Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Tiszteld a természetet, válj etikus kávéfogyasztóvá!

2021. május 14. - Antalfy Krisztina

George Clooney és barátai az etikus kávétermesztés mellett kampányolnak

A “Made with Care” („Törődéssel készül”) kampányvideóban George Clooney művészekkel, farmerekkel, kávémesterekkel, aktivistákkal és más hírességekkel közösen válaszol arra a kérdésre, hogy mit jelent számára a gondoskodás, és hogyan függ össze mindez a kávé szeretetével. A Nespresso ezzel a kezdeményezésével hangsúlyozza az etikus és fenntartható kávétermelés fontosságát, ami a vállalat teljes értékláncát áthatja. 
1_nespresso_made_with_care_key_visual.jpg

A Clooney által fémjelzett “Made with Care” kampány életre kelti a Nespresso alapfilozófiáját, mely szerint a kiváló minőségű kávé nem csak egy műalkotás, hanem a pozitív változások katalizátora is egyben, mert a termelési folyamat minden részletére kiterjed a környezetről és a közösségekről való gondoskodás. Erről szól a kampány kisfilmje is, melyben különböző területekről érkező véleményvezérek vallanak személyes és szakmai aspektusokból a különleges kávéélmény és a törődés fontosságáról. 

Ez a szemlélet a Nespresso értékláncának minden elemébe beépült: a legjobb minőségű kávészemek kiválasztására, illetve a farmerek életminőségének javítására és a környezet védelmére kidolgozott Nespresso AAA Sustainable Quality™ (Fenntartható Minőség) Programtól kezdve egészen a veszélyeztetett kávéfajták és termelőközösségek új életre keltésén dolgozó Reviving Origins programig. Ugyanez az elkötelezett gondoskodás ösztönzi a vállalatot arra is, hogy 2022-ben minden csésze Nespresso kávét karbonsemlegessé tegyen.

“Made with Care” kampány a Nespresso és a Nespresso Fenntarthatósági Tanácsadó Testületének (NSAB) tagjaként dolgozó George Clooney által vallott értékek összhangjára is rámutat, miközben láthatjuk, hogy egy márkanagykövet szerepe hogyan fejlődhet tovább egy összességében még jelentőségteljesebb dologgá.4_nespresso_kavekapszulak_vertuo.jpg

A Nespresso-ban és bennem mindig is közös volt a szenvedély a fenntarthatóság és a farmerek jóléte iránt. És ha az utóbbi év bármit is megmutatott, akkor azt, hogy a törődés kulcsfontosságú a közösségek jóléte és ellenállóképessége szempontjából. Ezért kiváltságosnak érzem magam, hogy a „Made with care” mozgalomban olyan emberek mellett állhatok, akikkel ugyanazokat az értékeket valljuk - aktivistáktól kezdve hírességekig, az általam valaha ismert leginkább elkötelezett kávétermelőkig és kávészakértőkig. Mindannyian hiszünk a tisztességes és fenntartható kávétermelés eszméjében, amellyel a következő generációk számára is biztosíthatjuk a jó kávé élvezetét.” - foglalta össze Clooney márkanagykövetként a küldetését.

A videóban több olyan személyiség is megjelenik, akik szenvedélyesen kiállnak a nemek közti egyenlőség és más fontos társadalmi problémák megoldása mellett. Az elfogadásnak olyan közismert szószólói álltak a kampány mögé, mint a kolumbiai divattervező Johanna Ortiz, a ruandai-francia színésznő és jótékonysági aktivista Sonia Rolland vagy a szudáni-amerikai költő-aktivista Emi Mahmoud. A videóban megszólal továbbá Dr. Nyagoy Nyong’o, a Fairtrade International globális vezérigazgatója, Tristan Lecomte, a PUR Projet alapítója, valamint agronómusok és kávéművészek is.nespresso_made_with_care_key_visual.pngA kiváló minőségű kávé megalkotásában rejlő művészet elismerése alapvető fontosságú a Nespresso számára. Ezért is tart kapcsolatot a márka a világ legtehetségesebb művészeivel és szakembereivel, akik tehetségüket mások megsegítésére fordítják, mint például Mark Chao színésszel és Renaud Capuçon francia hegedűművésszel. A “Made with Care” kampányindító filmben szerepel az ismert, olasz digitális vállalkozó Chiara Ferragni is, aki a minőségi kávék és a Nespresso örök szerelmese. Nagyívű adománygyűjtő tevékenysége, formabontó elképzelései és a nők érvényesülésének aktív támogatása ugyanúgy áthatják munkáját, mint a Nespresso szemléletét, így Chiara tökéletesen beleillik a törődésről hasonlóan gondolkodók társaságába.

5_nespresso_kavetermelo.jpg„Az elmúlt évben minden eddiginél erősebb meggyőződésemmé vált, hogy az igazi gondoskodás azt jelenti, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk közösségünk támogatása érdekében. Mert együtt erősebbek vagyunk. Mindig is tiszteltem a Nespresso-t a méltányos és fenntartható beszerzés melletti elkötelezettségéért, és büszke vagyok arra, hogy elkezdtünk együttműködni egy ilyen fontos kezdeményezésben, és izgatottan várom mit hoz még a jövő” - mondta Ferragni.

Magyarországon a legújabb Nespresso kampány a digitális médiában és a közösségi oldalakon, valamint a márka weboldalán lesz látható.

További információ:
www.nespresso.com

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!file_c0992f9536_original_1.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @antalfykrisztina 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4716560052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása