Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Igazán csúcs lett a Toyota idei Super Bowl reklámja

2020. február 06. - Antalfy Krisztina

Az amerikai futball-bajnokság (NFL) döntője, a Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban, ilyenkor szinte kiürülnek az utcák, és több mint 100 millióan követik élőben a közvetítést. Nem csoda, hogy a mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket a legnagyobb vállalatok az év legütősebbnek szánt reklámjaival igyekeznek kitölteni, több hétre témát adva az azokat kielemző portáloknak.

toyota_highlanger_super_bowl_4_1.PNG

Rendszeresen jelennek meg ilyenkor a reklámokat rangsoroló listák, hosszabb-rövidebb elemzések és a múlt vasárnap megrendezett Super Bowl után, idén sincs ez másként, nem túlzás tehát kijelenteni, hogy mára a döntő nem csupán a sportrajongók, de a reklámrajongók és marketing szakemberek ünnepe is. Az egyik legjobban sikerült reklámot idén is a Toyota jegyezte: a tavalyelőtt három, tavaly két reklámmal is jelentkező japán autógyártó idei filmjének a vadonatúj Highlander volt az egyik sztárja. Hogy kik voltak a többiek? Alább kiderül.

A helyi idő szerint vasárnap este rendezett Super Bowlt a Kansas City Chiefs óriási hajrával nyerte meg 31-20-ra a San Francisco 49ers ellen. A kansasi amerikaifutball-csapat ezzel 50 év után lett újra az amerikai profi liga, az NFL bajnoka, másodszor a története során. A meccsről azóta számtalan elemzés jelent meg a különböző sportportálokon, legalább ennyi elemzés született ugyanakkor a szünetben leadott reklámokról is, amelyek egyöntetűen a legjobbak között emlegették a Toyota idei reklámját. A Super Bowl ugyanis nem csupán az amerikai sportrajongók ünnepe, hanem egyben a világ reklámszakmájáé is. Minden valamirevaló marketinges és kreatív arról álmodik, hogy egyszer majd az általa jegyzett reklámot vetítik a mérkőzés szünetében…épp úgy ahogy rengeteg zenész álma is, hogy egyszer az NFL döntő során léphessen fel.
toyota_highlanger_super_bowl_2.PNG

Amikor úgy tűnik, hogy már mindennek vége, a Highlander és a Bosszúállókból ismert  Cobie Smulders megoldják a helyzetet. A nap mint nap gyerekek fuvarozására használt autók valójában szuperhősök: zokszó nélkül tűrik az apró lábak szapora rugdosását, a kiszórt chipseket, a kiloccsantott üdítőket és a többi kemény megpróbáltatást. Ám a 2020-as Toyota Highlander most a szó szoros értelmében szuperhőssé válik egy idei, „Hősök” című Super Bowl reklámfilmben.

toyota_highlanger_super_bowl_4.PNG

A szpotban a leginkább a „Bosszúállók”-ból és az „Így jártam anyátokkal”-ból ismert Cobie Smulders egy szuperanyut játszik, aki mindig a megfelelő pillanatban és a megfelelő helyen jelenik meg: egy biológiai katasztrófa helyszínén, a Vadnyugaton, vagy éppen egy földönkívüli invázióban. Minden alkalom olyan, mint az akciófilmek szívszorító kliséi, amikor a főhős drámai hangon azt mondja a többieknek, hogy menjenek tovább nélküle. Ám az utolsó pillanatban begördül a képbe a vadonatúj Toyota Highlander és Smulders, és minden megoldódik. Smulders egyszerre szuperhős és szuperanyu, és kifejezetten jó poénként hat, amikor úgy gyűjti be a többieket, mintha a saját gyerekeit ültetné be az autóba. Amikor minden összeomlani készül, Smulders összeszedi a srácokat – és mint végül megtudjuk, nem is ez az első alkalom, amikor ilyesmit csinál. 

toyota_highlanger_super_bowl_3.PNG

A Toyota kommentárja szerint a reklámfilm a Highlander képességeiről szól, és azért tűnik fel annyiféle karakter az autóban, hogy érzékelhessük, milyen tágas az utastér. Ez bizonyára fontos azok számára, akik ilyen méretű autót akarnak vásárolni. A hamarosan érkező új reklámokból még többet megtudhatunk majd az új modellről, a Toyota észak-amerikai részlege ugyanis elárulta, hogy a mostani klip csupán egy nagyobb lélegzetű Highlander kampány nyitánya.

toyota_highlanger_super_bowl_14.PNG

A 2020-as Highlander a 2019-es New Yorki Autószalonon mutatkozott be, mint a népszerű modell negyedik generációja. A vásárlók az Egyesült Államokban kétféle hajtáslánc közül választhatnak: az egyik a 3,5 literes V6-os benzinmotor 295 lóerővel és 357 Nm forgatónyomatékkal, a másik pedig egy hibrid rendszer 2,5 literes négyhengeres benzinmotorral és 243 lóerő  összteljesítménnyel. A belsőégésű motorral szerelt változat már kapható a amerikai márkakereskedésekben, a hibrid pedig 2020 februárjában debütál a tengerentúlon.

toyota_highlanger_super_bowl_7.PNG

További információ:
Toyota Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_2.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2315462092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása