Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Új szintre emelték a JAGUAR F-Pace SVR-t

2020. december 02. - Antalfy Krisztina

A megnövelt nyomatéknak és az átdolgozott dizájnnak köszönhetően...

A módosítások részben új alkatrészeknek, részben a Jaguar fejlett elektronikus jármű architektúrára (EVA 2.0) való áttérésének köszönhetők, és a motorsport ihletésű formai részletektől kezdve a prémium, versenyhangulatú belső téren át a legmodernebb online kényelmi funkciókig terjednek.

jag_f-pace_svr_21my_29_static_df2549_021220.jpg

Az új F-PACE SVR kizárólag a Jaguar 5,0 literes, kompresszoros V8-as benzinmotorjával rendelhető: az erőforrás legnagyobb teljesítménye 550 LE, maximális forgatónyomatéka 700 Nm – 20-szal több, mint eddig. A megnövelt forgatónyomaték jobb menetdinamikát eredményez: az F-PACE SVR immár 4,0 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, végsebessége 286 km/óra.

A hajtáslánc megkapta a Jaguar XE SV Project 8 szupersport-limuzin nyomatékváltóját, amely könnyen elviseli a megnövelt terhelést. A nagyobb forgatónyomaték és a jobb gyorsulás mellett javult a CO2-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás is. Az új DynamicLaunch funkció a hajtáslánc tehetetlenségét felhasználva sebességváltás közben is nyomatékot juttat a kerekekre, így az SVR határozottabban gyorsíthat álló helyzetből. Az F-PACE SVR ugyanakkor részterhelésen komfortosabban és élvezetesebben vezethető, anélkül, hogy ez a nagysebességű menetdinamika rovására menne. Ez a tulajdonság még inkább kihangsúlyozza a megújult modell kettős személyiségét.

jag_f-pace_svr_21my_23_interior_23glhd_021220.jpgA kormánymű új, elektronikus rásegítést kapott, ami közvetlenebb reakciói révén pontosabb kommunikációt tesz lehetővé a jármű és vezetője között. Az adaptív lengéscsillapítókat is áthangolták, így kis sebességnél finomabb a rugózás, amihez a módosított futómű perselyek is hozzájárulnak.

Az új F-PACE SVR fékérzete is javult. Az elöl 395 mm-es, hátul 396 mm-es átmérőjű, kétrészes tárcsákat alkalmazó fékrendszer új, integrált fékrásegítőt kapott, amely a rendszer újrakalibrálásával együtt sportosabb fékérzetet, rövidebb pedálutat eredményez. A hatékonyabb hűtés és a jármű jobb aerodinamikai jellemzői szintén hozzájárultak a fékteljesítmény javításához, a magabiztosabb vezethetőséghez.

Az 5,0 literes, kompresszoros V8-as benzinmotorhoz a Jaguar villámgyors működésű, finoman kapcsoló nyolcfokozatú automata sebességváltója csatlakozik. A váltómű gyors kapcsolásokkal segíti a könnyed teljesítménykifejtést, a pillanatnyi menetviszonyokhoz igazítva a hajtóerő átvitelét az útra. Alapfelszereltség a Jaguar intelligens hajtáslánc-dinamikai rendszerrel kiegészített összkerékhajtása.

jag_f-pace_svr_21my_15_interior_ab2368_021220.jpgAz új F-PACE SVR kialakítását az SV motorsport-tapasztalatai ihlették: a hajtáslánc és a fékek hűtésére szolgáló, új nyílások és beömlők kedvezőbb légáramlást és további aerodinamikai előnyöket eredményeznek. A módosítások eredményeként a modell kiváló aerodinamikai jellemzőkkel bír: 35 százalékkal csökkent a felhajtóerő, míg a közegellenállási együttható (Cw) a korábbi 0,37-ről 0,36-ra javult.

Az új F-PACE SVR belső terét teljes mértékben átdolgozták, a jobb minőségű anyagok még inkább kihangsúlyozzák a módosított belső tér és a kezelőszervek dinamikus karakterét.

Az üléseket és az ajtóbetéteket Alcantara borítja, míg több, gyakran érintett felületet fényűző Windsor bőrbe burkoltak. A 12,3 colos, nagyfelbontású interaktív digitális műszerfal árnyékolóját Ebony öltésekkel varrott Alcantarába öltöztették, a vezetői környezetet alapkivitelben alumínium mintázatú, opcióként festetlen karbonszálas díszítőelemek gazdagítják. A képet a fejtámlákon elhelyezett, dombornyomott SVR logó teszi teljessé.

jag_f-pace_svr_21my_31_dynamic_df2670_021220.jpgA Jaguar új sebességválasztó karja az F-PACE SVR esetében még sportosabb kialakítást kapott: a texturált bőrbe burkolt kart a Jaguar tradicionális logóját idéző díszítés és az anyagba nyomott SVR logó díszíti. Az új SVR osztott karimájú kormánykerekére szerelt, cink ötvözetből készült, kiváló tapintású váltófülek manuálissebességváltás esetén még közvetlenebb vezetési élményt kínálnak.

Az új F-PACE SVR a legújabb generációs F-PACE összes fejlett technológiáját alkalmazza, folyamatos online funkcionalitást és mindig naprakész szolgáltatásokat biztosítva. A funkciók sorában említést érdemel az ösztönösen kezelhető Pivi Pro szórakoztató rendszer, a vezeték nélküli szoftverfrissítés lehetősége, a legújabb generációs fejlett vezetőtámogató rendszerek, vagy az opciós vezeték nélküli okostelefon-töltő rendszer.

További információ:
Jaguar Hungary

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_5_2.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8516314026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása