Magyarországon terjeszkedik a Stailer, a szépségápolási szolgáltatókat az ügyfelekkel összekötő, Romániából indult online időpontfoglalási platform. A Stailer 2022 januárjától kezdi meg a budapesti szépségszalonok regisztrációját, áprilistól pedig várhatóan már időpontot is foglalhatunk az alkalmazáson keresztül. A Romániában már bizonyított és népszerű platform a szépségápolási szolgáltatók számára új ügyfelek elérését jelentheti, miközben nem kell aggódniuk a foglalási rendszer működtetésének logisztikája miatt.
„Magyarországon minden adott ahhoz, hogy a régió legdigitalizáltabb szépségiparává váljunk, és ez nagymértékben segítheti a pandémia utáni helyreállást. A technológia megkönnyíti, hogy megismertessük a fogyasztókkal az új kozmetikai szolgáltatásokat és eljárásokat, és csökkenti a szolgáltatók adminisztrációs terheit” – emeli ki Karácsony László, a Stailer magyarországi vezetője.
A Stailer megálmodói a szépségápolási szolgáltatások üzletmenetében három fő problémát azonosítottak és oldottak meg. Az első a könnyen elérhető online foglalási rendszerek hiánya, a második a fogyasztók sokszor komplex döntési folyamata a szolgáltató kiválasztásánál, végül a harmadik a szinkronizálás, egyeztetés nehézsége a szolgáltatók és az ügyfelek naptárai között.
A platform minden vevő után 1 euró jutalékot kér, ez az egyetlen költség, amelyet felszámolnak a szolgáltatók felé. Ezért cserébe a fodrászok és kozmetikusok egyetlen helyen elérik és kezelhetik az ügyfeleik adatait, és a rendszerben csak azoktól kaphatnak értékeléseket, akik már valóban jártak a szalonban. A szalonvezetők láthatják azt is, hogyan alakul az üzlet kihasználtsága. Az online foglalás jelentősen csökkenti a telefonhívások számát is, így a szépségszalon személyzete nyugodtabban koncentrálhat a munkájára.
Vonzó a magyar piac
A világjárvány jelentősen csökkentette a nagyvárosok szépségszalonjai és fodrászatai vásárlóinak számát. Az Első Magyar Minősített Szépségipari Szakemberek Egyesületének tavalyi adatai szerint a hazai szépségipari szolgáltatók több mint 10 százaléka zárt be a pandémia hatására. A Stailer nyilvántartása szerint jelenleg 2599 cég és 39 000 egyéni vállalkozás működik a fodrász- és szépségápolási ágazatban, ezekből 1171 cég és 7112 egyéni vállalkozás Budapesten. Ugyanakkor a magyar szépségipar digitalizációs potenciálja igen magas, mivel a cégek többségének nincs megadva központi e-mail-címe vagy telefonszáma, foglalási rendszerrel pedig szinte egyáltalán nem rendelkeznek.A Stailer használata időt takarít meg az érintettek számára, és leegyszerűsíti a keresés és az időpont-egyeztetés folyamatát. A felhasználók ingyenesen hozzáférhetnek a szalonok adatbázisához, és fodrászat, hajvágás, hajfestés, smink, manikűr és kozmetika szolgáltatásokat foglalhatnak le. Emellett szűrhetik a kínálatot terület, ár, más felhasználók ajánlásai vagy a kiválasztott idősávban való elérhetőség szerint.
Az egy éve indult alkalmazás csak az elmúlt hónapban 20 ezer ügyfelet szállított az ezer romániai partnerszalonba. Az anyaországban elért sikereknek, a gyors fogyasztói elfogadásnak, a növekvő foglalási számoknak és az üzleti elképzeléseinek köszönhetően a Stailer 6 hónap alatt megduplázta piaci értékét, melyet jelenleg 3,7 milliárd forintra (10 millió euróra) becsülnek. A vállalat célja, hogy villámháborús üzleti stratégiával digitalizálja a közép- és kelet-európai szépségipart.
További információ:
Stailer
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!