Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

Autós kalandokra vágysz? Válaszd a Mio-t!

2019. július 14. - Antalfy Krisztina

Ha a buszos utak kényelmetlensége és kötöttsége, vagy a repülős charter járatok zsúfoltsága helyett idén inkább az izgalmat és a szabadságot keresed nyaraláskor, akkor készülj fel új kalandokra a Mio-val! Fedezz fel autóval gyönyörű városokat és tengerpartokat a magad tempójában, állj meg fürödni és nézelődni olyan helyeken, melyeket a szervezett utak során valószínűleg kihagynátok. Alaposan nézesd át az autódat mielőtt rajtolsz, szerezz be egyet a Mio fedélzeti kamerái közül és induljon a roadtrip!

4 NYÁRI ÚTI CÉL A MIO-TÓL:

1. Irány Olaszország!

Lehet, hogy még sosem okoztunk balesetet, de tudjuk, hogy a forgalomban ez gyakran nem rajtunk múlik. Az olasz sofőröket meglehetősen temperamentumos vezetőkként tartják számon. Ha megtörtént a baj, akkor sem kell tartanod attól, hogy az esetleges nyelvi nehézségek miatt te maradsz alul a helyzet tisztázásában: maradj biztonságban a MiVueTM C312 kompakt fedélzeti kamerával! Gyors üzembe helyezés mellett az intuitív menü és a nagy ikonok segítségével kezelése roppant egyszerű. A kamera az autó beüzemelése után automatikusan elindul, így akár a hangulatos toszkán vidékeken kalandozol, vagy az Amalfi-part szerpentinein kanyarogsz, meseszép felvételeket rögzíthetsz utad során Full HD minőségben!

2. Az élet napos oldala Bulgáriában

Ha a bolgár Napospartot megcélozva Szerbia felé vesszük az irányt, a szerb-bolgár határig jó minőségű autópályán haladhatunk, melyet nemrég adtak át. Ám Szófiához közeledve egyre kátyúsabbá válik a sztráda, sokan próbálják kikerülni a gödröket, egyenetlenségeket, ezért vezessünk óvatosan! Hasznos társunk lesz a MiVueTM J85 fedélzeti kamera, melyet a visszapillantó mögé helyezhetünk, így akadálytalan marad a kilátás. Váratlan helyzet esetén a készülék beépített G-szenzora azonnal rögzíteni kezdi a jármű mozgását egy védett fájlba, így nem kell aggódnunk, hogy a felvételek véletlenül törlődnek. Extra Mio tipp: a magyar-szerb határt átlépve Újvidék után iktassunk be egy kis pihenőt és pillantsunk le a Duna-hídról, pazar látványban lesz részünk!

3. Mediterrán a maximumon – Görögország

Lenyűgöző tengerpartok, izgalmas történelem, verhetetlen időjárás: nem véletlenül szeretünk Görögországban nyaralni! Az odavezető út sem jelent különösebb megpróbáltatást, Thesszalonikibe például egy fél nap alatt lejuthatunk Szerbián és Macedónián keresztül, majdnem végig autópályán haladva. Sokan választják az éjszakai utazást, hiszen jobb az idő, kisebb a forgalom, a reggel pedig valamelyik meseszép parton érhet minket. A Mio az éjszakai vezetésben is segítségedre lesz: a Sony kiváló minőségű STARVIS CMOS érzékelőjével felszerelt MiVue™ 798 még gyenge látási viszonyok között is kontrasztos, színekben gazdag képet biztosít. Jól fog jönni a beépített fáradtság-figyelmeztető funkció is: mint egy jó barát jelzi, ha idejét látja annak, hogy pihenjünk egyet. Hallgassunk rá, hiszen nem sietünk sehová: húzódjunk félre és pihenjünk egy órát, hogy újult erővel vágjunk neki az útnak!

4. Úti cél ínyenceknek: Albánia

Gyönyörű vidékeinek és tengerpartjainak köszönhetően egyre népszerűbb úti cél Albánia. Ha Koszovó felé veszed az irányt, kietlen vidékek helyett szép tájakon utazhatsz, melyet kamerával is rögzíthetsz. GPS-re biztosan szükséged lesz az eligazodáshoz, ám Albánia nem EU-s tagállam, így ha a mobilod használod, mint navigációt, könnyen borsos számlát kaphatsz a szolgáltatódtól. A navigációt és autós kamerát ötvöző többfunkciós MiVue™ Drive 65 LM kényelmesen eljuttat célodhoz, extra költségek nélkül, miközben extrém HD-ban rögzíti utad minden pillanatát.

További információ a MiVue menetrögzítő kamerákról a Mio Magyarország weboldalán, a https://www.mio.com/hu_hu/ oldalon található. A MiVue menetrögzítő kamerák webshopokban és több elektronikai áruházban kaphatók.

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.