Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, ami boldogabbá tehet

2019. szeptember 28. - Antalfy Krisztina

Apró dolgok a boldogabb életért...

Évek óta a média területén dolgoztam, a blogomnak köszönhetően kicsit még most is részese vagyok ennek a kusza, őrült világnak. Ám az utóbbi időben belefáradtam és telítődtem vele, látva a folyamatos irigységet, hazugságot, áskálódó és álszent arcok harcát, hamis mosolyát. Nem mondom, hogy minden csupán fekete és fehér, de azzal, hogy munkahelyet váltottam, meg persze szemléletmódot, már nem ébredek fáradtan, motiváltabb vagyok, optimistábban szemlélem a jövőmet, ismét meglátom az apró örömöket a szürke hétköznapokban és minden nap azzal a gondolattal ébredek, hogy tennem kell valamit a személyes boldogságomért.

boldogsag_12.jpg

Talán kissé önző megnyilvánulásnak tűnik, hogy önmagam boldogsága ennyire fontos, de hidd el, ha Te nem vagy boldog, egy idő után senkit sem tudsz majd boldoggá tenni, és végül boldogtalan maradsz. Persze nem kell, ahhoz újságírónak, vagy bloggernek lennie valakinek ahhoz, hogy úgy érezze kiégett, vagy telítődött a világ dolgaitól, a munkahelyi stressztől, a bántalmazó kapcsolatoktól, vagy a médiából ránk ömlő mocsoktól.  

Merj álmodni, merj egy boldog jövőképet elképzelni magadnak, és merj tenni érte!

original_1.gif

Néhány évvel ezelőtt dolgoztam egy zuglói hírmagazinnak, ahol az volt a feladatom, hogy teljesen szűrjem ki a negatív hírtartalmakat és kizárólag a pozitív híreket osszam meg az olvasóinkkal. Remek ötletnek tartottam, de legbelül tudtam, hogy nem lesz könnyű dolgunk, hisz az embereket a botrány, a cirkusz érdekli, a jó dolgok pedig valahogy mindig háttérbe szorulnak, hisz azok kevésbé érdekesek, kevésbé van hírértékük. Nincs mit tenni, ilyen világot élünk, de a döntés továbbra is a mi kezünkben van: hagyjuk magunkat befolyásolni, és egész életünkben csak a rosszat látni mindenben, vagy felállni a kanapéról, és felfigyelni a jó dolgokra is. Én az utóbbi mellett szavaztam, kikapcsoltam a tévét, és egy csésze finom áfonyás teával a kezemben kisétáltam a természetbe. 

nevtelen_42.png
sokan_elnek_ugy_a_vilagon_hogy_nem_tudjak_ertekelni_a_sajat_boldogsagukat_ill_mindazt_amijuk_van_es_nem_veszik_eszre_az_apro_oromoket_az_eletukben_ennek_legfobb_oka_hogy_sajat_magukkal_nincsenek_rendben_ott_l.jpg

Mindenki megérdemli az esélyt a boldogságra, akkor te miért ne adnál esélyt magadnak?

A fenti kis gondolatmenet után jöjjenek az eheti boldog-pillanataim, melyekkel bízom benne, hogy Neked is adhatok egy kis löketet a nehezebb napokra, és ezen felbuzdulva Te is összeállítod a saját kis boldogság listád...

Ezt hallgasd közben!

♥ Hétfő
fall_is_my_favorite_season_56.jpg

♥ Kedd
fall_is_my_favorite_season_57.jpg

♥ Szerda 
fall_is_my_favorite_season_1_8.jpg

♥ Csütörtök
fall_is_my_favorite_season_59.jpg

♥ Péntek

fall_is_my_favorite_season_58.jpg

Neked mi tette boldogabbá a heted?

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6815174812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása