Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

INGLOT szemhéjpúder paletta // TESZT

2019. október 16. - Antalfy Krisztina

Valahol itt kezdődik a tökéletes őszi smink...

Reggelente, miután lenyomom az órát, és kibaktatok a fürdőszobába, nem mindig tetszik a kép, amit a tükörben látok. Nálam is vannak olyan napok, amikor még az ágyból sincs kedvem felkelni, de ezekre a napokra tartogatom kedvenc méregerős kávémat, amitől pillanatok alatt magamhoz térek, és az új Inglot Freedom System szemhéjpúder palettáimat, amelyek azonnal eltüntetik szemeimről a fáradtság nyomait. Nekem nagyon beváltak ezek a színek, ezért úgy gondoltam itt az ideje, hogy neked is bemutassam őket.    ide_by_sideor_miles_apartbest_friends_are_foreverclose_to_the_heart_33.jpg

Mindig is nagyon szerettem sminkelni, már kislány koromban is a gyerekeknek készült sminkpalettát kértem karácsonyra, és bizony ez szerelem a szép sminkek iránt az évek múlásával mit sem változott. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a sok paletta, ami ott sorakozik a fésülködő asztalom fiókjában.

1490551418_angelina-jolie-makeup.gif

S amíg nyáron inkább a nude és pasztell árnyalatokat használtam, addig a hűvösebb napok beköszöntével nálam is előkerültek az őszre oly jellemző elegáns tónusok, mint a mustár sárga, a burgundi, a bordó, a bíbor, a csillogó csoki barna és az olajzöld.

Az ősz ugyanis remek alkalom arra, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek legyünk.

img_20190927_105532.jpg

De most lássuk az INGLOT szemhéjpúdereit!

A termékről:

A szemhéjfesték speciális szilikonokat és kezelt pigmenteket tartalmaz, melyeknek köszönhetően egyszerűen felkenhető. Könnyű használni, selymes és hosszan tart, nem redőződik, nem tömörül. A színek megvásárolhatóak mono púderként, illetve utántöltő formában a Freedom System paletta méreteihez igazítva.

A szabadon összeállítható paletták teljes mértékben személyre szabhatóak, szemhéj púderek, szemöldök termékek, rúzsok, szájfények, púderek, pirosítók, bronzosítók számtalan variációiból!

69946174_469040937156540_577624607110520548_n.jpg

Saját véleményem:

Amikor az Inglot 2018 tavaszán megjelent a magyar piacon - sok sminkrajongó nagy örömére -, én is azonnal ellátogattam a lengyel sminkmárka üzletébe (az Arena Mall földszintjén), ahol gyermeki lelkesedéssel válogattam a szebbnél-szebb színek és textúrák között.

Az hatalmas kínálat mellett, itt találkoztam először az ún. freedom system palettával, melybe saját magam választhatom ki a nekem tetsző, és a hozzám legközelebb álló árnyalatokat. Magyarán, vásárlásnál én döntöm el, hogy milyen szín kerüljön a palettába.

Hazudnék, ha azt mondanám, nekem kizárólag drága sminkjeim/kozmetikumaim vannak, de egy ideje már odafigyelek arra, hogy sminkcuccaim megvásárlásánál ne vegyek gyenge minőségű terméket.
Egyrészt, a jó minőségű smink tovább tart, másrészt a bőröm is hálás lesz érte...

img_20190927_105445.jpg

A színekről:

Nagyon szépek, van köztük visszafogott, matt árnyalat, mely tökéletes egy smink alaphoz, és vannak az én személyes nagy kedvenceim: a bordó, a barna és az erős pink. A négy-négy szín két különálló palettában kapott helyet, így megkönnyítve a variálhatóság lehetőségét. A szemhéjfestékek önmagukban is csodásak, de egymással összedolgozva igazán intenzív sminket eredményeznek. 

A textúra nálam inkább egy erős négyes, s a szemhéjfestékek pigmentációja sem túl erős, ennek ellenére remek palettának tartom, melynek a színei tökéletesen elbírják a hétköznapok rohanásával járó feszült pillanatokat, a munka utáni örömteli érintéseket és a késő esti találkozókat - vagyis sokáig fenn maradnak, és nem csomósodnak be a nap végére. 

71169542_168474974323408_237094373985087633_n.jpg

Külön plusz pont:

Az a bizonyos mágneses réteg a paletta alján, mely nemcsak a helyén tartja a termékeket, de lehetővé teszi azt is, hogy kényelmesen átrendezd, cserélgesd és újratöltsd őket.

Mit is írhatnék még? Sminkelj kedvedre, használj bátran színeket, éld meg nőiességed és merj szép lenni a hét minden napján!

További információ:
Inglot Magyarország

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr315226196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása