Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Ismerd meg a vadonatúj Mazda MX-30-at

2020. június 12. - Antalfy Krisztina

A Mazda Corporation a mai napon elfogadta a magyar piac ármódosítási kérelmét, így a vadonatúj Mazda MX-30[1] tízféle felszereltségi szintjéből hat bekerül, négy pedig bevihető az állami támogatás 11 millió forintos sávja alá. Május 19-én legördült az első sorozatgyártott elektromos Mazda a gyártósorról a hirosimai gyár ujina-i telephelyén. A stílusos kompakt szabadidőautót az hívta életre, hogy kielégítse az európai piac egyre növekvő igényét a környezetet kevésbé terhelő technológiák iránt.
mazda-mx30-002-1200x832.jpg

Az új Mazda MX-30 elsőkerék-hajtású, elektromos hajtáslánca egy 107kW (145 lóerős) AC szinkron elektromotort ötvöz a 35.5 kWH-s lítium-ion akkumulátorpakkal, mely kb. 200km-re elegendő hatótávot biztosít (WLTP kombinált mérés). Ez az akkumulátor-méret elegendő ahhoz, hogy az MX-30-cal megtehető legyen a napi ingázáshoz szükséges távolság (az átlag európai autós napi 48km-t[2] vezet), és az autó egész életciklusára vetített CO2-kibocsátás is minimális maradjon. Az MX-30 CCS töltőcsatlakozóján keresztül DC gyorstöltővel 40 perc alatt 80%-ra tölthető.

Hogy a leendő MX-30 vásárlók hatótávval kapcsolatos aggodalmait teljesen eloszlassuk, a bevezetésnél a Mazda Motor Hungary további ajánlattal jelentkezik: az első 100 Mazda MX-30 vásárlónak felkínálja a lehetőséget, hogy a 2021-es nyári időszakban évi egy utazáshoz, maximum 2 hétre kedvezményes áron Mazda CX-5-öt béreljen.

Az MX-30 elsősorban egy Mazda, másodsorban elektromos. A jármű felépítését úgy alakították ki, hogy az megfeleljen azon elvárásoknak, melyeket vásárlóink minden Mazdával szemben támasztanak: gondtalan és örömteli vezetés, maximális biztonságban. Az új SUV-ba beépítették az összes továbbfejlesztett i-Activsense biztonsági rendszert, mely megkönnyíti a gyors reakciókat és csökkentik a baleset lehetőségét.

15_4.jpg

Az MX-30 formájával a tervezők mindenképp hangsúlyozni akarták, hogy ez a modell más, bár szervesen illeszkedik a KODO-világba. Letisztult vonalvezetése, vonzó freestyle ajtajai, tágas belső tere mindazt a nyitottságot tükrözi, ami célcsoportjára annyira jellemző. Ergonóm utasterében olyan különlegességek találhatók, mint a lebegő középkonzol, a Mazda első, 7 colos érintő-kijelzője, és egy sor környezetbarát anyag (fenntartható forrásból beszerzett parafa, újrahasznosított műanyag szálból szőtt üléshuzat).

mazda-mx-30_exterior_eu-specification_14.jpg

Az új MX-30 előértékesítése megkezdődött, az első ügyfél-tesztvezetésre július közepén lesz lehetőség, az elsőként rendelt autók pedig augusztus végén kerülnek a Mazda márkakereskedőkhöz.

További információ:
Mazda Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_3.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

***

[1] MX-30 WLTP elektromos energia-fogyasztás: 14,5-19,0 kWh/100km; hatótáv: 200-262km (város); WLTP CO2 kibocsátás: 0 g/km
MX-30 NEDC elektromos energia-fogyasztás: 16,0 kWh/100km (kombinált); hatótáv: 237-298km (város); NEDC CO2 kibocsátás: 0 g/km
[2] Az Ipsos MORI 2019 márciusában a Mazda megbízásából, egy 12072, életkora alapján vezetői engedélyre jogosult felnőttből álló, reprezentatív online mintán végezte el a felmérést kijelölt európai piacokon (Egyesült Királyság, Ausztria, Belgium, Franciaország, Németország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Spanyolország, Svédország és Svájc).

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr215805614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása