszerűen cuki volt, köszönhetően a terembe kiállított kis plüss lámáknak, jelezve, hogy itt aztán csak a cuki állatok maradhatnak szőrösek. Itt egy bokalánc készítő workshopon vehettünk részt, egy profi designer segítségével, s mindemellett megismerkedhettünk a Veet legújabb termékeivel, amelyekkel akár 28 napon át élvezhetjük a pihe-puha simaságot.
9. Air Wick
Már messziről érezni lehetett a mangó, a sárgadinnye és a hibiszkusz illatát, így nem volt kérdés, hogy meglátogatjuk az Air Wick elszeparál kis sarkát is, ahol az új Beach Escapes illatait szagolgatva azonnal malibu legszebb tengerpartjain érezhettük magunkat.
EMELET
10. Palmolive
Ennél a márkánál egy mini dzsungelbe csöppenhettünk, ahol közelebbről is megismerkedhettünk a legújabb Palmolive Clay termékcsalád három új illatával: aloe verával, rózsaolajjal és eukkaliptuszolajjal Az újdonságok erdejében egy relaxációs Spa sarok nyújtott számunkra egy kis testi és lelki felfrissülést. Profi masszőrök segítségével kizárhattuk kicsit a zajos világot és átadhattuk magunkat a pihenésnek.
11. Biobaza
Az adriai nyarat és a tengerparti nyaralás érzését hozta el a természetért rajongó márka, a Biobaza erre az estére. A szuper napozós hangulaton kívül egy kreatív workshoppal is készült a márka, ahol a nyárhoz passzoló színes drótdekorációkat készíthettünk magunknak.
A Biobaza SUN napozó készítményei a napozás egy új élményét nyújtják: gazdagon táplálják a bőrt és egyszerre segítik a szép, egyenletes barnulást. Ráadásul teszi mindazt úgy, hogy a sárgarépa, feketerépa, dió, olívaolaj és számos más jótékony zöldség, gyümölcs és növény erejét használják fel.
12. Yope
13. Rexona
Ezt nevezem én kihívásnak! A Rexona ezen az estén új szintre emelte a bloggerek megmozgatását. Bár a dm Beauty Workshop-on hihetetlenül sok terméket kaptunk ajándékba, csupán azért mert beléptünk az adott márka termébe, itt a Rexona első emeleti különtermében bizony "meg kellett dolgozni" a termékekért. Amennyiben teljesítettük a vicces és szórakoztató aktivitásokat, úgy máris a miénk lett a teljes ajándékcsomag – ugyanis annyi terméket kaptunk, ahány feladatot teljesítettünk: fogmosás lábujjhegyen, guggolva porszívózás, shake készítés biciklizve, végül levezetésképp egy kis szkander.
14. Kneipp
Testi-lelki egyensúly a KNEIPP termékekkel. Aki egy kis felfrissülésre vágyott, itt kipróbálhatta az eredeti Kneipp taposót, ha pedig így a végére már nagyon elfáradtunk és megszomjaztunk volna, a Kneipp vitamin koktélokkal az ásványi anyagokat is pótolhattuk a szervezetünkben.
Ha Te is szívesen kipróbálnád valamelyik beauty újdonságot, ugorj be kedvenc dm üzletedbe!
Emellett a Nyerő tavasz nyereményjáték keretén belül egészen május 15-ig a 3000 Forint feletti sminktermék vásárlások akár Milánóba is elrepíthetik a legszerencsésebb beauty rajongót!
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_