A Huawei új kampánya a lehetőségek megvalósítására inspirál
„Egy történet számít, a Tiéd” szlogennel indította el új brand kampányát a Huawei Technologies november 25-én. A vállalat reklámfilmje motiváló személyes történetek bemutatásával bátorítja a fogyasztókat a sajátjuk megélésére.
A kisfilm négy különböző életutat mutat be: egy balerinát, egy dobost, egy szörföst és egy egyedülálló apát. Mindegyikük küzd az álmai megvalósításáért. A bíztató kezdet és remények ellenére idővel mindannyiukat megtalálják a kétségek, a félelem és a problémák.
A Huawei a nehézségek leküzdésére bíztatja a nézőket, hogy saját történetük írását sose adják fel. Ha elesel, állj fel és próbáld meg még egyszer. „Ha mások kételkednek benned, cáfolj rájuk. Mutasd meg hajthatatlan elkötelezettségedet amellett, amiben hiszel, hiszen megvan a képességed bármilyen akadály legyőzésére” – üzeni az inspiráló kisfilm.
„A mindennapi kemény munka és a történetformálás ihlette legújabb filmünket. Hiszünk abban, hogy mindenkiben megvan a lehetőség álmaink megvalósítására. Bátor és kreatív reklámot készítettünk, tele érzelmekkel, megható történetekkel, gyors és dinamikus jelenetekkel, melyek jól mutatják a nehéz utat, amin végig kell mennünk céljaink eléréséhez. Páran hasonlóságokat is felfedezhetnek a Huawei történetével. Azt szeretnénk üzenni, itt vagyunk és a jövőben is leszünk ügyfeleink számára”, - mondta a Lyon Shen, a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletágának vezetője.
További információ:
Huawei Magyarország
Köszönöm, hogy elolvastál.