A márka jövőképét bemutató Lexus LF-30 Electrified tanulmány első európai színre lépése mellett a március 3-15. között megrendezésre kerülő 2020-as Genfi Autószalonon lesz látható először a kontinensen az LC zászlóshajó kupé nyitott tetős változata, az LC 500 Convertible, valamint az UX 300e, a Lexus első akkumulátoros elektromos meghajtású, amely az első olyan modell, ami a ‘Lexus Electrified’ stratégia égisze alatt készült. A kiállítás sajtónapjain (március 3-4.) online és a Lexus standján is követhető lesz a személyre szabott digitális sajtótájékoztató.
A világ vezető öntöltő hibrid elektromos luxusautógyártója, a Lexus három európai premierrel készül a 2020-as Genfi autószalonra, méghozzá hamarosan megjelenő új termékekkel és egy tanulmányautóval is: ez utóbbi a holnap elektromos autóinak dizájnját és technológiáit vetíti előre.
Az LF-30 Electrified tanulmány azt mutatja be, milyen az a fejlett dizájn és technológia, amit a Lexus elképzel a márka elektromos modelljeihez, és ami különleges lehetőségeket kínál a vezetés örömének újrafogalmazására. A ‘Lexus Electrified’ stratégia célja, hogy választási lehetőséget, kényelmet és izgalmat kínáljon azoknak a vásárlóknak, akik készek lecserélni hagyományos hajtású autóikat. Az UX 300e, a Lexus első akkumulátoros elektromos hajtású járműve (BEV) és az első olyan modell, ami a ‘Lexus Electrified’ égisze alatt készült. Az autó megörökölte az eredeti UX kompakt crossover különleges formavilágát és kiváló funkcionalitását, akárcsak kifinomult, mégis dinamikus menetdinamikáját és a minden Lexusra jellemző kényelmet, kimagasló minőséget és megbízhatóságot. Az LC kupé mellett megjelenik a kínálatban az új Lexus LC 500 Convertible, megtestesítve a teljes Lexus-paletta eleganciáját. A ‘Tökéletes Szépség’ téma alapján kidolgozott dizájnnak köszönhetően az autó felhúzott és leengedett tetővel egyaránt vonzza a tekinteteket, az országúton pedig olyan vezetési élményt kínál, ami a vezető minden érzékére hat.
A Lexus területe a Palexpo kiállítási központ 4. csarnokának 4211-es standján kap helyet. A digitális Lexus-sajtótájékoztató a sajtónapok (március 3-4.) bármelyik pillanatában elérhető lesz, így a média képviselői akkor látogathatnak el a Lexushoz, amikor az számukra a legmegfelelőbb, és az itt kapott képernyővel bejárhatják a márka kiállítását, megismerve a Lexus újdonságait.
További információ:
Lexus Magyarország
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_