Trendek, formák, sztárok!
Luxusmárkákkal, extrém szemüvegekkel és sztárvendégekkel ünnepelt az Indie Eyeland. A magyar optikai piacon egyedülálló stílust, profizmust képviselő Indie Eyeland egy éves születésnapján bemutatták a Dita legújabb kollekcióját. Az amerikai luxusmárka egyik nagykövete, Horvat Cagalj mellett, Pásztor Annával, Winkler Róberttel és Gyetván Csabával együtt próbálhattuk fel a merész, bevállalós szemüvegeket.
A Dita márka extravagáns, prémium minőségű darabjai a szemüveggyártás legmagasabb technológiájával, hat hónapon keresztül, kézzel készülnek, Japánban. Szemüvegeiket az optikai innováció egyik elsőszámú úttörőjeként tartják számon. Pásztor Anna stílusához hűen, bátran válogatott a domináns, szögletes, karakteres darabok között. Szívesen próbálta fel az aranykeretes, szatén szürke, vagy ében fekete szemüvegeket is, amik erőteljes, markáns megjelenést kölcsönöznek a viselőjüknek. Winkler Róbert és Gyetván Csaba sem fogta vissza magát, ők is megtalálták a személyiségükhöz illő, vagy éppen eltérő formákat, kereteket. A titán, fehér vagy 18 karátos arannyal ellátott szemüvegek között gyémánt berakással is találkozhattunk.
A DitaLancier a Dita legújabb kollekciója, ami a sportos eleganciát testesíti meg. Már a nevében megtaláljuk a márka alapelvét, hogy a minőségi technológiával, luxus alapanyagokból létrehozott termékek helytállnak szárazföldön, tengeren és levegőben. Így jött létre a márka neve, a lancier, ami az angol land, sea és air kifejezések összetétele, és az ezekre utaló jelek megtalálhatóak a szemüvegeken is. Akár vezetünk, hegyet mászunk, túrázunk, vitorlázunk a Dita szemüvegek védik szemeinket, mert extrém termékeikkel, a szélsőséges helyzetekben is velünk vannak. A bátor, kitartó és kiemelkedő teljesítményt nyújtó sportolók is előszeretettel választanak azon szemüvegek közül, amiket a rendezvényen mi is felpróbálhattunk, mert ezek a darabok a bátraknak szólnak, azoknak, akiknek van merszük kitűnni a tömegből.
A születésnap helyszíne az IndieEyeland márkaüzletében volt, ahol tortával, egészséges falatokkal, nyereményekkel és kedvezményekkel várták a vendégeket. A születésnapi hangulatot tovább fokozta a Dita szponzorálta Red Bull Racing is, azzal, hogy az italokról a Red Bull gondoskodott. Mindazok akik résztvettek az eseményen első kézből, elsőként értesültek a legfrissebb trendekről, formákról, színekről.
Azt mondják tökéletes nem létezik. Jobb, ha nem is keressük. Napszemüvegek terén viszont más a helyzet. Az egyedi, elismert design termékeket forgalmazó cég születésnapján, sokan megtalálták a hozzájuk illő legtökéletesebbet.
További információ:
Indie Eyeland
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_