Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Új NISSAN, valódi Izgalom

2021. május 25. - Antalfy Krisztina

A 20 hónap alatt 10 új termékkel jelentkező Nissannál a következő időszak a megújult modellválaszték által nyújtott izgalmakról szól, és ezt a felvillanyozó érzést az ügyfeleknek is igyekeznek átadni. A márka legújabb amerikai reklámkampányában az ismert színésznő, Brie Larson mutatja be a Nissan múltjának, jelenének és jövőjének lenyűgöző járműveit. „Az új Nissan” („The New Nissan”) című reklámszpotjának bemutatójával indítja útjára a „Thrill” (Izgalom) névvel fémjelzett kampányát.thrill_of_the_chase_kampany_nissan.jpg

A film nyitójeleneteiben Larson a Nissan elmúlt évtizedeinek meghatározó járműveit próbálja ki és megállapítja: az autók valaha a popkultúra fontos szereplői voltak, mára azonban ez az érzés valahogy megkopott. A film ezután éles kanyart vesz, és a következő jelenetekben Larson már egy Z Proto lendületét élvezi, úttalan utakat jár be egy Frontier sofőrjeként, egy teljesen elektromos LEAF volánja mögött ül, majd egy technológiai megoldásokkal teli 2021-es új X-Trailt vezet, láttatva mindazt, ami ezeket az autókat egyedien izgalmassá teszi. A klip végén Larson már egy Nissan Ariyával hajt el, majd egy nagytotálban pillanthatjuk meg a Nissan új termékkínálatát.

A Nissannál úgy véljük, minden kanyar új izgalmakat rejt, és ezt a teljesen megújult termékválasztékunkkal is meg akarjuk mutatni”, mondja Allyson Witherspoon, a Nissan USA alelnöke és marketingigazgatója. „Brie-vel több mint egy éve dolgozunk együtt, és úgy véljük, a legújabb kampányban is igazán átélhető módon adja át ezt az üzenetünket.

A Nissan tavaly márciusban, az átdolgozott Sentrát bemutató „Refuse to Compromise” (Kompromisszum kizárva) című kampányban dolgozott először együtt Larsonnal. Larson és a Nissan útjai ezután az elmúlt év őszén, a teljesen új 2021-es Nissan Rogue-ot bemutató kampányban találkoztak újra, amelyben az autó igen változatos helyzetekben bizonyította összkerékhajtásának előnyeit; ezzel Larson és a Nissan között többéves együttműködés vette kezdetét.

Hihetetlenül jó volt együtt dolgozni a Nissan-csapattal a »Thrill« kampány bemutatójára készülve”, mondja Larson. „Legyen szó egy autós utazásról vagy a napi közlekedésünkről, a vezetés akkor jó, ha örömet okoz. Számunkra mindig lelkesítő megélni a vezetés szabadságát.”

Ebben a hónapban mutatta be a Nissan „The Chase” (A hajsza) című reklámját is, amely az elődöntőbe vezető útról szól. A „Thrill” kampány nemrégiben indult az amerikai tévécsatornákon, interneten és a közösségi média felületeken.

Brie Larson egyébként Emmy- illetve Golden Globe-díjas színésznő, elsősorban Marvel filmekből ismerhetjük, ő alakítja Marvel Kapitányt, aki több Bosszúállók filmen is feltűnik, valamint „A szoba” című thrillernek is ő a főszereplője.

További információkért a Nissan termékeiről, szolgáltatásairól és a fenntartható mobilitás iránti elkötelezettségéről keresd fel a nissan.hu weboldalát!

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!file_c0992f9536_original_1.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @antalfykrisztina

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7516571204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása